DeletedUser52335
Guest
fr neemt liever afscheid van jou
fr neemt liever afscheid van jou
als de BG tussen GDB en FR valt en de leden zoude elkaar gaan aanvallen verliest GDB automatisch de strijd tegen MLP
Dat weet ik nog niet zo.
Als je de ligging ziet van GDB vs FR, lijkt me dat niet onmiddelijk het geval.
De vraag blijft, hoelang ze bij GDB de ijzeren wetten van FR gaan willen blijven volgen, heb het gevoel dat ze slaafs volgen.
Probeer je nu serieus problemen op te lossen door te gaan stoken?
En een dikke noob
net als jou
Hey hey Lopelaz is Pro !
En ik ook!
1) Waar zie jij problemen?
2) Stoken? Eerder enkel mijn mening op FR & GDB gebeuren, sorry dat ik mijn mening geef .
3) Je bent echt een kieken
Je probeert die "mening" wel heel erg door te laten komen. En nee, ik ben geen kieken, ikkie ben ken(gi)
Correctie, jij allesinds niet .
Die dementerende ziel daar bij jou, ja . Waar je zo braaf naar luistert, als een echte..aap .
Ik zou zeggen, kom maar op. Kan nog fijn worden, draait het spelletje tenslotte om.
Of, eigenlijk zou GDB afscheid van jullie moeten nemen, ze omsluiten jullie bijna volledig...
Blijkbaar zijn ze bang van king kong .
kingkong zit bij boka in de stam op w7 ... daarom mss dat ze kingkong niet aanvallen?
Ik speel niet op dat account
De naam vind ik beter dan Ownagezor1. Was Ownagezor in gebruik en had je geen inspiratie meer? En serieus... Ownage in je naam hebben in combinatie met een Z... dat doen kleine kinderen en levenloos gastjes die niet genoeg buitenlucht gehad hebben.