2 plaatjes - tot 100 PA per plaatje

DeletedUser67467

Guest
cbzimqp9jzw.png


Kon het niet laten op nu nog iets te maken :$
 

DeletedUser73455

Guest
Iedereen zegt altijd: doe het zelf dan? als iemand wat zegt van iemands minder goede werk. Heeft geen zin. Je mag commentaar geven als je zelf er niks van kan. Doen alle voetbalfans ook :p Geven altijd commentaar terwijl ze zelf ook niet kunnen voetballen.

Nu is dit geen aanval op UU oid, maar ik zeg dit in het algemeen.
 

DeletedUser

Guest
Misschien met 3 :p

Iedereen zegt altijd: doe het zelf dan? als iemand wat zegt van iemands minder goede werk. Heeft geen zin. Je mag commentaar geven als je zelf er niks van kan. Doen alle voetbalfans ook :p Geven altijd commentaar terwijl ze zelf ook niet kunnen voetballen.

Nu is dit geen aanval op UU oid, maar ik zeg dit in het algemeen.

Jij geilt echt op postcounts eah? Ik hoop tenminste niet dat dit een serieuze post is.

Ten eerste wil ik je er even op wijzen dat dit het grafische forum van Tribal Wars is. Dit is geen Santiago Bernabéu waar voetbalfans Ronaldo & Bale commentaar geven. Dit gaat over plaatjes maken, niet over voetballen. Dat is hetzelfde als een groenteboer met een voetbalclub vergelijken qua zakendoen etc. Slaat nergens op dus.
Ten tweede zit je in andere topics te huilen dat mensen elkaar geen kritiek mogen geven, wat hier dus wel gebeurt op een belachelijke manier. Dan zeg ik er wat van en dan is dat opeens verkeerd? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik kan het niet maar dan mag ik toch zeggen dat een plaatje niet mooi is:O
 

DeletedUser73455

Guest
Misschien met 3 :p



Jij geilt echt op postcounts eah? Ik hoop tenminste niet dat dit een serieuze post is.

Ten eerste wil ik je er even op wijzen dat dit het grafische forum van Tribal Wars is. Dit is geen Santiago Bernabéu waar voetbalfans Ronaldo & Bale commentaar geven. Dit gaat over plaatjes maken, niet over voetballen. Dat is hetzelfde als een groenteboer met een voetbalclub vergelijken qua zakendoen etc. Slaat nergens op dus.
Ten tweede zit je in andere topics te huilen dat mensen elkaar geen kritiek mogen geven, wat hier dus wel gebeurt op een belachelijke manier. Dan zeg ik er wat van en dan is dat opeens verkeerd? :eek:

Op postcounts geilen, nehh. Dan kan ik ook zeggen dat jij geilt op postcounts als jij zegt: bump... En ik kan wel tegen kritiek, maar waarop jullie die brengen, gaat mij te ver. "Drop shadow bij de border, serieus? (rofl)". Lijkt me niet echt een vorm van kritiek maar iemand gewoon afblaffen? En als jullie dat niet begrijpen, is dat jullie probleem.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan