2 spelers zelfde internet op elk apart account

DeletedUser

Guest
Ik wou weten of het mag dat mijn broer ook op tw speelt? Hij speelt wel op een andere wereld als ik, ik zit op w12,w13. Hij zit op w14 is dat ok? Dus we delen wel zelfde internet.
 

DeletedUser

Guest
mag perfect ;)
speel je toch op zelfde wereld? internetverbinding delen aanzetten bij instellingen
dan typ je daar gewoon de accountnaam van je broer.
Let wel op: je broer moet dit ook tov jouw instellen!
Internetverbindingdelen geldt per wereld volgens mij dus op elke wereld instellen waarin zowel jij als je broer spelen ;)
 

DeletedUser

Guest
Waarschijnlijk overbodig, maar even ter controle.

Ik fuseer met een speler op W8. Mijn account daar is nu opgeheven. Dus ik mag inloggen op de naam van mijn co-speler.
Maar ik speel nog wel op W11. Moet ik nu daar nu de naam van mijn co van W8 bij Internet-delen zetten. Of hoeft dat dus niet omdat het om twee verschillende werelden gaat?
 

DeletedUser

Guest
Geld dat ook als je met 2 computers speelt dus 2 verschillende ip adressen.Wij spelen nl ook met 2en in dezelfde stam maar op 2 comps?
 

DeletedUser

Guest
ok ik heb het gecheckt maar we hebben allebei een ander ip adres dus we hoeven niet aan te geven dat we 2 accounts op 1 internet hebben.
 

DeletedUser

Guest
Weet je het zeker?

Checken kan je het bij Instellingen ---> Aanmeldingen
Daar staan de laatste 10 aanmeldingen in een lijst met de bijbehorende IP adressen.
 

DeletedUser

Guest
Kan hij dan os sturen naar zijn broer? Ik heb hezelfde probleem... Mijn broer gaat dood en ik kan niets doen :(
 

DeletedUser

Guest
Kan hij dan os sturen naar zijn broer? Ik heb hezelfde probleem... Mijn broer gaat dood en ik kan niets doen :(

Jwl, sluit nog snel een levensverzekering af en als hij eenmaal dood is krijg je toch een redelijke som van de verzekering.

Btw, zorg ook voor een mooi begrafenisseremonie.
 
Bovenaan