1e speler met een 2e dorp

DeletedUser

Guest
De spelers die nu op Wangzakkers spelen snap ik totaal niet. Er ligt een dorp van 2300 punten aan de rand van hun 15x15. Als ze ah meteen naar level 2 doen, 2 edels maken dan hebben ze dat dorpje zo. Dan kun je daar ook meteen AH maken naar level 2, is al weer drie edels.
 

DeletedUser

Guest
De spelers die nu op Wangzakkers spelen snap ik totaal niet. Er ligt een dorp van 2300 punten aan de rand van hun 15x15. Als ze ah meteen naar level 2 doen, 2 edels maken dan hebben ze dat dorpje zo. Dan kun je daar ook meteen AH maken naar level 2, is al weer drie edels.

Misschien stond het vol met deff?
Of lieten ze hun off doodlopen op een deffnoob ipv het bb'tje ernaast (of heb alleen ik dat :eek:)
Of duurt het te lang, en kwamen ze in tijdsnood ivm aanvalsstop?
Ik verwacht wel dat ze dat bij nieuwjaarsstop hebben :)
 

DeletedUser

Guest
xD



Kijk wie we daar hebben, mister arrogance :D


Ga jij ook spelen? (of ben je al aan het spelen?) :)

ik ben supergoed bezig al 500punten:D

Neen ik doe maar wat zit midden in de blok voor men examens dus veel online komen is er niet bij, maar ik lig in de rim en heb wsl 5keer zoveel troepies als mijn buren dus na men examens zal ik mss wel herbeginnen zoals het hoort:p


@ pink de wangzakkers zijn wel goed hé joh dat 2e dorpje heeft minstens even hoge gs als mij :D
 

DeletedUser

Guest
ik ben supergoed bezig al 500punten:D

Neen ik doe maar wat zit midden in de blok voor men examens dus veel online komen is er niet bij, maar ik lig in de rim en heb wsl 5keer zoveel troepies als mijn buren dus na men examens zal ik mss wel herbeginnen zoals het hoort:p


@ pink de wangzakkers zijn wel goed hé joh dat 2e dorpje heeft minstens even hoge gs als mij :D

Duhhh, daar is het de rim voor, ik dacht dat jij dat nu toch wel zou moeten weten :eek: :p
 

DeletedUser

Guest
Misschien stond het vol met deff?
Of lieten ze hun off doodlopen op een deffnoob ipv het bb'tje ernaast (of heb alleen ik dat :eek:)
Of duurt het te lang, en kwamen ze in tijdsnood ivm aanvalsstop?
Ik verwacht wel dat ze dat bij nieuwjaarsstop hebben :)

Een goede speler kan een dorp vol met verdediging gewoon clearen. Ik kan me niet voorstellen dat hij zo snel groeit dat hij en 2300 punten heeft en ontzettend veel def. Waarschijnlijk is het zo'n persoon die of gewoon puur alles op off speelt of iemand die alleen maar gs upgradet. Maar het kan ook goed zijn dat Wangzakkers gewoon een (om Amokro's woorden te citeren) een knuppellegertje heeft. En ja dan moet je wel een zielig dorpje van 500 punten pakken :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Een goede speler kan een dorp vol met verdediging gewoon clearen. Ik kan me niet voorstellen dat hij zo snel groeit dat hij en 2300 punten heeft en ontzettend veel def. Waarschijnlijk is het zo'n persoon die of gewoon puur alles op off speelt of iemand die alleen maar gs upgradet. Maar het kan ook goed zijn dat Wangzakkers gewoon een (om Amokro's woorden te citeren) een knuppellegertje heeft. En ja dan moet je wel een zielig dorpje van 500 punten pakken :rolleyes:

Ik gok erop dat ze het niet hadden gehaald voor de kerststop, maar ik kan niet zeggen dat er niets in jouw theorie zit :p
 

DeletedUser

Guest
Zal wel aan de looptijden liggen. Als het aan zijn troepen ligt is dat natuurlijk geen goed teken.
 

DeletedUser38219

Guest
Een goede speler kan een dorp vol met verdediging gewoon clearen. Ik kan me niet voorstellen dat hij zo snel groeit dat hij en 2300 punten heeft en ontzettend veel def. Waarschijnlijk is het zo'n persoon die of gewoon puur alles op off speelt of iemand die alleen maar gs upgradet. Maar het kan ook goed zijn dat Wangzakkers gewoon een (om Amokro's woorden te citeren) een knuppellegertje heeft. En ja dan moet je wel een zielig dorpje van 500 punten pakken :rolleyes:

blijven gissen he... daar is het forum voor :eek:
 

DeletedUser

Guest
zijn volgende reactie gaat: "waf!" zijn :)

trouwens ga je nog een 5de dorpje halen? ^^
 

DeletedUser38219

Guest
Dan zou die al een adelhoeve in een ander dorp moeten hebben en dat lijkt me redelijk onwaarschijnlijk :cool:.

Hij heeft al gezegd dat een van z'n dorpjes smederij 4 lvls hoger is dan
vinckes dorp( 1k +punten dus wss toch degelijk)
 

DeletedUser

Guest
Zozo, bijna stop, toch minder mensen met een 2e dorp als ik had gedacht.
En ook redelijk wat ehm kak dorpjes wat men adeld.

Megan Fox pakt de grootste, ligt mooi ver om als 2e farm dorp te gebruiken.
 

DeletedUser

Guest
Klopt, megan heeft mooi 2e dorp.

Ik heb zelf ook maar net een 1k dorpje, maar in men 15x15 ligt niet veel beters. deze had toch beste opbouw.
 

DeletedUser

Guest
Zozo, bijna stop, toch minder mensen met een 2e dorp als ik had gedacht.
En ook redelijk wat ehm kak dorpjes wat men adeld.

Megan Fox pakt de grootste, ligt mooi ver om als 2e farm dorp te gebruiken.

Heeft ze wel ruim 30/40 uur voor moeten lopen.
Maar goed, na de stop pakken wij er eentje voor 20/25 uur lopen. ^^
AH al wel binnen, maar net te laat voor 2e dorp voor de stop. :(
 

DeletedUser

Guest
Heeft ze wel ruim 30/40 uur voor moeten lopen.
Maar goed, na de stop pakken wij er eentje voor 20/25 uur lopen. ^^
AH al wel binnen, maar net te laat voor 2e dorp voor de stop. :(

Altijd jammer dat he;)
 
Bovenaan