100 en 101 tegelijk

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.299
Jammer @Kr33log dat weer 2 werelden gelijk starten met de non pp wereld als 101, bij 97 zagen we al dat na de start nagenoeg niemand zich meer aanmeldde waardoor deze wereld veel kleiner was dan 98. Jammer dat met die feedback niets gedaan is

Reactiescore
0
Start 101 nou op 28 juni of op 27 juni?? In de titel staat 27 juni bij de aankondiging maar in het bericht zelf staat 28 juni...

Kr33log

Community Manager
Teamleden
Tribal Wars Team
Community Manager
Reactiescore
179
We begrijpen dat 2 werelden starten een negatieve impact heeft voor 1 van de 2 werelden.

Helaas hebben we deze feedback goed onderbouwt doorgestuurd aan InnoGames.

Na meerdere gesprekken met InnoGames waarom we dit niet mochten doen. Heeft InnoGames toch besloten om weer 2 werelden te starten.

InnoGames wilt altijd als er een non-premium wereld start, een premium wereld laten starten op dezelfde dag.

Dit is op alle taalversies zo, en is een keuze waar geen uitzonderingen op gemaakt worden.

We vinden dat zelf ook zeer jammer en daarom hebben we geprobeerd om wereld 100 toch zo leuk mogelijk te maken tegenover wereld 101.

Reactiescore
605
Denk dat de angel hem ook zit in het feit dat de premiumwereld weeral de 'nieuwste' wereld zal zijn, wat impact heeft op waar spelers zullen registreren. Ik snap echter heel goed waarom Inno dit zo doet en daarin valt jou niks te verwijten Kr3kel, bedankt voor de moeite.

Reactiescore
1.213
@Kr33log Ik zie dat er geen gs productie factor actief is, dit is eigenlijk wel noodzakelijk op lage limited haul en no haul werelden, dan wordt eigenlijk altijd gs productie factor * 2 gebruikt.
Ooit eens mee gemaakt op een classic waar ze dit ook vergeten waren en toen moesten ze het halverwege de wereld nog aanpassen omdat het onspeelbaar was, je hebt dan niet eens genoeg gs voor troepen productie dus als je beetje strijd levert heb je nooit gs over voor munten.

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.299
We begrijpen dat 2 werelden starten een negatieve impact heeft voor 1 van de 2 werelden.

Helaas hebben we deze feedback goed onderbouwt doorgestuurd aan InnoGames.

Na meerdere gesprekken met InnoGames waarom we dit niet mochten doen. Heeft InnoGames toch besloten om weer 2 werelden te starten.

InnoGames wilt altijd als er een non-premium wereld start, een premium wereld laten starten op dezelfde dag.

Dit is op alle taalversies zo, en is een keuze waar geen uitzonderingen op gemaakt worden.

We vinden dat zelf ook zeer jammer en daarom hebben we geprobeerd om wereld 100 toch zo leuk mogelijk te maken tegenover wereld 101.

Ik snap dat jij er niets aan kan doen, heel fijn in ieder geval dat je het wel gevraagd hebt aan inno meer kan je ook niet doen.
Enige wat je natuurlijk wel kan doen (wat zo fijn is dat je dat vorige keer ook deed!) is nog 1 of 2x een herinnering eruit sturen op w101 dat w100 tegelijk was gestart en met hele speciale instellingen is.

Ook zou ik even kijken wat Vanq net typt, als er iemand deskundige is in instellingen is hij het.

Kr33log

Community Manager
Teamleden
Tribal Wars Team
Community Manager
Reactiescore
179
Start casual 16 .nl ook?
Nee, deze start niet gelijktijdig met wereld 100 en 101. Echter zal deze normaal gezien wel snel starten.

@Kr33log Ik zie dat er geen gs productie factor actief is, dit is eigenlijk wel noodzakelijk op lage limited haul en no haul werelden, dan wordt eigenlijk altijd gs productie factor * 2 gebruikt.
Ooit eens mee gemaakt op een classic waar ze dit ook vergeten waren en toen moesten ze het halverwege de wereld nog aanpassen omdat het onspeelbaar was, je hebt dan niet eens genoeg gs voor troepen productie dus als je beetje strijd levert heb je nooit gs over voor munten.
Bedankt voor deze feedback, ik zal zien wat ik nog kan doen. Helaas kan het zijn dat dit dus een instelling was welke last minute nog veranderd was door InnoGames. Ik kan geen beloftes maken, maar wel zeggen dat ik mijn best zal doen om dit nog iets te verhogen.

Jubileum wereld 100, laten we eens niets met de feedback doen en er niks speciaals van maken!
Wat had je dan graag anders gezien op deze wereld? Ik begrijp dat als er met je eigen feedback niets of minder iets gebeurt is, het gezien kan worden als geen rekening houden met feedback. Weet echter dat we helaas niet met elk individu rekening kunnen houden, en er altijd mensen teleurgesteld zijn als het niet geworden is wat ze gehoopt hadden.

victorious

Moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
301
Rooftochten staat aan he. Casual is zelfs snelheid 1, geen productiefactor. Maar toch genoeg gs voor troepenproductie, bouwen en munten.

Reactiescore
1.213
Snelheid 1 doet eigenlijk niks daarvoor behalve dan dat het de impact van pakketjes verhoogd.

Op Casual heb je 20% gs productie van premium, pakketjes en andere premium items.
Vlaggen + vlaggen booster + edel decreet, dat helpt natuurlijk enorm om mooie munten aantallen te verkrijgen.

Rooftochten gaat zeker helpen dus misschien dat een productie factor tussen de 1.5 en 2.0 ook genoeg gaat zijn maar ik zou dat echt niet lager doen.

Btw farmlimiet start op 5k dit is imo leuker om gelijk op 500k te zetten vanaf dag één maar ben bang dat het daar ook te laat voor is nu.

Bovenaan