10 slechtste spelers

DeletedUser30312

Guest
Gerwin iedereen weet dat als je stam inactief is dat het niet werkt, daarom neemt Vision ook spelers aan ipv dorpen zoals ~FFC~ deed. Spelers creeren wel dorpen, maar dorpen creeren geen spelers. Wanneer je op de vijand blijft meppen heb je leuk spel (Vision), wanneer je maar dorpen aan blijft nemen creer je interners (~FFC~). Vandaar de nominatie voor Anaid. Als recruiter had zij de eindverantwoordelijkheid over hun wervingsbeleid.

Ik zie de recruiter rol toch net iets anders, net of zij beslist wie wel of niet wordt aangenomen, dat is meer iets van de hele stam, ofwel gehele leiding. Dan kun je beter de hele leiding als slechtste speler nomineren ;)

Als je een speler aan neemt komen er automatisch dorpen mee (andersom meestal ook), en als zij het zo inschatten dat die spelers voor hun van waarde zijn, dan is dat hun goed recht. Echter kun je je in mensen vergissen, net alsof wij in Vision nooit een vergissing hebben gemaakt. 300Spartaan, Luvaza (ofzo) en ook nieuwe spelers op lege accounts die het lieten afweten. Wij hebben gewoon geluk dat in onze regio zo veel actieve spelers liggen en we samen een bijna onverslaanbaar team vormen, en ja wij houden er misschien een iets strenger rekruteringsbeleid op na.
 

DeletedUser30462

Guest
Met dat zwaardere recruitingsbeleid hebben jullie dat geluk wellicht wel in de hand gespeeld.

Als ik het over dorpen aannemen heb, dan bedoel ik letterlijk dorpen recruiteren, kortom onbemande accounts aannemen in de stam/alliantie. Als dat ongeveer 1/3de van je nieuwe recruits is, dan is het dus niet zo vreemd als je zoveel inactiviteit binnen haalt.
 

DeletedUser

Guest
Zoals?

want dat is jouw visie, waar je ook zo goed in bent om die als waarheid te verkondigen.

Nogmaals hebben we jou destijds niet alles verteld. Jij dacht dat we met veel vv's zaten. En dit hebben we je naderhand al meerdere keren uitgelegd dat dit niet zo was. Toen Tristana en Wardog bij ons aansloten waren alle accounts bezet.

Je beschuldigd mij van aannemen van dorpen ipv spelers. Ik ben echt niet alleen verantwoordelijk voor het recruiten, iedere speler die bij ons binnen komt is in de leiding, raad of in stam via een enquête uitgenodigd. Thx Gerwin, die het blijkbaar wel snapt.

Wat dat betreft zit je goed op je plop account, denk echt dat jij kabouter kwebbel bent.

Wat ik jammer vind is dat je niet eerder uit de kast gekomen bent en gewoon via een IGM de boel had uitgepraat. Maar blijkbaar vind je het leuker om via een AF je gram te halen, in de hoop dat je veel bijval krijgt of via je vriend Obli die je geweldig steunt.
Mij is duidelijk dat je je hier zit te verkneukelen op het stoppen van FFC en dat je mij persoonlijk graag een trap na geeft.
Alleen jammer dat het niet door jou komt dat we stoppen.

Dat je nu weer gezellig solo naast Vision speelt zegt mij weer genoeg, je bent je drakenstreken nog steeds niet verleerd.

Je kunt nu mooi gaan strijden tegen Nation, een hele hoop spelers die jij destijds uit FFC wilde hebben (in jouw ogen de rotte appels) om met een select groepje te gaan fuseren. Wat ben ik blij dat we dat plan nooit hebben doorgezet. En dat is wat FFC was, een gezellige stam met misschien niet altijd de sterkste spelers maar wel een hechte club met veel vriendschappen.
 

DeletedUser30462

Guest
Ik heb niets te maken met het stoppen van ~FFC~. Bij een tikkende tijdsbom (~FFC~+Friet) hoef je namelijk niets te doen behalve wachten.

En dat je je interns/onbemande accounts in een 2e stam zet opdat je dan kan roepen dat alle accounts bemand zijn, betekent nog niet dat je niet met de vv-druk zit van al die interns. Friet was 1/3de van jullie alliantie.

Maar je hebt gelijk, ik ga weer spelen, wellicht dat NATION met iets beters komt als gevecht dan de Frieten deden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63651

Guest
IK vroeg je destijds ken jij een goeie stam
Je zei ffc
dus die kritiek die je nu geeft vind ik laag( Terwijl je zelf in de stam FFc wou )

een tikkende tijdbom ...hoelang ga je het nu vol houden voor je weer in een crisis terecht komt?
ik moest het stellen met mijn tw problemen zijn nu voorbij!

Btw al die zever die je me verteld hebt
FFc doet dit niet dat niet

In één zin
een Pathologische leugenaar ben jij!
 

DeletedUser30312

Guest
Probeer die emotie er een beetje uit te houden michel. Je kan niet goed met elkaar op kunnen schieten maar zo'n post gaat mij een beetje te ver.
 

DeletedUser63651

Guest
Mss was het er een beetje over maar ik moest gewoon mijn frustratie even kwijt...
maar dat heeft ze zelf veroorzaakt door haar eigen gedrag en leugens.

Hoe zou je tenslotte reageren?
 

DeletedUser30312

Guest
Ik zou het iets rustiger zeggen, en iemand anders niet voor tikkende tijdbom uitschelden.
 

DeletedUser

Guest
Op w11 ging het niet meer om wie er beter was maar wie er meer tijd had en geen real life. Als je in de nacht edelclears moet gaan sturen om nog een kans te maken wens ik jullie daar veel plezier mee. Dan is de lol er voor mij er snel af en ga ik liever op grijs.

Maarja sommige mensen hebben geen werk en relatie en dan heb je een groot voordeel. Zal verder geen namen noemen....
 

DeletedUser27685

Guest
Ah, dat nachtwerk is nochtans de enige manier waarop jullie ooit dorpjes hebben veroverd. Met goede samenwerking, VV regeling en wat deftige coordinatie heb je niet veel tijd nodig. Dus ja, jullie waren gewoon niet goed genoeg. Spijtig voor jullie.

@Michel, jij bent het schoolvoorbeeld van al wat er mis is met FFC: het feit dat ze liever grote noobs opnemen dan afmaken. Is het inmiddels al tot je doorgedrongen wat een kerk is?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Haha altijd lachen, gefrustreerde reacties nadat een stam geownd wordt.
 

DeletedUser

Guest
Ah, dat nachtwerk is nochtans de enige manier waarop jullie ooit dorpjes hebben veroverd.

De drie dorpen die ik ooit kwijt geraakt ben aan Jonkos is toch echt wel een combi van nachtwerk geweest :p

Idd de clears en edels + bakken OS kwamen net na 7 uur binnen, is in jouw ogen geen nacht meer. Maar die zijn wel in de nacht verstuurd als mensen met een normaal leven, gezin etc slapen.

Wil je even in de stats kijken op welke tijdstippen ik dorpen gepakt heb van Jonkos, dan zul je zien dat dat in mijn geval niet zo is. Gewoon overdag en ook wat terug counters en battles waren overdag.

Je doet nu voorkomen dat wij enkel in de nacht veroveren bij jullie (raar want wij stellen toch niets voor)
Ik denk dat er maar 2 spelers in onze stam zo gek waren die zo nu en dan aan het prikken waren. Andersom was het continue raak. Waarvan een speler al een jaar niet meer actief is. Heeft hij blijkbaar indruk gemaakt :D

Maar Hozee verwoordt het perfect. Het spel is voor een bepaald soort mensen niet meer te doen :rolleyes:.
Het zijn massa's waar je veel tijd in moet steken. Of het nu aanvallend of verdedigend is. En een aantal van ons zijn daar na al die tijd klaar mee. Gaan lekker genieten van al het andere wat het leven ook te bieden heeft :)

Dus ja, jullie hebben een paar "sterke" spelers aan het front zitten.
Want ook in jullie stam zullen zwakke schakels zitten maar die zullen achter de grote broers van het front verschuild liggen.

Michel een noob :confused:
Lekker blijven denken ;)
Gelukkig heeft die dan in FFC een hoop bijgeleerd en gewoon een kans gekregen om ook te mogen ervaren hoe het is om in een leuke stam te zitten waar die werd gewaardeerd als speler ;)

Succes in het spel en het bevaren van de bb zee, hoop dat er bij NATION nachtdienst werkers zitten die s'nachts tijd hebben ;)
 

DeletedUser46057

Guest
Op w11 ging het niet meer om wie er beter was maar wie er meer tijd had en geen real life. Als je in de nacht edelclears moet gaan sturen om nog een kans te maken wens ik jullie daar veel plezier mee. Dan is de lol er voor mij er snel af en ga ik liever op grijs.

Maarja sommige mensen hebben geen werk en relatie en dan heb je een groot voordeel. Zal verder geen namen noemen....

op wie speelde je?
dus tegenwoordig mag je alleen aanvallen en edelen sturen als je weet als de ander online is??? ik weet niet hoe jij dan aan je dorpen bent gekomen. maar van begin van W11 speelt iedereen er om om juist aanvallen en edelen te sturen wanneer de ander offline is. dat is echt niks nieuws.... :)
 

DeletedUser63651

Guest
Zo te zien is hier iemand Jaloers

Ja idd sommige mensen hebben hier geen leven
enkel s'nachts maar dorpjes edelen is echt zielig...

ik ken er ook wel zo'n paar
 

DeletedUser46057

Guest
Op w11 ging het niet meer om wie er beter was maar wie er meer tijd had en geen real life. Als je in de nacht edelclears moet gaan sturen om nog een kans te maken wens ik jullie daar veel plezier mee. Dan is de lol er voor mij er snel af en ga ik liever op grijs.

Maarja sommige mensen hebben geen werk en relatie en dan heb je een groot voordeel. Zal verder geen namen noemen....

hihi oh mij edelclears :D of die van Basdh?
maar die waren gewoon op de dag verstuurd, meer verstuur tijden om alles net voor de nachtbonus te laten aankomen. alles had een looptijd van +20 uur
maar haalde toch best wat dorpen binnen, hihi :p
 

DeletedUser27685

Guest
Succes in het spel en het bevaren van de bb zee, hoop dat er bij NATION nachtdienst werkers zitten die s'nachts tijd hebben ;)
ff de stats uit vTBR getrokken:

Vision:
veroveringen 's nachts: 396
totaal: 1477
=> 26%

FFC
's nachts: 192
totaal: 614
=> 31%

"'s Nachts" betekent aankomst van de edel tussen 0:00 en 8:00. Dit is enkel FFC vs Vision. Het kan zijn dat er hier en daar rapportjes ontbreken, maar dat is verwaarloosbaar.

Thanks for playing :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan