12 jarigen of jonger

DeletedUser

Guest
Op een fuif krijg je in de streken op de grens van provincies Antwerpen & V-Brabant bier vanaf je 12j fzo :s
 

DeletedUser

Guest
Hier in NL:

16 voor alcohol.

Volgens mij moet je 21 zijn voor sterke drank.

18 voor 18+ games.
Dacht 18 voor sterke drank?

Voor de coffeeshop moet je 18+ zijn, daarom staan er hier altijd straat voorbij coffeeshop allemaal van die 14-jarige aan oudere shopgangers te vragen of ze iets voor hun kunnen meenemen.
 

DeletedUser51324

Guest
Dacht 18 voor sterke drank?

Voor de coffeeshop moet je 18+ zijn, daarom staan er hier altijd straat voorbij coffeeshop allemaal van die 14-jarige aan oudere shopgangers te vragen of ze iets voor hun kunnen meenemen.

Ik was er vroeger zo ééntje :p
 

DeletedUser47551

Guest
Dat probleem heb ik ik belgie niet, tis toch illegaal dus je kan het als 15-jarige op elke straathoek in gent krijgen :p
 

DeletedUser12993

Guest
bij mij in het dorp vraag je gewoon aan de broer van een vriend van je, die gaat dan wel even naar de stad voor je :p
 

DeletedUser47551

Guest
hoeveel kost cannabis in Nl eigenlijk? dat ze me er hier met 25 euro voor 1000 niet opleggen^^
 

DeletedUser

Guest
hoeveel kost cannabis in Nl eigenlijk? dat ze me er hier met 25 euro voor 1000 niet opleggen^^

Ik verkoop het altijd aan jochies van uitwisseling voor veel meer dan ik ervoor betaal.
Dus zal in Nederland stukken goedkoper zijn.
3 euro voor voorgedraaid jointje is normaal hier.
 

DeletedUser

Guest
Hebben jullie geen geweten ofzo? Ik blow ook, maar zal nooit of te nimmer wiet geven / verkopen aan minderjarigen, omdat er een reden is dat het alleen voor +18 is...

-18 jarigen kunnen veel, maar fatsoenlijk met wiet omgaan hoort daar niet bij.
 

DeletedUser

Guest
Hmmm, wij moeten afspreken :D
hahaxD
Hebben jullie geen geweten ofzo? Ik blow ook, maar zal nooit of te nimmer wiet geven / verkopen aan minderjarigen, omdat er een reden is dat het alleen voor +18 is...

-18 jarigen kunnen veel, maar fatsoenlijk met wiet omgaan hoort daar niet bij.

ik blowde meer toen ik niet 18 was:p(toen was het nog stekiem ''stoer'' nu ist stom:p
 

DeletedUser

Guest
Tegenwoordig zeker wel. Ik kwam niet eens met CoD de winkel uit...

Jij probeerde hem te jatten, dat is iets heel anders :rolleyes:

Maar zelf werd me nooit alcohol geweigerd

Als je enkel Cola drinkt wordt je inderdaad nooit alcohol geweigerd :rolleyes:

Dat is inderdaad te laks. Zal ik eens kijken of ik wat mee krijg? :p

Puur voor het wetenschappelijke natuurlijk he :p

18 voor 18+ games.

Klinkt ergens best wel logisch vind ik

Hebben jullie geen geweten ofzo? Ik blow ook, maar zal nooit of te nimmer wiet geven / verkopen aan minderjarigen, omdat er een reden is dat het alleen voor +18 is...

-18 jarigen kunnen veel, maar fatsoenlijk met wiet omgaan hoort daar niet bij.

Dat.
 

DeletedUser47551

Guest
Ik verkoop het altijd aan jochies van uitwisseling voor veel meer dan ik ervoor betaal.
Dus zal in Nederland stukken goedkoper zijn.
3 euro voor voorgedraaid jointje is normaal hier.

Voorgedraait moet ik niet hebben, tabak blaadjes en filters kosten nix :p
en van goede kwaliteit dus(lohies)
 

DeletedUser34763

Guest
Hun schrijfwijze is irriterent.
Ook omdat ze met ''dwaze'' ideeën afkomen op bepaalde vlakken.
Stel nu ook, dat je net een stam hebt opgebouwt.
En je hebt maar 500 punten , en er zit zo'n speler in die maar 12 jaar is of zoiets.
Dan komen ze meteen vragen om medeleider,leider, of een functie te krijgen. Krijgen ze het niet verlaten ze ..

Daarom kort , Volwassen gedragen lukt zeker en vast. Zoals woeff @ w17 .
13 jaar, maar je zou zeggen dat die 25 jaar is.
 
Bovenaan