1command

Reactiescore
742
hallo,

ik heb onlangs het script 1command gedownload de uitleg van dit script is prima maar hij wil het mar niet doen bij mij.
dit staat er in de uitleg.

Je activeert het script op het gecombineerde dorpsoverzicht door op 1Command te klikken, deze link staat boven de balk met al je groepen. De pop-up die opent zie je ook in de afbeelding hiernaast, we zullen alle mogelijkheden even doornemen. De verplichte vakken zijn hieronder vetgedrukt, de rest is dus niet nodig.

maar als ik dit doe staat er nergens 1command waar ik op kan drukken. ik heb het al bij extensies staat heb hier ook meerdere scripts staan dus snap ik niet waarom deze niet werkt.
komt dit door me zelf of zit er een fout in?

http://www.tuam.nl/index.php
dit is de site waar ik hem van heb.


mvg

ptxgamer | jelle
 
Reactiescore
746
1Command werkt prima.

Clear je cache eens en herlaad dan even je gecombineerde overzicht. Het laden van 1command kan even duren als je op een groot account speelt. Geef het dus ook even tijd (minuutje ;) )

Let me know als het nog steeds niet werkt.
 
Reactiescore
742
1Command werkt prima.

Clear je cache eens en herlaad dan even je gecombineerde overzicht. Het laden van 1command kan even duren als je op een groot account speelt. Geef het dus ook even tijd (minuutje ;) )

Let me know als het nog steeds niet werkt.

bedankt

ik heb het even laten staan en het kwam tot leven

heel erg bedankt voor het snelle reageren!!

heb je nog enigen tips om het te gebruiken?
 
Reactiescore
746
Niet echt, haha. Gewoon mee leren werken.
Ik zou in je instellingen tabs/keer op 15 zetten. Dan gaat het imo wat sneller (ervan afhangend hoe snel je pc is).

Voor fakes te versturen vul je values in en vink je het vinkje ervoor uit. Dan zal hij vaste values pakken. Als je alles wilt versturen vink je ze aan.

En dat is het zo'n beetje. haha
 
Reactiescore
742
ik heb trouwens nog een vraag als ik 100 bevelen klaar heb staan kan ik ze dan ook nog in een klik open in verschillende tabs want nu moet ik de heletijd klikken en dat duurt best lang?

zo ja hoe moet ik dit instellen of iets anders
 
Reactiescore
746
ik heb trouwens nog een vraag als ik 100 bevelen klaar heb staan kan ik ze dan ook nog in een klik open in verschillende tabs want nu moet ik de heletijd klikken en dat duurt best lang?

zo ja hoe moet ik dit instellen of iets anders

Enter al geprobeerd? Die opent dan de eerste 25, dan de volgende 25, ...

Gewoon enter drukken wanneer je dat lijstje hebt.
 
Reactiescore
1.367
Ik raad je aan om in te stellen dat je maximaal 5-10 paginas opent per keer enter klikken. Dit verkort de laadtijd enorm.
 
Reactiescore
241
Iemand enig idee hoe het kan dat ik maximaal 1 tabje tegelijk kan openen in 1command? Instellingen staan gewoon oop 15 tabjes openen, en hij markeert ook 15 linkjes als "geopend"

Hartelijk dank alvast ;)
 
Reactiescore
1.367
Klik je wel op enter? Of gewoon met de muis?
 
Reactiescore
133
je browser blokkeert de pop-ups, die instelling moet even aangepast worden.
Per browser is dat anders, anders kon ik het hier even vertellen.
 
Reactiescore
241
Ik gebruik wel enter, voor tw gebruik ik eigenlijk altijd chrome.
 
Reactiescore
133
Chrome geeft rechts in de url een melding dat popups geblokkeerd worden. Het makkelijkst ga je terug naar de tab waar de bevelen staan en klik je op de melding om het aan te passen.
 
Reactiescore
241
Hartelijk dank het werkt nu prefect! :)
 
Bovenaan