2: Inschrijftopic mentorsysteem

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Op dit forum kan je je inschrijven om een speedcoach te krijgen. In het ideale geval kan je skype of discord gebruiken en sta je open voor te callen of te screensharen zodat we real life feedback kunnen geven. Als alternatief kan de speedcoach op de ronde aanwezig zijn en via de chat contact houden al is dit natuurlijk minder handig.

De guides op dit forum zouden in ieder geval al veel moeten helpen, net zoals de youtube tutorials voor starts en vaardigheden. De speedcoach kan je met beiden helpen en ook helpen oefenen op speedrondes. Stel je wilt wat oefenen op cancelsnipen en vind de tijdsdruk op gewone werelden niet uitdagen genoeg.

Concreet hebben we wat nieuwe rondes bedacht die we samen met de speedmods zullen testen, deze rondes zullen je in staat stellen je start te oefenen zodat je kan starten zoals de besten, daarnaast zal er natuurlijk ook een aspect van edelen en troepen verslaan inzitten zodat er wat onderlinge druk en competitie ontstaat. In mijn ogen een zeer leuk project en hopelijk vinden we wat geïnteresseerde spelers.

Onder de speedcoaches zullen naast mezelf, Kulta Lakko, Hornet3010, Theo Wallcott en nog vele anderen te vinden zijn. We overleggen ook vaak via skype en discord en mogelijks wordt je zelfs door meerdere coaches begeleid afhankelijk van wie wanneer kan en wat je zelf wil.


Ik stel dus voor dat je alvast aangeeft of je hiervoor interesse hebt en dan laten we je weten wanneer dit officieel van start gaat! Ook aan mijn collega speeders die menen dat ze genoeg kennis hebben om spelers op te leiden laat even weten indien je ook iemand onder je vleugels wil nemen in dit project.


Inschrijvingen:
1:
2:
3:
...
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69389

Guest
Spijtig dat het nog niet storm loopt. Toch credits en respect voor jullie inzet.
 
Reactiescore
603
Toch jammer, toen ik vroeger begon was dit soort systeem iets om over te dromen :p
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Als we een speler of 5 tot 10 kunnen op een hoog niveau krijgen zou dat de speed server al een stuk competitiever maken. De mensen die graag willen beter worden zullen ons wel vinden hier, vandaag of komende dagen. Hopelijk is de stap naar het Algemeen Forum en de online chatgroepen niet te groot.
 
Reactiescore
76
Mooi initiatief, Alle respect dat je hier in tijd in steekt!. Tip: denk niet te snel dat je al kan speeden dit aspect vergt veel veel meer kennis en skills dan een gewone wereld dus aarzel niet en word een topspeler! &Misschien bij verloop van tijd zien jullie .Little recuse ook weer op de speedwereld!
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik ben op skype en discord al een hoop spelers tips aan het geven, en met info uit de guides heb ik zelfs al mensen die dachten dat ze alles al konden zaken bijgeleerd. Twijfel dus niet mocht je iets willen bijleren hoe simpel ook. En laat je niet afschrikken door dit voorlopig lege inschrijftopic, het speedmentorsysteem is al van start gegaan voor sommigen.
 
Reactiescore
2.365
Zeker een aanrader. Ik raad je aan om de guides te lezen en voor je een ronde start even een voorbeeldronde op het youtubekanaal te bekijken. :)
Als Tim dan online is (of iemand anders), zal hij je zeker tips geven!
 

Deleted User - 487955892

Guest
Ik ben er hier zeker voor in! als iemand mijn mentor zou willen zijn graag.
 
Bovenaan