10 slechtste spelers

DeletedUser34283

Guest
Nee hoor, als mensen denken te kunnen spelen, wil ik ze best terugbrengen ;)

Hoe meer oude zielen terug op w11, hoe beter ;)
 

DeletedUser

Guest
Keuzes wel of niet slim, da's toch de reden om wel of niet genomineerd te worden ;)

'k Vind de reactie wel typisch. Er komt een nominatie op basis van het indrukwekkende intern beleid van ~FFC~. 't Is alleen al knap dat ze dat 4 jaar volgehouden hebben. In plaats van inhoudelijk in te gaan op de nominatie vliegt echter meteen off-topic de modder in het rond, of was "jou persoonlijke doelstelling behalen" (1 enkele speelster de wereld uit werken wanneer je een overmacht van 20:1 tot je beschikking hebt) nog meer reden tot nominatie, Anaid?

goed lezen Draakje
heb nog een woordje toegevoegd om het duidelijker te maken. Want lezen is ook een vak apart :rolleyes:

Mijn doel was om Zwelgje en TPO te overleven, niet om jou alleen van de wereld te helpen. En dat heb ik mogen meemaken :), vlag ging uit bij FFC en ook bij een aantal ex stamleden van jou. Tot een battle is het tussen jou en mij helaas niet echt gekomen. Ik heb jou ook nergens zwart gemaakt en altijd gezegd dat je het spel in Rabies goed speelde zo in je uppie, had ik je niet nagedaan zo lang alleen in een eigen stammetje. Voordeel is wel dat je dan geen ruzie kan maken.

Maar kan je verzekeren, dat ik nu, achteraf gezien, jouw spel kinderspel vindt t.o.v. het spel van Vision en mijn geliefde buurman Jonkos01

ps het is jouW persoonlijke doelstelling

sorry weer offtopic maar ben niet de enige zag ik.
 

DeletedUser

Guest
IA, keuzes werden niet door mij alleen gemaakt ;-)

Thx voor je respect.
 

DeletedUser50192

Guest
Nou, hoe men het ook wendt of keert, en wat voor leugens en modergooien men nu gebruikt (ik weet er helemaal niets van, dus ik kan er niet op in), ik vind het jammer dat FFC valt. En hoewel het altijd een stam is geweest die toch wel eens dubieus opereerde, is het jammer dat je als sterkste stam je sterkste vijand kapot ziet gaan door een samenloop van omstandigheden. Want wat er ook allemaal gezegd wordt, dit is natuurlijk gevolg van allerlei aanleidingen en oorzaken. En ik weet zeker, dat daarbij zowel het feit dat vision te sterk is, als het feit dat men onderling niet goed botert, daarbij sterk hebben bijgedragen. Ik denk dat we hier elkaar niet de vinger moeten wijzen of een trap na moeten geven, lekker onze eigen conclusies moeten trekken en elkaar tot op zekere hoogte in waarde moeten laten.

Ik had verwacht en gehoopt dat we nog een sterke oorlog zouden gaan voeren. Nu vestig ik mijn hoop op de overblijvers, en dat zij ons nog leuk gaan verrassen :D.
 

DeletedUser

Guest
Ik zou vooral maar hopen dat je eigen stam actief en gemotiveerd blijft Excalilbris, dat is in deze fase vrijwel altijd de grootste uitdaging. Dorpen overnemen van FFC is leuk, barbarendorpen daarentegen...
 

DeletedUser61042

Guest
Ik zou vooral maar hopen dat je eigen stam actief en gemotiveerd blijft Excalilbris, dat is in deze fase vrijwel altijd de grootste uitdaging. Dorpen overnemen van FFC is leuk, barbarendorpen daarentegen...

Je moet niet vergeten dat lief en phoex er ook nog zijn;)
 

DeletedUser50192

Guest
Ik zou vooral maar hopen dat je eigen stam actief en gemotiveerd blijft Excalilbris, dat is in deze fase vrijwel altijd de grootste uitdaging. Dorpen overnemen van FFC is leuk, barbarendorpen daarentegen...

True, dat speelt ook wel in mijn achterhoofd mee...

@Auri: daar verwacht ik eigenlijk heel weinig van, maar als zij ons ook weten te verrassen... :).
 

DeletedUser30312

Guest
IA, keuzes werden niet door mij alleen gemaakt ;-)

Thx voor je respect.

Jij was voor mij toch juist wel een van de weinige spelers van FFC die wel goed speelde, samen met je buurvrouw Douna overigens, ik heb daar nog wel af en toe een vv'tje gedraaid op Oxidator en Jonkos01 ;)

Dat jij het niet zo goed kan vinden met Zw3lgje, ik ken daar de details niet van.

Algemeen gezien lag het niveau in Vision net iets hoger dan in FFC, wij zien dit dan ook als overwinning. Maar wij weten ook wel dat als een groot deel van je stam inactief is/geen vv's wil doen dat het dan een keer op houd.
 

DeletedUser27685

Guest
goed lezen Draakje
heb nog een woordje toegevoegd om het duidelijker te maken. Want lezen is ook een vak apart :rolleyes:

Mijn doel was om Zwelgje en TPO te overleven, niet om jou alleen van de wereld te helpen. En dat heb ik mogen meemaken :), vlag ging uit bij FFC en ook bij een aantal ex stamleden van jou. Tot een battle is het tussen jou en mij helaas niet echt gekomen. Ik heb jou ook nergens zwart gemaakt en altijd gezegd dat je het spel in Rabies goed speelde zo in je uppie, had ik je niet nagedaan zo lang alleen in een eigen stammetje. Voordeel is wel dat je dan geen ruzie kan maken.

Maar kan je verzekeren, dat ik nu, achteraf gezien, jouw spel kinderspel vindt t.o.v. het spel van Vision en mijn geliefde buurman Jonkos01

ps het is jouW persoonlijke doelstelling

Grappig dat jij denkt dat je ons iets kan verzekeren alsof jouw oordeel op enige ervaring berust. Ik vond jouw spel nooit wat waard, je slurpt enkel stamdef op, wat overigens wel leuk is want je buurtjes werden zonder meer ingeblikt. Teamspel is nooit jullie sterkste kant geweest, de stam was gewoon buffer om jou wat in leven te houden terwijl de leiding zich de interns toeeigende. Geen wonder dat je dan stopt nu je omsingeld wordt en die buffer weggevallen is. Zwelgje hield het in zo'n geval nog maanden uit tegen een zware overmacht, jij geeft er meteen de brui aan terwijl je je nog nooit bewezen hebt - behalve op vlak van internen en sjoemelen, want ons weer helemaal ontopic brengt waarom jij die award verdient.

Ps. Het is "ik vind" zonder t.
 

DeletedUser34283

Guest
Anaid is een prima speler geweest voor w11. Zo lang in de top meedraaien, ongeacht hoe, is erg bewonderenswaardig ;)

Weinig mensen doen het haar na.
 

DeletedUser30462

Guest
Gerwin iedereen weet dat als je stam inactief is dat het niet werkt, daarom neemt Vision ook spelers aan ipv dorpen zoals ~FFC~ deed. Spelers creeren wel dorpen, maar dorpen creeren geen spelers. Wanneer je op de vijand blijft meppen heb je leuk spel (Vision), wanneer je maar dorpen aan blijft nemen creer je interners (~FFC~). Vandaar de nominatie voor Anaid. Als recruiter had zij de eindverantwoordelijkheid over hun wervingsbeleid.

Anaid, TPO verslaan was niet zo moeilijk, maar dat weet je zelf, je hebt ze met hun spionnen, psychologische oorlogsvoering en streken opgenomen in je stam. Als ze de wereld uit geholpen zijn, dan zal dat door je eigen gastvrijheid komen.

Als ze bij jullie de vlag uit mochten hangen toen ik Zw3lgje barbaarde, dan begrijp je wel dat ik op dit moment klaar sta om te toosten.

Draakje,

p.s. IA ik kan niet in gaan op je aanbod, dubbel account is tegen de regels ;)
 

DeletedUser

Guest
Als Anaid een vrouw is en er wordt geklaagd over backstabben...


DAT HAD JE KUNNEN ZIEN AANKOMEN:D :D
 
Bovenaan