2 kleine vraagjes

DeletedUser

Guest
1) Ik heb een vriend in dezelfde wereld als mij en ik heb er 1 speervechter naartoe gestuurd om te kijken hoe lang ik onderweg zou zijn. Maar waar kan ik de vorderingen zien en hem eventueel trug halen?

2) Moet je zelf GS'en in de schuilplaats steken of gebeurt dat automatisch en kun je ze er uit halen op 1 of andere manier?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
2) Moet je zelf GS'en in de opslagplaats steken of gebeurt dat automatisch en kun je ze er uit halen op 1 of andere manier?

je grondstoffen komen automatisch in je opslagplaats
je kan met je grondstoffen je gebouwen verhogen qua lvl dat kan je in je hoofdgebouw en je kan troepen malen in je kazerne, stal en werkplaats
meer informatie klik hier
 

DeletedUser

Guest
In de verzamelplaats zie je wanneer je aanval aan zal komen. Maar je kan hem niet meer terugtrekken als hij al te lang onderweg is.
 

DeletedUser

Guest
je grondstoffen komen automatisch in je opslagplaats
je kan met je grondstoffen je gebouwen verhogen qua lvl dat kan je in je hoofdgebouw en je kan troepen malen in je kazerne, stal en werkplaats

oops sorry, ik bedoelde schuilplaats
 

DeletedUser

Guest
In de verzamelplaats zie je wanneer je aanval aan zal komen. Maar je kan hem niet meer terugtrekken als hij al te lang onderweg is.

Ik zie het echt niet staan hoor, ik kan er enkel bevelen geven, kijken hoeveel troepen ik bezit en de gevechtssimulator gebruiken
 

DeletedUser

Guest
dat gebeurt automatisch, ze erin stoppen :)...
Als je op de schuilplaats klikt dan zie je hoeveel GS erin kunnen zitten :)..

Ze zijn altijd beschikbaar, dus in jou termen, ze komen er altijd uit. Alleen als je aangevallen bent, kan de tegenstander de hoeveelheid GS die in de schuilplaats kunnen, niet stelen...
 
Bovenaan