1Command

DeletedUser80263

Guest
hallo, ik heb onjuist de 1Command script geïnstalleerd echter snap ik niet helemaal hoe die werkt. Ik heb al geprobeerd om meerdere uitleggen te vinden, heb daarnaast ook meerdere links aan geklikt maar alle links leidde tot een dood spoor.
is er hier iemand die mij kan helpen?

Vriendelijke groet,

Patrick
 
Reactiescore
1.367
Ik begrijp je vraag niet?

Maar om het werkend te krijgen ben je een programma als violentmonkey, vanuit de chromestore of iets dergelijks. Hier doe je vervolgens het script in en dan moet het werken
 

DeletedUser80263

Guest
Ik begrijp je vraag niet?

Maar om het werkend te krijgen ben je een programma als violentmonkey, vanuit de chromestore of iets dergelijks. Hier doe je vervolgens het script in en dan moet het werken
Ja dat snap ik wel, ik heb hem ook correct geïnstalleerd maar ik snap niet helemaal hoe de script werkt, en kan nergens een goede uitleg vinden.
 
Reactiescore
534
Tot hoever ben je gekomen, en waar loop je vast?

Als je naar het dorpenoverzicht gaat dan zie je links bovenin een extra linkje staan met de naam 1command. Klik hierop.

Nu opent er als het goed is een pop-upje. Hierin kun je invullen welke targets je wilt aanvallen en met welke troepenaantal. Het wijst zich vanzelf. Links onderin deze pop-up staat ook nog een linkje naar een hulp pagina.

Als je alle settings naar wens hebt dan klik je op 'klik hier om je bevelen te berekenen'. Nu opent zich nog een pop-up met daarin alle linkjes naar de aanvallen. Je hoeft ze niet handmatig te openen. 1 klik op je enter en de aanvallen openen zichzelf in een nieuw tablad.

In de geopende tabladen is het simpelweg op enter blijven klikken zodat de aanvallen verstuurd worden. Elk tablad word vanzelf weer afgesloten.

Als je er nog niet helemaal uitkomt raad ik je aan eens een kijkje te nemen op de tribalwars discord server. (click) Hier zijn veel mensen die je met plezier verder helpen!
 

DeletedUser80263

Guest
ohja kijk dan begin ik de command al aardig te snappen. het enige wat ik niet snap is hoe je een treintje verstuurd met de command.
Alvast bedankt voor de hulp!
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Niet, 1c stuurt per wave altijd maar 1 aanval per dorp max.

Voor treintjes heeft tw zijn eigen ingebouwde tool
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
ohja kijk dan begin ik de command al aardig te snappen. het enige wat ik niet snap is hoe je een treintje verstuurd met de command.
Alvast bedankt voor de hulp!

Je kan vanuit een edeldorp een command vanuit 1command zelf laden. Als je dat bevel voor je hebt kan je de trein sturen via de ingame time-functie, of bedoel je wat anders?
 

DeletedUser80263

Guest
Niet, 1c stuurt per wave altijd maar 1 aanval per dorp max.

Voor treintjes heeft tw zijn eigen ingebouwde tool
hmm deze vat ik niet, er staat dat je meerdere aanvallen per dorp kunt doen.
dus als ik zo denk dan kun je dus nog een tab openen in je browser met ook daarop 1c en dan dus daar je treintjes invoeren per dorp.
dan stuur je dus met het eerste tab een full clear naar de dorpen en met de 2e tab stuur je dan dus 3 aanvallen (aangezien je in de eerste een edel stopt).
weet niet of dit klopt hoor maar dit is wat ik dacht
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Meerdere aanvallen per target dorp kan ja.

Meerdere aanvallen per herkomst dorp niet.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
druk je op enter als je de lijst met linkjes krijgt? dan zou hij er 25 moeten openen (standaard waardes)

anders heb je kans dat je browser popups blokkeerd, en je browser ziet de paginas die 1C opend als pop-ups.
 
Bovenaan