10 slechtste spelers

DeletedUser34283

Guest
Omdat w23 iets heel vets heeft bedacht. :rolleyes:

vind ik maar dat we het hier ook moeten introduceren.


De 10 slechtste spelers van w11!

Code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
 
Reactiescore
0
Hm , spijtig genoeg kan ik dat niet meer beoordelen :'( Waren mooie tijden hé... :D
Mis het wel.. Maargoed , ben eens benieuwd xD
 

DeletedUser34283

Guest
1. Risistance, absoluut dé flop van afgelopen jaar
2. HaroldMcBlake, helemaal zijn respect bij mij verloren met een aantal debiele acties die we uiteraard snel afstraffen
3. freddy 6185, hield zich niet staande bij 100 aanvalletjes van mijn kant.
4. togishi, ging op delete als het eventjes niet ging.
5. super ikke, toch zonder meer een faal
6. spartaan300, absoluut enorm gefaald
7. aarthur, helemaal stil blijven staan dit jaar
8. suupke1 stuurde trouw massa's, maar bleef steken
9. met pijn in mijn hart moet ik Gompio zeggen. Ik weet zijn plek achter de schermen niet, maar er is totaal geen groei in te vinden dit jaar. Hoewel ik het geen slechte speler kan noemen, is het wel de grootste domper voor mij geweest hem hier neer te zetten.
10. Tot slot zou ik misschien nog desaster van Keltvn (inmiddels deleted) willen nomineren. Erg slecht.
 

DeletedUser

Guest
Wel leuk om op te merken dat Gompio ondanks dat stil blijven staan wel van rang 114 begin november naar rang 105 nu is gestegen (TWstats). Trek die stijgende lijn door (uiteraard is het een recht evenredig verband) en zonder wat te doen staatie over ~3 jaar op 1 ;)
 

DeletedUser34283

Guest
Het gaat om de 10 slechtste spelers, niet om de grootste neppersoonlijkheden.
 

DeletedUser

Guest
2. HaroldMcBlake, helemaal zijn respect bij mij verloren met een aantal debiele acties die we uiteraard snel afstraffen


wat een baas was dat :D
 

DeletedUser30312

Guest
1. Knightmaster, eerst de barbaren achter/naast je cluster laten edelen, en vervolgens je dorpen daar pas 'stacken' na een aantal dorpen te zijn verloren. Als er dan vervolgens een kleine massa (2500 clears en 2500 fakes) op jou en je buurman (super ikke en SamAaron) afkomt geef je weer geen thuis, maar ondertussen blijf je wel internen :rolleyes:
2. Super Ikke, zelfde als hierboven. Alleen dan geen internen
3. Ruthunos, eerst veel dorpjes verliezen, maar vervolgens ze elders gewoon weer bij-edelen. (lees barbaren kikker edelen belangrijker dan eigen cluster verdedigen.
4. Gent. zou Vision wel even verslaan, maar is daar in gefaald... (lijkt gestopt en aangezien ik niet weet waarom zal ik daar geen uitspraken over doen)
5. Jordi184 ofzo, heeft een tijd in top 15 snelste edelaars gestaan omdat hij z'n edels 2x kon gebruiken. (elk dorpje wat er van hem geedeld werd edelde/internde hij er aan de andere kant van z'n cluster weer bij
6. Wibbo, van hem heb ik m'n 1e dorpje veroverd op deze wereld, meer punten dan mij, maar bijna geen troepen.
7. Elmusso, valt nu toch een beetje door de mand
8. BJR69, of de vv'er die er nu op zit
9. Taxa, 383 dorpen verliezen in 6 dagen. (na dag 1 wss al op delete)
10. Ikzelf, nog nooit een massa op me dak gehad, zal wel niet irritant genoeg zijn ofzow
 

DeletedUser42387

Guest
Achter Gompio zit een lang verhaal. Maar hij hoort zeker niet in dit lijstje ;).
 
Bovenaan