12 jarigen of jonger

DeletedUser

Guest
Beste medespelers,

Ik weet niet wat jullie moeilijk doen over <12 jarige.
Ik erger me meer aan oude mensen, die geen rl hebben en dit spel spelen!

Corfi

P.s. ben zelf 15
 
Reactiescore
38
Hun schrijfwijze is irriterent.
Ook omdat ze met ''dwaze'' ideeën afkomen op bepaalde vlakken.
Stel nu ook, dat je net een stam hebt opgebouwt.
En je hebt maar 500 punten , en er zit zo'n speler in die maar 12 jaar is of zoiets.
Dan komen ze meteen vragen om medeleider,leider, of een functie te krijgen. Krijgen ze het niet verlaten ze ..

Daarom kort , Volwassen gedragen lukt zeker en vast. Zoals woeff @ w17 .
13 jaar, maar je zou zeggen dat die 25 jaar is.

Inderdaad.
Soms gedragen kinderen van mijn leeftijd zich zo, maar dat is zeker niet altijd zo.
Ik ken 3 mensen van tw die ongeveer rond mijn leeftijd zitten.
1 iemand is 13, ik ben 14 en de andere 2 zijn 15 of 14.

Die drie vrienden van me gedragen zich zoals iemand die veel ouder is dan hun werkelijke leeftijd, en hun taktisch inzicht in dit spel is ook zeer goed voor kinderen van die leeftijd.
Persoonlijk vind ik ook van mezelf dat ik me niet echt als iemand van mijn leeftijd gedraag, maar dat ligt aan wat jullie van mij vinden.
Daar kan ik niet over beslissen. :cool:

Maar het komt erop neer dat we al veel hebben gehoord dat we ons 'volwassen' gedragen.
Ook zijn er anderen die dan weer niet geloven dat we zo jong zijn als we ons voorstellen op het 'voorstel' topic in de stam.

Aan de andere kant, zijn er ook zeer veel kinderen die zich gedragen als iemand die nog jonger is dan ze werkelijk zijn.
Maar dat is niet alleen bij kinderen.

Als iemand dus alleen de 12 jarigen en jonger 'beschuldigt', heeft hij naar mijn mening helemaal ongelijk.
Het is normaal dat kinderen zich lastiger gedragen dan volwassenen, maar dat is normaal denk ik?
Vroeger waren volwassenen toch ook kinderen die niet echt al te veel geduld hadden bij bepaalde zaken?

Dus mijn mening is deze:
Kinderen gedragen zich over het algemeen lastiger dan volwassenen, maar dat is normaal.
 
Bovenaan