19/8 Roll-back NL69

Reactiescore
581
En welke... maar goed, zelfs als ze dat kunnen zien: Is er misschien geen achterdeurtje om je de correcte vlaggen terug te geven? Vind het wel een serieuze zaak, zou niet graag mijn zwaarste vlaggen kwijt willen raken.
 
Reactiescore
1.283
Zeer bijzonder ja, hier geldt hetzelfde.

We hadden nog een simpele screen van een oud aanvalsrapportje meegestuurd waar een 7% vlagje hing, hier zijn er meerdere van vergaan + 8% vlaggen.

Ik neem aan dat een vlaggenpakket een tijdelijke compensatie is want het is volledig uit verhouding anders.

Veel werk en in begin stadia pp voor vlaggen pakketten gaat niet gedekt kunnen worden met een pakketje twv 100 pp.

Zijn er overigens nog meer accounts die ook hun stamvaardigheden niet in kunnen zetten?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Zeer bijzonder ja, hier geldt hetzelfde.

We hadden nog een simpele screen van een oud aanvalsrapportje meegestuurd waar een 7% vlagje hing, hier zijn er meerdere van vergaan + 8% vlaggen.

Ik neem aan dat een vlaggenpakket een tijdelijke compensatie is want het is volledig uit verhouding anders.

Veel werk en in begin stadia pp voor vlaggen pakketten gaat niet gedekt kunnen worden met een pakketje twv 100 pp.

Zijn er overigens nog meer accounts die ook hun stamvaardigheden niet in kunnen zetten?

Hmm als ze op enige manier kunnen inzien dat er inderdaad vlaggen zijn verdwenen is een veel hogere compensatie gewoon op zijn plaats. Evenveel vlaggenpakketten als de bewezen verdwenen vlaggen waard zijn

Bij de rollback dacht ik: Kan gebeuren, veel gedupeerden, maar het is wat het is. In dit geval kan en moet TW gewoon meer handelen, per support goed uitvogelen welke vlaggen op z'n minst bewezen kunnen worden.
 
Reactiescore
2.508
Wij hebben 2 vlaggen van aanvalssterkte kwijt van level 7, en 1 vlag van muntkosten verlagen level 8 kwijt door de roll-back en wat krijgen wij "ter compensatie"... 3 vlaggen. Een verdedigingsvlag van level 3 en 5 en een vlag van geluk level 4. dan speel je al 6 jaar om die vlaggen te krijgen en is gewoon om bij te schreeuwen. Fijne start van september TW!!

https://gyazo.com/1ce5190e68c7b536a8c03fd0d2038df7

Support is sneller dan een bericht op het AF ;) denk dus dat je met de screen eerder de goede kanalen bereikt.
 
Reactiescore
634
Support is sneller dan een bericht op het AF ;) denk dus dat je met de screen eerder de goede kanalen bereikt.

Support is inderdaad sneller, maar via AF kan er meer verduidelijkt worden.
Kracht van meerderheid, daar draait het om :).
 
Bovenaan