19/8 Roll-back NL69

Reactiescore
2.489
Het event blijft voorlopig actief. Het probleem wordt verder onderzocht.

Mocht je echter persoonlijk een nadeel hebben ondervonden van één van de problemen raad ik je aan even een ticket in te dienen. Op deze manier kunnen we correct rapporteren naar InnoGames.
 
Reactiescore
634
Het event blijft voorlopig actief. Het probleem wordt verder onderzocht.

Mocht je echter persoonlijk een nadeel hebben ondervonden van één van de problemen raad ik je aan even een ticket in te dienen. Op deze manier kunnen we correct rapporteren naar InnoGames.

Duckje,

Jij en je Team hebben het druk, heb begrip hiervoor en respecteer ook hetgeen wat jullie nu doen om het recht te zetten.
Helaas heeft ticket sturen niet veel zin.
Krijgen standaard antwoorden

Zijn accounts aanwezig op W69 die Event niet beheersen (grof verwoord)
De dagelijkse 10x gratis eventeenheden lopen we mis.
Dus troepen opbouw in de Event gaat niet vooruit zoals bedoeld is en de accounts worden benadeeld.
Dus elke account die actief Event speelt wordt benadeeld.

Stel:

Je hebt 1000 Tirailleur eenheden. Met de dagelijkse "gratis" eventeenheden zouden dit 1100 worden (aantallen zijn fictief)
Nu lopen we deze eenheden mis en gaan we benadeeld zijn in Event, doordat we met minder eenheden moeten strijden.
Gratis eventeenheden zijn voor alle 5 eenheden trouwens

Hoop dat mijn vraag nu duidelijk is
 
Reactiescore
983
@Duckje
Onze oorlogsvoet liep af om 13u21. Tussen 05:07 en 13:21 zijn wij dus zowel die laatste 8 uur van de voet kwijt alsook de troepen die tijdens die uren geproduceerd zijn?
Vraag me af of dit gewoon "pech" is voor ons of dat hier nog naar gekeken kan worden als wij een support indienen..
 
Reactiescore
634
@Duckje
Onze oorlogsvoet liep af om 13u21. Tussen 05:07 en 13:21 zijn wij dus zowel die laatste 8 uur van de voet kwijt alsook de troepen die tijdens die uren geproduceerd zijn?
Vraag me af of dit gewoon "pech" is voor ons of dat hier nog naar gekeken kan worden als wij een support indienen..

Daarvoor heeft iedereen nu ook 48 uur oorlogsvoet gekregen.
Farm en Items compensatie denk ik
 
Reactiescore
634
Ben benieuwd hoe ze de accounts gaan compenseren die hun troepen kwijt zijn.

Lijkt me stukken erger als de farm of items
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Konden we geen backup van voor het eerste event nemen? Dan konden we iniedergeval allemaal bijbenen met Misbruik2punt0
 
Reactiescore
1.089
Mijn punt is activiteit underground, een algehele stop geeft grotere spelers al zowiezo een voordeel. De keus voor bb-dorpen niet te betrekken in de stop is de beste keuze tussen twee slechte in mijn mening.

Het probleem zit hem in dat sommige aanvallen heel makkelijk te herrineren/ op te vangen zijn nu er een hele periode is over geslagenn. Zou je niet een aanvalsstop inlassen, dan kan dat heel nadelig zijn voor de aanvaller.
Het is jammer inderdaad voor mensen die net gestart zijn, helaas zijn er met zoiets unieks wat verkeerd loopt alleen maar verliezers, maar het is niet anders.

Gelukkig krimpt dat per wereld, veel spelers komen niet meer terug :p

Nop, en na deze wereld kom ik ook niet meer terg hoor.
Meerdere onterechte bans, haperend TW systeem op de start, de rollback. Heb t wel weer gezien hoor :D

Zo origineel / 2014...

Een unieke situatie als dit heeft zich vanzelfsprekend niet eerder voorgedaan, en zal dus ook nooit de reden zijn waarom er op een bijv. w3 900 % meer spelers waren dan huidige werelden
 
Reactiescore
2.489
Denk eraan dat er al een compensatie gegeven is en we nu enkel bekijken welke resterende problemen er zijn en hoe we deze kunnen oplossen.
 

DeletedUser81034

Guest
Duckje,

Jij en je Team hebben het druk, heb begrip hiervoor en respecteer ook hetgeen wat jullie nu doen om het recht te zetten.
Helaas heeft ticket sturen niet veel zin.
Krijgen standaard antwoorden

Zijn accounts aanwezig op W69 die Event niet beheersen (grof verwoord)
De dagelijkse 10x gratis eventeenheden lopen we mis.
Dus troepen opbouw in de Event gaat niet vooruit zoals bedoeld is en de accounts worden benadeeld.
Dus elke account die actief Event speelt wordt benadeeld.

Stel:

Je hebt 1000 Tirailleur eenheden. Met de dagelijkse "gratis" eventeenheden zouden dit 1100 worden (aantallen zijn fictief)
Nu lopen we deze eenheden mis en gaan we benadeeld zijn in Event, doordat we met minder eenheden moeten strijden.
Gratis eventeenheden zijn voor alle 5 eenheden trouwens

Hoop dat mijn vraag nu duidelijk is

Aangezien iedereen op de wereld die extra troepen niet krijgt, zal iedereen minder ver komen met het event (tenzij je er pp tegenaan beukt). Dat er een verschil is tov andere werelden door w69 gerollbacked is is niet zo relevant volgens mij
 
Reactiescore
2.489
Duckje,

Jij en je Team hebben het druk, heb begrip hiervoor en respecteer ook hetgeen wat jullie nu doen om het recht te zetten.
Helaas heeft ticket sturen niet veel zin.
Krijgen standaard antwoorden

Zijn accounts aanwezig op W69 die Event niet beheersen (grof verwoord)
De dagelijkse 10x gratis eventeenheden lopen we mis.
Dus troepen opbouw in de Event gaat niet vooruit zoals bedoeld is en de accounts worden benadeeld.
Dus elke account die actief Event speelt wordt benadeeld.

Stel:

Je hebt 1000 Tirailleur eenheden. Met de dagelijkse "gratis" eventeenheden zouden dit 1100 worden (aantallen zijn fictief)
Nu lopen we deze eenheden mis en gaan we benadeeld zijn in Event, doordat we met minder eenheden moeten strijden.
Gratis eventeenheden zijn voor alle 5 eenheden trouwens

Hoop dat mijn vraag nu duidelijk is

De tickets zijn nodig om de omvang van de schade te bekijken en te inventariseren zodat ik tegen InnoGames kan zeggen we hebben x spelers die last hebben van een vlaggenprobleem etc.

Eventuele vervolgstappen, oplossingen een. Bespreken we pas dan

Groeten
 
Reactiescore
89
Daarvoor heeft iedereen nu ook 48 uur oorlogsvoet gekregen.
Farm en Items compensatie denk ik

Iedereen heeft oorlogsinspanning gekregen bij mijn weten, oorlogsvoet is -25% rekruut tijd, das een van de beste items in het spel dus zij hebben 8u lang 25% troepen minder geproduceerd.
 
Reactiescore
634
Iedereen heeft oorlogsinspanning gekregen bij mijn weten, oorlogsvoet is -25% rekruut tijd, das een van de beste items in het spel dus zij hebben 8u lang 25% troepen minder geproduceerd.

Mijn fout, excuses.

Het is inderdaad oorlogsinspanning
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik begrijp nog wel dat iets zoals dit uitzonderlijk kan gebeuren, heb het ook nog nooit meegemaakt en speel al lang TW dus opzich is het geen ramp. Enkel jammer dat het net W69 is die nog in start fase zit.

Wat ik wel niet begrijp is dat een bedrijf als innogames met een game als dit maar backups runt om de minimum 8 uur (kan even goed maar 1 per dag ofzo zijn). Je zou toch verwachten dat ze gewoon van elk uur backups hebben en het spel dan maar 1 uur vervalt ipv 8 uur :s
 
Reactiescore
524
Ik begrijp nog wel dat iets zoals dit uitzonderlijk kan gebeuren, heb het ook nog nooit meegemaakt en speel al lang TW dus opzich is het geen ramp. Enkel jammer dat het net W69 is die nog in start fase zit.

Wat ik wel niet begrijp is dat een bedrijf als innogames met een game als dit maar backups runt om de minimum 8 uur (kan even goed maar 1 per dag ofzo zijn). Je zou toch verwachten dat ze gewoon van elk uur backups hebben en het spel dan maar 1 uur vervalt ipv 8 uur :s

Dit verbaasd me niets gezien de servercapaciteit in de start ook tweemaal moest worden uitgebreid gezien de 'vele' mensen die toen actief waren. Het spel heeft in de eerste uren meerdere keren enkele (tot tientallen) minuten stil gelegen voor veel spelers met enkele bugs (en bans) tot gevolg.
 

Deleted User - 24028

Guest
Dit verbaasd me niets gezien de servercapaciteit in de start ook tweemaal moest worden uitgebreid gezien de 'vele' mensen die toen actief waren. Het spel heeft in de eerste uren meerdere keren enkele (tot tientallen) minuten stil gelegen voor veel spelers met enkele bugs (en bans) tot gevolg.
Dan moeten ze dringend betere investeringen maken... Want ik zou niet meteen zeggen dat dit hun schuld is, maar als ze lak hebben aan deftig materiaal voorzien dan is het wel gewoon hun schuld.
 
Reactiescore
6
Mogen we er trouwens vanuit gaan dat de vredesperiode stipt om 12u stopt? Of gaan ze ons daar ook weer proberen naaien en het nog een beetje langer uitrekken?
 
Bovenaan