100 en 101 tegelijk

Reactiescore
41
Btw farmlimiet start op 5k dit is imo leuker om gelijk op 500k te zetten vanaf dag één maar ben bang dat het daar ook te laat voor is nu.
Eens, ik denk dat ze dit ivm rooftochten laag hebben gehouden. Maar ik denk dat het juist interessant is om te zien wat voor strategieen mensen gaan gebruiken.

Ik denk dat de meeste spelers het ook niet erg vinden om erg actief te zijn. Maar gewoon niet 12 uur per dag op enter willen drukken.

Reactiescore
1.181
Bedankt voor deze feedback, ik zal zien wat ik nog kan doen. Helaas kan het zijn dat dit dus een instelling was welke last minute nog veranderd was door InnoGames. Ik kan geen beloftes maken, maar wel zeggen dat ik mijn best zal doen om dit nog iets te verhogen.
Was hier toevallig nog een update van? :engel:

Reactiescore
223
@Kr33log Ik zie dat er geen gs productie factor actief is, dit is eigenlijk wel noodzakelijk op lage limited haul en no haul werelden, dan wordt eigenlijk altijd gs productie factor * 2 gebruikt.
Ooit eens mee gemaakt op een classic waar ze dit ook vergeten waren en toen moesten ze het halverwege de wereld nog aanpassen omdat het onspeelbaar was, je hebt dan niet eens genoeg gs voor troepen productie dus als je beetje strijd levert heb je nooit gs over voor munten.

Stel je voor dat je je tactiek moet aanpassen en keuzes moet maken omdat niet alles zoals normaal is.

Stel je voor dat iemand anders dan ineens een betere tactiek bedenkt en je ondanks je 100 co's alsnog niet 1e staat.

Of gs nou x1 of x2 is, iedereen gelijke kansen dus dan verzin je maar een betere strategie.

Reactiescore
1.181
Stel je voor dat je je tactiek moet aanpassen en keuzes moet maken omdat niet alles zoals normaal is.

Stel je voor dat iemand anders dan ineens een betere tactiek bedenkt en je ondanks je 100 co's alsnog niet 1e staat.

Of gs nou x1 of x2 is, iedereen gelijke kansen dus dan verzin je maar een betere strategie.
Dit heeft weinig met strategie te maken, maar geloof me als het daar op aankomt maak ik me zeker niet druk ;)

Kr33log

Community Manager
Teamleden
Tribal Wars Team
Community Manager
Reactiescore
147
Was hier toevallig nog een update van? :engel:
We hebben helaas nog geen antwoord gekregen. Ik blijf hier echter nog achteraan gaan tot de wereld opent. Hopelijk kunnen we het alsnog aanpassen. Maar de hoop is klein als ik eerlijk mag zijn, en ik vermoed dus ook dat de aangekondigde instellingen de definitieve instellingen gaan blijven.

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.439
Reactiescore
51
ik val hoe dan ook door de mand, pp of geen pp

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.299
We hebben helaas nog geen antwoord gekregen. Ik blijf hier echter nog achteraan gaan tot de wereld opent. Hopelijk kunnen we het alsnog aanpassen. Maar de hoop is klein als ik eerlijk mag zijn, en ik vermoed dus ook dat de aangekondigde instellingen de definitieve instellingen gaan blijven.
kr33log top, innogames zoals altijd flop

Reactiescore
1.181
Een leden limiet van 20 is echt niks.
Voor de mindere spelers zou het best prima kunnen zijn maar de mid en endgame (als die er zelfs nog is) gaat echt ruk zijn met 20 leden.

Als je 20 top accounts op een wereld hebt mag je al van geluk spreken als die dan ook nog is de optie hebben allemaal in 1 stam te gaan dan is die wereld al voorbij voordat er echt gestreden is.

Waarschijnlijk zul je toch nog wel 2 kampen krijgen maar alle mindere stammen zijn volledig kansloos als de top spelers ook nog is in een mega stam zitten.
Normaal is de enige zwakte dat topspelers redelijk terughoudend zijn met diplomatie en dat een goed samenwerkende coalitie van mindere stammen het ze soms nog lastig kan maken in de midgame.

Reactiescore
668
Een leden limiet van 20 is echt niks.
Voor de mindere spelers zou het best prima kunnen zijn maar de mid en endgame (als die er zelfs nog is) gaat echt ruk zijn met 20 leden.

Als je 20 top accounts op een wereld hebt mag je al van geluk spreken als die dan ook nog is de optie hebben allemaal in 1 stam te gaan dan is die wereld al voorbij voordat er echt gestreden is.

Waarschijnlijk zul je toch nog wel 2 kampen krijgen maar alle mindere stammen zijn volledig kansloos als de top spelers ook nog is in een mega stam zitten.
Normaal is de enige zwakte dat topspelers redelijk terughoudend zijn met diplomatie en dat een goed samenwerkende coalitie van mindere stammen het ze soms nog lastig kan maken in de midgame.

akkoord, max 7 leden per stam tegenwoordig

Reactiescore
11
Ik vind het als speler van het eerste uur geloof ik eerder vreemd dat jij een ledenlimiet van 20 vreemd vind. Generatiekloofje! ;)
Dat heeft weinig uit te staan met een generatiekloof, meer met het feit dat zo´n ledenlimiet (wat vroeger overigens nog aanzienlijk hoger lag) in het huidige TW gewoon geen logische optie meer is gezien de dalende spelers base. Waar je vroeg lachend enkele tientallen duizenden spelers op een wereld had, heb je er nu aanzienlijk minder. Vergelijk bijvoorbeeld wereld 1 (aangezien je naar jezelf refereert als speler van het eerste uur), waarbij de volledige 99 continenten gevuld waren, met deze huidige wereld 100, waar je met moeite 1 volledig continent gevuld krijgt. Dat betekent logischerwijs ook dat je het ledenlimiet mee moet laten krimpen, om ervoor te zorgen dat niet heel de wereld in één stam samenhokt. Om onder deze omstandigheden het tegen zijn op een ledenlimiet van 20 als 'vreemd' af te stempelen, vind ik dan ook vrij simpel en misplaatst.

1719574364901.png VS 1719574516282.png

Reactiescore
1.733
in vergelijking zijn er heus nog wel evenveel spelers, alleen zitten die met zijn 10e op 1 account.

dus hokuzpokuz heeft wel een punt. Als iedereen weer solo gaat dan roepen jullie ook massaal om een hoger ledenlimiet.

Reactiescore
668
in vergelijking zijn er heus nog wel evenveel spelers, alleen zitten die met zijn 10e op 1 account.

dus hokuzpokuz heeft wel een punt. Als iedereen weer solo gaat dan roepen jullie ook massaal om een hoger ledenlimiet.

ook dat is niet helemaal waar eendje, tuurlijk zijn er nu nog spelers die met meerdere op 1 account zitten en er zijn er een paar met wel erg veel floaters
maar dat komt ook omdat we niet allemaal studentjes meer zijn :)
maar de hoeveelheid spelers is gewoon enorm afgenomen :(

Bovenaan