2 dorpen barbarendorp geworden

Reactiescore
0
Er is een speler bij mij in de buurt. Van hem zijn van het een op het andere moment 2 van zijn 4 dorpen barbarendorpen geworden. Hoe kan dit? Is dit een ban? Dan snap ik niet waarom hij zijn andere 2 dorpen nog wel heeft, aangezien hij dan al aanzienlijk voordeel heeft gehad van het feit dat hij 4 dorpen heeft, alleen al omdat het spelers afschrikt de oorlog met hem aan te gaan.
 

DeletedUser17472

Guest
Als er ineens dorpen barbaar worden van een speler, is er waarschijnlijk een straf doorgevoerd waarbij er dorpen werden afgetrokken. Dit kan een straf van 50 of 30% zijn geweest.
 

DeletedUser17472

Guest
Bij de straf staat altijd het puntenaantal en dat trekken wij af. Komen we er met bijvoorbeeld 2 dorpen niet en 3 is teveel, dan trekken we ook nog een gedeelte van een ander dorp af. Bij hele grote accounts doen we dat niet. Dan trekken we gewoon een aantal dorpen af dat in de buurt ligt van het puntenaantal. Maar puntenaantal is leidend.
 
Reactiescore
2.039
Bij de straf staat altijd het puntenaantal en dat trekken wij af. Komen we er met bijvoorbeeld 2 dorpen niet en 3 is teveel, dan trekken we ook nog een gedeelte van een ander dorp af. Bij hele grote accounts doen we dat niet. Dan trekken we gewoon een aantal dorpen af dat in de buurt ligt van het puntenaantal. Maar puntenaantal is leidend.
Hoe bepalen jullie dan welke gebouwen er afgebroken moeten worden?
 

DeletedUser17472

Guest
Hoe bepalen jullie dan welke gebouwen er afgebroken moeten worden?
Dit bepalen wij niet, dat bepaalt het systeem. Wij voeren enkel in X dorpen moeten worden afgetrokken van gemiddeld X punten.

Kind kan de was doen dus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
0
Ik baal hier wel van en vind dit niet eerlijk. Ik weet natuurlijk niet wat hij gedaan heeft, maar mijn edeltrein is eerder stukgelopen op zijn stamlid waarschijnlijk omdat hij hem ondersteunde met enorme hoeveelheid def, waardoor ik al mijn offense ben kwijtgeraakt en een mooi dorp ben misgelopen. Ik krijg daarom het idee dat dit een nogal milde straf is en jullie valsspelers maar al te graag in het spel houden als ze pp kopen.
 
Reactiescore
2.489
Ik baal hier wel van en vind dit niet eerlijk. Ik weet natuurlijk niet wat hij gedaan heeft, maar mijn edeltrein is eerder stukgelopen op zijn stamlid waarschijnlijk omdat hij hem ondersteunde met enorme hoeveelheid def, waardoor ik al mijn offense ben kwijtgeraakt en een mooi dorp ben misgelopen. Ik krijg daarom het idee dat dit een nogal milde straf is en jullie valsspelers maar al te graag in het spel houden als ze pp kopen.

Bedankt voor je reactie en je feedback over ons straffensysteem. Ik kan je niet zeggen waarom hij gebanned is maar dat lijkt me onwaarschijnlijk dat dit is gebeurd omdat hij een stamgenoot ondersteunde met troepen. Samenwerkende stamleden is namelijk niet tegen de regels.

Laat ik de onwaarheid uit de wereld helpen: Spelers worden niet bevoordeeld op basis van hun al dan niet pp-aankoop gedrag. We proberen voor elke overtreding een redelijke straf te geven die conform de overtreding is.
 
Reactiescore
0
Ja ik snap dat je daar niet voor gebanned wordt, maar wat ik bedoelde te zeggen is dat ze dus al aanzienlijk voordeel hadden en ik heel erg veel nadeel heb van deze valsspelende speler. Dan kun je 2 dorpen afpakken, maar het leed is voor mij al geschied en binnen notime heeft hij zijn extra dorpen weer terug.

Ik zou liever zien dat valsspelers gewoon opnieuw beginnen.
 
Reactiescore
1.139
Dit hangt dus af van de ernst van de overtreding die de speler heeft begaan.
Als dit echt ernstig is zal hij ook een 100% ban krijgen en dan is zijn account helemaal weg.
Nu gaat het waarschijnlijk om iets kleins en is de straf dus ook niet erg groot.

Dat het in jouw geval omdat je klein bent niet heel veel geholpen heeft staat helemaal los van welke straf iemand verdiend als deze speler zelf nog weer naast een nog grotere speler ligt en deze knalt hem door het dorp verlies nu helemaal weg was dit voor hem juist weer een hele zware straf terwijl het voor jouw niet veel uit gemaakt heeft.
 
Bovenaan