2 Jaar W15

DeletedUser14725

Guest
fr neemt liever afscheid van jou:D

Correctie, jij allesinds niet :D.
Die dementerende ziel daar bij jou, ja :D. Waar je zo braaf naar luistert, als een echte..aap :D.

Ik zou zeggen, kom maar op. Kan nog fijn worden, draait het spelletje tenslotte om.

Of, eigenlijk zou GDB afscheid van jullie moeten nemen, ze omsluiten jullie bijna volledig...
Blijkbaar zijn ze bang van king kong ;).
 

DeletedUser51186

Guest
als de BG tussen GDB en FR valt en de leden zoude elkaar gaan aanvallen verliest GDB automatisch de strijd tegen MLP
 

DeletedUser14725

Guest
als de BG tussen GDB en FR valt en de leden zoude elkaar gaan aanvallen verliest GDB automatisch de strijd tegen MLP

Dat weet ik nog niet zo.
Als je de ligging ziet van GDB vs FR, lijkt me dat niet onmiddelijk het geval.
De vraag blijft, hoelang ze bij GDB de ijzeren wetten van FR gaan willen blijven volgen, heb het gevoel dat ze slaafs volgen.
 

DeletedUser31758

Guest
Dat weet ik nog niet zo.
Als je de ligging ziet van GDB vs FR, lijkt me dat niet onmiddelijk het geval.
De vraag blijft, hoelang ze bij GDB de ijzeren wetten van FR gaan willen blijven volgen, heb het gevoel dat ze slaafs volgen.

Probeer je nu serieus problemen op te lossen door te gaan stoken? :rolleyes:
 

DeletedUser14725

Guest
Probeer je nu serieus problemen op te lossen door te gaan stoken? :rolleyes:

1) Waar zie jij problemen?
2) Stoken? Eerder enkel mijn mening op FR & GDB gebeuren, sorry dat ik mijn mening geef :rolleyes:.
3) Je bent echt een kieken :eek:
 

DeletedUser31758

Guest
1) Waar zie jij problemen?
2) Stoken? Eerder enkel mijn mening op FR & GDB gebeuren, sorry dat ik mijn mening geef :rolleyes:.
3) Je bent echt een kieken :eek:

Je probeert die "mening" wel heel erg door te laten komen. En nee, ik ben geen kieken, ikkie ben ken(gi)
 

DeletedUser

Guest
W15... 2 jaar... Zeg dan op zn minst: jij bent al 2 jaar een noob!
 

DeletedUser14725

Guest
Je probeert die "mening" wel heel erg door te laten komen. En nee, ik ben geen kieken, ikkie ben ken(gi)

Omdat het ik ook geheel achter die mening sta & er ook van overtuigd ben mss? ;).
Moet je fier op zijn dat je op zo een account speelt :eek::confused:
 

DeletedUser

Guest
Correctie, jij allesinds niet :D.
Die dementerende ziel daar bij jou, ja :D. Waar je zo braaf naar luistert, als een echte..aap :D.

Ik zou zeggen, kom maar op. Kan nog fijn worden, draait het spelletje tenslotte om.

Of, eigenlijk zou GDB afscheid van jullie moeten nemen, ze omsluiten jullie bijna volledig...
Blijkbaar zijn ze bang van king kong ;).

kingkong zit bij boka in de stam op w7 ... daarom mss dat ze kingkong niet aanvallen?
 

DeletedUser49143

Guest
kingkong zit bij boka in de stam op w7 ... daarom mss dat ze kingkong niet aanvallen?

ze hebben gwn een BG hoor.

en wrm FR geen oorlog doet met GDB is dat 4 leden heel lang in GDB hebben gezeten en veel BG's er nog hebben.

maar dit denk ik alleen dus als ik fout heb.
srry :p
 

DeletedUser31758

Guest
Ik speel niet op dat account ;)
De naam vind ik beter dan Ownagezor1. Was Ownagezor in gebruik en had je geen inspiratie meer? En serieus... Ownage in je naam hebben in combinatie met een Z... dat doen kleine kinderen en levenloos gastjes die niet genoeg buitenlucht gehad hebben.
 

DeletedUser14725

Guest
Ik speel niet op dat account ;)
De naam vind ik beter dan Ownagezor1. Was Ownagezor in gebruik en had je geen inspiratie meer? En serieus... Ownage in je naam hebben in combinatie met een Z... dat doen kleine kinderen en levenloos gastjes die niet genoeg buitenlucht gehad hebben.

Haha, en daarom is mijn account ook al meer dan 6 jaar oud. Daarom dat het idd een kinderachtige naam is, dat heb je goed gezien ;).
Maar, "ikkekieken" getuigd niet echt van veel meer inspiratie dan mij hoor ;).
T'och het feit dat jij plots over mijn naam begint en niet meer over de inhoud van mijn antwoord zegt genoeg over hoeveel inspiratie jij had om te antwoorden ;).
Maar uh, proficiat dat je aan de hand van mijn in-game naam men persoonlijkheid gaat proberen ontleden (levenloos/niet genoeg buitenlucht?).
Daarbij, ik kan gerust tw in de buitenlucht spelen hoor slungeltje ;).

Ze hebben inderdaad een BG, mede door die "BG" is bv. dat met amancho gebeurt, omdat Goulash vond dat amancho eruit moest, luistert GDB klakkeloos. Ben benieuwd hoelang deze BG nog volhoudt, aangezien ze toch richting Ferry en co aan het groeien zijn, maar kom; "Die beschouwen ze niet als GDB" was het antwoord bij FR ;).
 
Bovenaan