19/8 Roll-back NL69

Reactiescore
94
wat een amateur gedoe hier.. wat een onzin compensatie. ik krijg mijn slaap niet terug en 3 van de 4 geblitzte dorpen zijn weg... ter vergoeding wel 48u 30%gs nou WOW ..... dikke flop dit hoor. EN DAN DIE VREDE PERIODE ... HEB JE IEMAND TOTAAL WEGGESPEELD LIGT HIJ ER WEER, KRIJGT HIJ V*RDOMM* NOG EVENTJES DE TIJD VAN NU TOT 08U MORGEN OM 3 DORPEN TE LATEN STACKEN BASHEN WIJ WEEEEEER OP LAAG MORAAL... GG TRIBALWARS HEEL HEEL HEEL GOED GEDAAN EN ZEER ZWAKKE VERGOEDING .

GEEN KUSSIEKNUFF
Gaat het?
 

DeletedUser77518

Guest
Momenteel is Duckje met 101 dingen tegelijk bezig. Hij zal het echter wel lezen en het oppakken wanneer hier tijd voor is. Dus bedankt voor de update en het wordt vervolgd.
Dat is ook de reden waarom ik dit neer zet, het is al een vervelende situatie voor iedereen genoeg. Helpt meer om jullie rustig aan te geven wat wij in het spel tegenkomen tot zo ver.

Bedankt voor jouw snelle reactie op mijn post Minion.
 

Deleted User - 487710895

Guest
Ik zie nog berichten van bijvoorbeeld 6:18, dat zou toch niet mogelijk moeten zijn? of zie ik dat verkeerd
 
Reactiescore
766
Leuk om te zien dat de game je zulke grote amusements waarde biedt en daarbij je er ook zo lekker ontspannen van raakt.
Tw is leven, broeder.
 

DeletedUser74994

Guest
Nou fijn is dat, lekker PP gestoken in het evenement, om erachter te komen dat het event voor ons nu gefucked is. Ik mag toch hopen dat het Support Team hier even naar wilt kijken.
 
Reactiescore
2.490
Nou fijn is dat, lekker PP gestoken in het evenement, om erachter te komen dat het event voor ons nu gefucked is. Ik mag toch hopen dat het Support Team hier even naar wilt kijken.

Dien ook even een ticket in. (en leg even duidelijk uit wat er dan mis is :))
 

DeletedUser77518

Guest
Buiten het feit dat zelfs bb-dorpen niet meer te farmen zijn vanwegen de vredes periode. Krijg allemaal berichten van 'Op bezoek terug'. Hoe moet ik de grote jongens nu nog gaan inhalen, een geldboom groeien in de achtertuin? :p
 
Reactiescore
581
Buiten het feit dat zelfs bb-dorpen niet meer te farmen zijn vanwegen de vredes periode. Krijg allemaal berichten van 'Op bezoek terug'. Hoe moet ik de grote jongens nu nog gaan inhalen, een geldboom groeien in de achtertuin? :p
Niet.. gewoon niet.

Mijn motivatie is hierdoor weg. Laat Duckje maar een nieuwe wereld aankondigen, start ik vanaf het begin en deert dit soort problemen je niet.
 

DeletedUser81237

Guest
Buiten het feit dat zelfs bb-dorpen niet meer te farmen zijn vanwegen de vredes periode. Krijg allemaal berichten van 'Op bezoek terug'. Hoe moet ik de grote jongens nu nog gaan inhalen, een geldboom groeien in de achtertuin? :p

Je kunt nog wel rooftochten doen
 

DeletedUser79512

Guest
Hier ook problemen. Troepen die om 08.00 aankwamen zijn nog steeds dood. Lopen ook niet op de dorpen waar ze op liepen. Daarnaast zijn de vlaggen die ik rond 11.30 heb aangezet in dorpen kennelijk ook verdwenen :(
 

DeletedUser74994

Guest
Kan iemand mij uitleggen waarom sommige aanvallen op bb dorpen op bezoek gaan, en andere wel buit binnen halen?
 
Reactiescore
2.490
Huidige problemen die we nog ervaren en binnenkrijgen:

1/ Aanvallen: (BEVESTIGD)
We krijgen berichten van aanvallen die binnengekomen zijn terwijl dit nog niet de bedoeling was.

2/ Vlaggen: (BEVESTIGD)
Gebruikte vlaggen zijn nog niet teruggekeerd naar het dorp

3/ Event Ranking (BEVESTIGD)
De event ranglijst doet raar.

4/ Premium Beurs
Blijkbaar nog issues met niet teruggekeerde pa enzo.
 
Reactiescore
2.490
Hier ook problemen. Troepen die om 08.00 aankwamen zijn nog steeds dood. Lopen ook niet op de dorpen waar ze op liepen. Daarnaast zijn de vlaggen die ik rond 11.30 heb aangezet in dorpen kennelijk ook verdwenen :(
troepen zouden normaal gewoon moeten lopen op dorpen waar ze origineel op liepen. Vlaggen is bevestigd en kijken we na.
 
Bovenaan