2 praktische ideetjes..

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik loop al 'n poosje rond met 2 ideetjes die ik nu toch maar ga posten, al weet ik dat er hoogstwaarschijnlijk (lees: zeker) niks mee gebeurt.

Het eerste idee is om bij het gecombineerde overzicht een linkje toe te voegen waarmee je automatisch alle troepenaantallen actualiseert.
Want nu staan bij dat overzicht je troepen van de laatste keer dat je in dat dorp gekeken hebt.. Aan het begin geen enkel probleem maar later word dit toch wel vervelend, met name met aanvallen plannen. Dit is dan uiteraard alleen voor de spelers met een premium account.

Het tweede idee is om bij het gecombineerde overzicht ook 'n bolletje of voor mijn part iets anders om meteen naar het Recruteerscherm te gaan, dus gewoon een extra bolletje naast het hoofdgebouw, kazerne, stal, werkplaats en smederijbolletje. En als je je muis er op houd komt er onder elkaar te staan wat er in de kazerne, stal en werkplaats op het moment in de wachtrij staat.

Ziezo, ben benieuwd naar reacties. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
1. idee: mij is nog nooit opgevallen, dat de troepenaantallen niet kloppen.. :confused:

2. idee: misschien niet slecht ;)
 

Deleted User - 9131

Guest
Wat kaneel zei, mij is ook nooit iets opgevallen wat betreft fouten bij de troepenaantallen,

idee 2 kan handig zijn als je snel wat moet checken, iets wat ik goed zou kunnen gebruiken :p
 

DeletedUser6533

Guest
Ik heb het ook gemerkt ja, zou je niet een snellijst ding kunnen maken dat ie automatisch heel snel al je dorpen afgaat? :D
 

Deleted User - 9131

Guest
Dat automatiseerd het spel en das weer tegen de regels ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan