2 Jaar W15

DeletedUser49143

Guest
Haha, en daarom is mijn account ook al meer dan 6 jaar oud. Daarom dat het idd een kinderachtige naam is, dat heb je goed gezien ;).
Maar, "ikkekieken" getuigd niet echt van veel meer inspiratie dan mij hoor ;).
T'och het feit dat jij plots over mijn naam begint en niet meer over de inhoud van mijn antwoord zegt genoeg over hoeveel inspiratie jij had om te antwoorden ;).
Maar uh, proficiat dat je aan de hand van mijn in-game naam men persoonlijkheid gaat proberen ontleden (levenloos/niet genoeg buitenlucht?).
Daarbij, ik kan gerust tw in de buitenlucht spelen hoor slungeltje ;).

Ze hebben inderdaad een BG, mede door die "BG" is bv. dat met amancho gebeurt, omdat Goulash vond dat amancho eruit moest, luistert GDB klakkeloos. Ben benieuwd hoelang deze BG nog volhoudt, aangezien ze toch richting Ferry en co aan het groeien zijn, maar kom; "Die beschouwen ze niet als GDB" was het antwoord bij FR ;).

haha gelukkig hoefde ik nooit een naam voor mijn hoofd acc te kiezen.
anders kreeg je dit gezeur.

komop joh hoe bedoel je nutteloos om over andermans acc naam te blerren.
 

DeletedUser31758

Guest
Dus je bent 12? (6+6=12 (moeilijke wiskunde, ik weet het... ))

Als je de naam Ikkieken zonder inspiratie vind, dan kan je dat wel bij elke naam zeggen.

En meen je het nou... ALS je naar buiten gaat ga je TW spelen :S
 

DeletedUser49143

Guest
Dus je bent 12? (6+6=12 (moeilijke wiskunde, ik weet het... ))

Als je de naam Ikkieken zonder inspiratie vind, dan kan je dat wel bij elke naam zeggen.

En meen je het nou... ALS je naar buiten gaat ga je TW spelen :S

en ze gaan weer door met het nutteloze gedoe.
 

DeletedUser14725

Guest
Dus je bent 12? (6+6=12 (moeilijke wiskunde, ik weet het... ))

Als je de naam Ikkieken zonder inspiratie vind, dan kan je dat wel bij elke naam zeggen.

En meen je het nou... ALS je naar buiten gaat ga je TW spelen :S

Je hebt wel problemen met lezen, niet?
Ik zeg, je kan gerust tw buiten spelen ;). Niet dat als ik naar buiten ga ik tw ga spelen ;). Maar kom, het feit dat jij er aan denkt ;).

T'och, ooit al van een laptop gehoord? :eek:.
I know, it"s expensive for someone in a box :D.
Als ik niets te doen heb en half uur moet wachten tot de trein vertrekt in het station, dan kan ik wel eens doelloos rondsurfen ja.
Altijd fijn om mensen zoals jou hun antwoord te lezen ;).

Dus je bent 12? (6+6=12 (moeilijke wiskunde, ik weet het... ))
g-e-n-i-a-a-l !
Nogmaals, je gaat men leeftijd raden van een naam in een spel? :rolleyes:. Honestly.

haja, wat is trouwens het nut om een account in je handtekening te zetten als je er niet op speelt?

NYC aapie zei:
sarcasme is lastig voor de meeste

Sarcasme is a bitch :p.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
haha gelukkig hoefde ik nooit een naam voor mijn hoofd acc te kiezen.
anders kreeg je dit gezeur.

komop joh hoe bedoel je nutteloos om over andermans acc naam te blerren.


je hebt gelijk. Kheb mss maar 1 a 2 acc's opgestart. Maar de acc's waar ik op speel die ik niet opgestart heb, soms ook rare namen. Maar die neem je erbij. Dus je hebt volkomen gelijk. Andermans namen zullen iets voor die betekenen die het hebben opgestart dus ze moeten er niet over liggen zagen.
 

DeletedUser49143

Guest
je hebt gelijk. Kheb mss maar 1 a 2 acc's opgestart. Maar de acc's waar ik op speel die ik niet opgestart heb, soms ook rare namen. Maar die neem je erbij. Dus je hebt volkomen gelijk. Andermans namen zullen iets voor die betekenen die het hebben opgestart dus ze moeten er niet over liggen zagen.

haha ik heb mijn naam van mijn broer :p
heb zijn acc overgenomen :D
 

DeletedUser51186

Guest
ik heb geen idee van wie ik het account heb overgenomen xD een klas genoot die op deze wereld speelde vroeg aan mij of hier hier wou komen spelen omdat ze een account over hadden :)
 

DeletedUser

Guest
Dus je bent 12? (6+6=12 (moeilijke wiskunde, ik weet het... ))

Als je de naam Ikkieken zonder inspiratie vind, dan kan je dat wel bij elke naam zeggen.

En meen je het nou... ALS je naar buiten gaat ga je TW spelen :S

Oke nu we over Wiskunde bezig zijn, wat is :

1+1x0? :D
 

DeletedUser

Guest
Mijn herinneringen van 2 jaar w15 is ook niet al te positief.

Wel een hele mooie tijd beleefd in Ants. Waren toch voor mij de mooiste paar maanden in mijn hele TW carrière. De sfeer, samenwerking en spelers heb ik nog nergens anders terug kunnen vinden.
 

DeletedUser

Guest
Mijn herinneringen van 2 jaar w15 is ook niet al te positief.

Wel een hele mooie tijd beleefd in Ants. Waren toch voor mij de mooiste paar maanden in mijn hele TW carrière. De sfeer, samenwerking en spelers heb ik nog nergens anders terug kunnen vinden.

Men rekensom niet negeren jij :mad:
 
Bovenaan