19/8 Roll-back NL69

Reactiescore
94
Ik heb nog wel één vraagje trouwens.
Gisteravond hebben wij (als smerige boosters) nog tussen 0:00 en 3:00 zo'n 100-200pp uitgegeven aan het halveren van muren om het account op orde te krijgen voor aanvallen die om 08:00 aankwamen.

Nu wordt de server gereset naar een punt ná het uitgeven van die pp, maar die pp was natuurlijk nooit uitgegeven als we wisten dat er een vredesperiode aankwamen waarin het nooit nodig was geweest om te halveren.

Komen we hiermee ook in aanmerking voor vergoeding? Ik begrijp dat het argument genoemd kan worden van "Ja maar je hebt alsnog gekregen waar je voor betaald hebt." Dat klopt natuurlijk ook, maar dan is die vredesperiode wel een pijnlijk gevolg.

Mocht het niet mogelijk zijn, geen probleem!
 
Reactiescore
581
Troepen zijn ook allemaal uit de wachtrij (idem voor gebouwen)... die staan normaal 12-36 uur aan. Heb ik de GS daarvan terug of niet, vraag ik mezelf af...

Toevoeging:

Wss niet, anders was de GS overgelopen... en dat is nu niet het geval.

Ik ga het dorp op delete zetten, meerdere keren genaaid worden door 1 reset en compensatie is wat mij betreft genoeg.

1. GS compensatie (oneerlijk als je maar 1 dorp hebt en je tegenstanders 13-14)
2. Gebouwen en troepen verdwenen uit de wachtrij, GS is weg.
3. Niet kunnen farmen, terwijl ik dat anders dag en nacht doe (vanwege lage GS)
etc.

Over drie dagen ben ik BB... Mods: dat mag gerust eerder.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.490
Login zou voor iedereen mogelijk moeten zijn
 

DeletedUser81283

Guest
Wie mag ik contacteren aangezien ik dat item niet kan vinden in mn inventaris..
 
Reactiescore
524
Door de reset is er een gat ontstaan van +/- 9u. Aanvallen die voor 5u verstuurd waren moeten dus nog/opnieuw aankomen.
Tot de komende nachtbonus is er een vredesmodus maar wat gebeurt er met de aanvallen die in eerste instantie tussen 16:00 en 23:59 zouden aankomen en door de reset in de nachtbonus? Deze zijn nu easy te blocken dus zou het niet beter zijn om de vredesmodus te laten doorlopen tot het eind van de nachtbonus om naast de verdediger ook de aanvallen niet te benadelen?
 

DeletedUser81283

Guest
De Barricade Gevecht lijkt ook niet helemaal goed gegaan zijn, nummer 1 van event beloning is nu 6 fasen voltooid en ik sta er niet meer op haha
 

DeletedUser81237

Guest
Het is een bijzondere gebeurtenis. De aanvallen die op mij werden afgestuurd zijn gewoon uitgevoerd en zijn gewoon om 8.40, zoals gepland aangekomen. Het verschil is dat de MB van de aanvaller niet heeft aangevallen, waardoor nu niet de MB, maar de hoofdaanvaller de troepen kwijt is op basis van wat in het dorp stond. Dit was echter ook minder dan vanmorgen, omdat de OS die ik had gevraagd om 5.07 nog niet liep. Ik ben dus nog steeds mijn dorp kwijt en heb opnieuw moeten restarten waarbij ik dus ook opnieuw mijn ridder tot leven moet brengen. De hoofdaanvaller is dus ook een groot deel van zijn troepen kwijt, omdat nu mijn troepen tegen hem verdedigd in plaats van tegen de MB. De MB heeft dus wel zijn troepen nog. Die zou dus in theorie nog een speler kunnen uitschakelen van onze stam, omdat hij zijn clear niet hoeft te herbouwen.
 
Reactiescore
2.507
Ik heb nog wel één vraagje trouwens.
Gisteravond hebben wij (als smerige boosters) nog tussen 0:00 en 3:00 zo'n 100-200pp uitgegeven aan het halveren van muren om het account op orde te krijgen voor aanvallen die om 08:00 aankwamen.

Nu wordt de server gereset naar een punt ná het uitgeven van die pp, maar die pp was natuurlijk nooit uitgegeven als we wisten dat er een vredesperiode aankwamen waarin het nooit nodig was geweest om te halveren.

Komen we hiermee ook in aanmerking voor vergoeding? Ik begrijp dat het argument genoemd kan worden van "Ja maar je hebt alsnog gekregen waar je voor betaald hebt." Dat klopt natuurlijk ook, maar dan is die vredesperiode wel een pijnlijk gevolg.

Mocht het niet mogelijk zijn, geen probleem!

Ik gok heel eerlijk gezegd van niet. Omdat niemand dit voorzien zal hebben. Het is gewoon weg erg vervelend zowel voor jullie als voor het support team. We kunnen de tijd/gs niet teruggeven. Enkel de excuses aanbieden en een compensatie geven voor het ongemak.
 

DeletedUser77518

Guest
Even een update voor devs zover ik kan beoordelen van mijn account af:

1. Vlaggen zijn terug gezet van voor de back up van 05:07 (mijn vlag ik die gister 20:00 had verwisseld is terug gezet)
2. PP Markt aanbiedingen staan lager dan ik mij herinner om 05:07 (heb helaas geen screens om dit aan te tonen).
3. Oorlogsinspanning is niet te vinden in mijn inventaris (huidige oorlogsinspanning die ik van event had lopen klopt nog wel kwa looptijd).
4. Gespendeerde PP die ik vanochtend tussen 07:30 en 08:00 op de pp markt heb gespendeerd is helaas nog niet terug.

Update:
5. Het ziet er naar uit dat troepen benodigdheden voor opdrachten nu dubbel geteld worden? Spelers met 3.000 eenheden hebben nu er 6.000 staan volgens de opdrachten balk? (Terwijl in de praktijk er maar 3.000 staan, klein voordeel voor spelers)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser81237

Guest
Bij mij zijn de aanvallen die verstuurd waren op mijn dorp gewoon om 8.40 aangekomen en hebben wederom het dorp overgenomen, de MB van de aanvaller had zijn aanval niet lopen en heeft zijn troepen dus nog voor een andere speler uit onze stam, terwijl de hoofdaanvaller wel mijn dorp heeft en ik niet de OS kon bieden die ik wilde geven, omdat de aanvallen gewoon doorliepen. Ik heb mijn herstart dus opnieuw moeten doen. Echter de vlag die in het dorp stond na herstart vanmorgen heb ik ook in mijn vlaggenoverzicht gekregen en ik heb nu dus 1 vlag meer dan ik vanmorgen had. Dus voor de extra aanval die de MB van de hoofdaanvaller kan doen heb ik 1 extra vlag.
 
Reactiescore
2.507
Even een update voor devs zover ik kan beoordelen van mijn account af:

1. Vlaggen zijn terug gezet van voor de back up van 05:07 (mijn vlag ik die gister 20:00 had verwisseld is terug gezet)
2. PP Markt aanbiedingen staan lager dan ik mij herinner om 05:07 (heb helaas geen screens om dit aan te tonen).
3. Oorlogsinspanning is niet te vinden in mijn inventaris (huidige oorlogsinspanning die ik van event had lopen klopt nog wel kwa looptijd).
4. Gespendeerde PP die ik vanochtend tussen 07:30 en 08:00 op de pp markt heb gespendeerd is helaas nog niet terug.

Momenteel is Duckje met 101 dingen tegelijk bezig. Hij zal het echter wel lezen en het oppakken wanneer hier tijd voor is. Dus bedankt voor de update en het wordt vervolgd.
 

DeletedUser79415

Guest
wat een amateur gedoe hier.. wat een onzin compensatie. ik krijg mijn slaap niet terug en 3 van de 4 geblitzte dorpen zijn weg... ter vergoeding wel 48u 30%gs nou WOW ..... dikke flop dit hoor. EN DAN DIE VREDE PERIODE ... HEB JE IEMAND TOTAAL WEGGESPEELD LIGT HIJ ER WEER, KRIJGT HIJ V*RDOMM* NOG EVENTJES DE TIJD VAN NU TOT 08U MORGEN OM 3 DORPEN TE LATEN STACKEN BASHEN WIJ WEEEEEER OP LAAG MORAAL... GG TRIBALWARS HEEL HEEL HEEL GOED GEDAAN EN ZEER ZWAKKE VERGOEDING .

GEEN KUSSIEKNUFF
 
Reactiescore
2.490
Even een update voor devs zover ik kan beoordelen van mijn account af:

1. Vlaggen zijn terug gezet van voor de back up van 05:07 (mijn vlag ik die gister 20:00 had verwisseld is terug gezet)
2. PP Markt aanbiedingen staan lager dan ik mij herinner om 05:07 (heb helaas geen screens om dit aan te tonen).
3. Oorlogsinspanning is niet te vinden in mijn inventaris (huidige oorlogsinspanning die ik van event had lopen klopt nog wel kwa looptijd).
4. Gespendeerde PP die ik vanochtend tussen 07:30 en 08:00 op de pp markt heb gespendeerd is helaas nog niet terug.

Update:
5. Het ziet er naar uit dat troepen benodigdheden voor opdrachten nu dubbel geteld worden? Spelers met 3.000 eenheden hebben nu er 6.000 staan volgens de opdrachten balk? (Terwijl in de praktijk er maar 3.000 staan, klein voordeel voor spelers)

Kan jij even ticket indienen? Alvast bedankt
 
Bovenaan