19/8 Roll-back NL69

DeletedUser79460

Guest
Nop, en na deze wereld kom ik ook niet meer terg hoor.
Meerdere onterechte bans, haperend TW systeem op de start, de rollback. Heb t wel weer gezien hoor :D
Niet persoonlijk op jou bedoeld Cala, maar door het vele PP gebruik zijn er veel spelers die ook het plezier in het spelletje verliezen. Ook in jouw omgeving ken ik er wel een aantal die dit hebben. Denk tevens door mij ook. Het maakt veel meer kapot dan dat het TW team nog beseft denk ik....
 
Reactiescore
2.490
Status 16:24

1/ Aanvallen: (BEVESTIGD)

Het lijkt dat alle aanvallen/ondersteuningen die liepen voor 5:07 zonder meer gewoon aangekomen zijn. Dit resulteerde in ongeveer 35 overnames.

2/ Vlaggen: (BEVESTIGD)
Gebruikte vlaggen zijn nog niet teruggekeerd naar het dorp
Is volgens onze gegevens wel degelijk gefixed. Mocht je vlaggenissues hebben laat ons dan even weten welke vlag je mist.


3/ Event Ranking (BEVESTIGD)
De event ranglijst doet raar.
Dit probleem zou zichzelf moeten oplossen bij de start van de volgende cyclus

4/ Premium Beurs (NIET BEVESTIGD)
Blijkbaar nog issues met niet teruggekeerde pa enzo.

Geen bevestigde issues.
 
Reactiescore
2.490

DeletedUser69389

Guest
Is het wel verstandig dit ook op bb-dorpen te betrekken? Farmen was een van de opties om het gat tussen kleine en grote spelers een beetje op te vullen, nu dit ook weg valt hebben grotere spelers met meer dorpen een hogere uurproductie tov spelers met maar een of enkele dorpen. Op een bijna volle 24 is dat best onrechtvaardig.
Spelers met grotere dorpen kunnen daar ook meer winst uit halen. Je punt is?
 
Reactiescore
634
@Duckje

Vraag m.b.t. Event.
Voor de juiste dag en eind rang lees ik dat er gewacht moet worden.
Ok, dit kan ik opzicht nog begrijpen.

Maar nu is er een hele andere probleem.
Als je Event had geboost om rang 1 te behalen en zodoende opdracht bereik rang 1 wilde behalen.
Hoe gaat dit afgehandeld worden ?

De dagelijkse eenheden wat je er per dag extra bij krijgt, verloopt nu ook niet.
Dus iedereen W69 loopt nu kwa eenheden achter en dit gaat verloop van Event moeilijker maken.
Hoe gaat dit opgelost worden ?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77518

Guest
Spelers met grotere dorpen kunnen daar ook meer winst uit halen. Je punt is?
Mijn punt is activiteit underground, een algehele stop geeft grotere spelers al zowiezo een voordeel. De keus voor bb-dorpen niet te betrekken in de stop is de beste keuze tussen twee slechte in mijn mening.
 
Reactiescore
89
@Duckje

Vraag m.b.t. Event.
Voor de juiste dag en eind rang lees ik dat er gewacht moet worden.
Ok, dit kan ik opzicht nog begrijpen.

Maar nu is er een hele andere probleem.
Als je Event had geboost om rang 1 te behalen en zodoende opdracht bereik rang 1 wilde behalen.
Hoe gaat dit afgehandeld worden ?

De dagelijkse eenheden wat je er per dag extra bij krijgt, verloopt nu ook niet.
Dus iedereen W69 loopt nu kwa eenheden achter en dit gaat verloop van Event moeilijker maken.
Hoe gaat dit opgelost worden ?

Zolang iedereen exact dezelfde voordelen/nadelen heeft maakt het imo niet uit, maar die event ranking dat gefaald is bevoordeeld sommigen terwijl het anderen benadeeld dus dat moet wel aangepast worden. Die dagelijkse eenheden zijn voor idereen hetzelfde normaal (op geluk welke eenheden je krijgt na maar dat maakt niet zoveel uit) dus das niet zo erg.
 
Reactiescore
634
Zolang iedereen

Als je Event niet snapt, kan je beter mijn vraag opnieuw lezen en begrijpen te snappen.
Je krijgt elke dag extra troepen, om zodoende sterker te zijn tegenover de "Hogere" Barricade lvl's

Nu mis iedereen deze en gaan we allemaal tegenover Event benadeeld zijn
 
Reactiescore
89
Als je Event niet snapt, kan je beter mijn vraag opnieuw lezen en begrijpen te snappen.
Je krijgt elke dag extra troepen, om zodoende sterker te zijn tegenover de "Hogere" Barricade lvl's

Nu mis iedereen deze en gaan we allemaal tegenover Event benadeeld zijn
azo, is de totale duur van het event niet wat langer geworden ook?
 
Reactiescore
634
Event duurt nog 9 dagen.

Iedereen in W69 mis nu "als ik het goed heb" paar van de dagelijkse eenheden (10 in totaal).
Dus gaan we benadeeld zijn tegenover Event, doordat we met minder troepen tegenover de hogere Barricade nummers moeten strijden
 
Reactiescore
89
Event duurt nog 9 dagen.

Iedereen in W69 mis nu "als ik het goed heb" paar van de dagelijkse eenheden (10 in totaal).
Dus gaan we benadeeld zijn tegenover Event, doordat we met minder troepen tegenover de hogere Barricade nummers moeten strijden

Maar als iedereen datzelfde nadeel heeft is er dan een probleem?
 

DeletedUser81237

Guest
Vergeet ook niet dat we tussen 6.00 en 14.00 überhaupt niet hebben kunnen strijden en dus in die tussentijd überhaupt een keer ons volledige leger hebben gemist.
 

DeletedUser77518

Guest
Daarnaast kan je alleen nog de extra regimenten krijgen door 3 van de 5 activiteiten en door pp (aanvallen,verdedigen,ondersteunen kan door stop niet meer)
 
Reactiescore
634
@The Minion

Denk dat @Duckje het te druk heeft.
Kan je het niet aan hem vragen ? en doorgeven dat Event beste 24 uur offline gehaald kan worden ?

Nu gaan acounts in hun nadeel spelen namelijk
 
Bovenaan