1e speler met een 2e dorp

DeletedUser

Guest
Als je met backstabben een prijs kon verdienen dan heeft Megan Fox hem binnengehaald!
 

DeletedUser

Guest
het maakt me niet uit of ik mijn dorpje kwijt raak, maar de manier waarop dat gebeurt is achterbaks, dat verpest voor vele het plezier in dit spel!
 

DeletedUser9420

Guest
het maakt me niet uit of ik mijn dorpje kwijt raak, maar de manier waarop dat gebeurt is achterbaks, dat verpest voor vele het plezier in dit spel!


zeker met een edelman ? Ja, dat vind ik ook altijd een achterbakse manier van spelen... Zou verboden moeten worden :mad:
 

DeletedUser

Guest
Dan moet je backtimen. ;)

alsof iedereen dat kan :p maar je kunt ook gebackstabbed worden door vv's... hadden wij op w15 (en heeft ons daar de top3 gekost) en sindsdien doen we het allemaal zelf ^^
 

DeletedUser

Guest
Dan moet het wel een lange vv zijn. :)

3u en het was zover -_-"

hij moest om 9u edels sturen en om 12u kwam er een leger binnen en er is niet gedodged geweest...

veeg + 2 edels en ons zicht op de absolute top weg...
 
Reactiescore
0
De Wangzakkers hebben ook wel zwak dorpje geëdeld, ofwel willen ze niet te veel troepen verspillen.
 

DeletedUser38219

Guest
De Wangzakkers hebben ook wel zwak dorpje geëdeld, ofwel willen ze niet te veel troepen verspillen.

Vooral omdat er geen hoge dorpen bij hen in de buur lig wss

de naam van dit topic is trouwens al goed verouderd :)
 

DeletedUser

Guest
Wat een noobwereld dit :D

Kan iemand meneer valmont is uitleggen dat het niet om het eerste alle noobdorpjes edelen gaat:D
 
Bovenaan