2 Profiel plaatje's

DeletedUser81217

Guest
1. De tekst: Darknight
2. Kleurencombinatie(s)
/
3. Thema: Darknight
4. Plaatje(s) om te gebruiken:
5. Deadline:
/
6. Prijs/gift: 150 zonder beweegde effecten & met beweegde effecten 200-250
7. Favoriet tot nu toe

als jullie met dit plaatje iets machtig's kunnen maken.
https://www.google.be/imgres?imgurl...totBTM&w=3840&h=2160&hl=nl-be&source=sh/x/ime:


1. De tekst: MatthiasCr19 / TM 75
2. Kleurencombinatie(s) /

3. Thema:
4. Plaatje(s) om te gebruiken:
5. Deadline:
/
6. Prijs/gift: 150 zonder beweegde effecten & en met beweegde effecten 200-250
7. Favoriet tot nu toe


als iemand van jullie iets zoude kunnen maken met die plaatje zou het geweldig zijn
https://www.google.be/search?biw=13...GwbtM#imgrc=psMnTppmOwYh7M:&spf=1564933697430

 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78343

Guest
oyzgnzm8.gif
 

DeletedUser81217

Guest
Machtig!! Moest de bliksem iets opender zijn in men naam zou het nog machtiger zij ? Voor de rest super!! Of als Iemand da beter kan ? En als je wilt mag je Voor Mathias ook iets maken. als je het wilt. :) Mijn favo momenteel !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78343

Guest
Machtig!! Moest de bliksem iets opender zijn in men naam zou het nog machtiger zij ? Voor de rest super!! Of als Iemand da beter kan ? En als je wilt mag je Voor Mathias ook iets maken. als je het wilt. :) Mijn favo momenteel !

Deze pak ik al als je er Juist TM 75 er nog bij kunt zetten. als je Juist de bliksem van mijn plaatje kan veranderen. Pak ik hem ook

Hoort TM 75 bij de naam of is het een ondertitel?
Bedoel je met de bliksem iets opender in je naam met dat je de bliksem breder wilt of hoe zie je dat?
 

DeletedUser81217

Guest
TM 75 is de stamtag
Van Mathias da moet ni op darknight

Voor darknight Ja bedoel zo een beetje opender zo door men naam , en ni zo dik als nu.

Als ik betaald heb zou je dan ook gewoon die wereld kunnen weg doen ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78343

Guest
ry5uqwo1zdqml.gif


kup2yq.gif


wereld x gaat er inderdaad af na betaling, of jouw wereld komt in de plek te staan.
 

DeletedUser81217

Guest
Waar mag het gestuurd worden kan je al 450 geven zal straks wat gs verkopen met de premie beurs stuur ik je de andere 50 als dat goe is ?
 

DeletedUser81217

Guest
Kan niet, dat is geen overdraagbare pp.
Serieus -,- dan zal ik er straks moeten kopen in . In 5 jaar gestopt tezijn is er veel veranderd dus :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan