120-regel aanpassen of niet?

Reactiescore
264
'We willen jullie nogmaals bedanken voor jullie uitgebreide reacties op het forum en jullie stemmen. Bedankt!'

Zes reacties ofso
 

DeletedUser72576

Guest
Wat zijn jullie ongeduldig zeg -.-

//edit: kijk igm

Ik wilde helemaal niet ongeduldig overkomen, ik vroeg me alleen af wanneer het ingevoerd zou worden :) Misschien zouden jullie er een week overheen laten gaan. Sorry dat ik naar meer informatie vraag (??)
 
Reactiescore
746
Had het eerder over de vrij sarcastische opmerking van vadebe ed . Maar als je erop staat ... excuses aanvaard (??) :D

Het ging in de loop van de avond aangepast worden iig :)
 

DeletedUser76983

Guest
Tip voor de (casual 3) volgende keer: geef van te voren aan wanneer er wordt opgehoogd. Als jullie van te voren hadden gezegd dat er na bijv 500 dagen een verruiming naar 140% wordt gedaan hoeft niemand moeilijk of ongeduldig te doen.
 

DeletedUser72576

Guest
Had het eerder over de vrij sarcastische opmerking van vadebe ed . Maar als je erop staat ... excuses aanvaard (??) :D

Het ging in de loop van de avond aangepast worden iig :)

Als je jullie zegt ga ik ervan uit dat je het over minstens twee personen hebt :)
 

DeletedUser3507

Guest
Ik zie er hier anders 245 staan. Laten we dat nog reduceren naar 50 reacties + 195 'wanneer gebeurd dit nou?'-posts. Alsnog veel dus :)


ligt plat van het lachen
:D

Hahaha "smietn" zoals ze in de westvlaanders zouden zeggen

Blij met de verruiming hoor! Felicitaties met jullie inzet ;)
 

DeletedUser76209

Guest
Poo. je kan toch niet ontkennen dat het gehele gebeuren lang heeft geduurd enerzijds,
anderzijds heb ik enkel maar ook naar verdere info en feedback gevraagd, op mijn manier weliswaar.
Vind het ook jammer dat je er Qoboqob bij mijn opmerking betrekt, waar ik volledig autonoom heb gehandeld.

Maar het is opgelost en dat is het voornaamste he:p

En dank voor het in orde te brengen nu is die wereld terug interessant om te bespelen.:rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser70174

Guest
Tip voor de (casual 3) volgende keer: geef van te voren aan wanneer er wordt opgehoogd. Als jullie van te voren hadden gezegd dat er na bijv 500 dagen een verruiming naar 140% wordt gedaan hoeft niemand moeilijk of ongeduldig te doen.

Tip 2: Denk eens na over eventuele andere regels.
(edels meenemen naar verhouding van de wereld ofzo?) zodat de wereld wat meer in verhouding blijft staan;)
 

DeletedUser76676

Guest
Tip 2: Denk eens na over eventuele andere regels.
(edels meenemen naar verhouding van de wereld ofzo?) zodat de wereld wat meer in verhouding blijft staan;)

inderdaad, niet meer te veel athenaessen (casual1) meer, niet dat ik iets tegen hem heb, maar ik zou niet graag hebben dat er te veel van zo'n gigantsiche spelers bij de tegenstander terecht zouden komen :p
en fustercluck lijkt op deze wereld samen met lord banaan wel met redelijk wat edels aangekomen te zijn
 

DeletedUser70174

Guest
Haha, jup is maar klein beetje :)

Neej, zonder gekheid, is het geen idee dat je bijv 75% van het maximale aantal edels mee kan nemen van de nummer 1 ofzo?
 
Bovenaan