[Team] 10 Jaar TribalWars.nl Banners! [Blog+Forum]

DeletedUser63918

Guest
Het is weer 'bannertijd'! Ditmaal zijn we opzoek naar banners voor de 10de verjaardag van TribalWars.nl! Hierbij zoeken we naar zowel een blog als forum banner. Dit mag in principe de zelfde banner zijn, als er twee erg goede inzendingen zijn, krijgen ze beiden een plekje op of het forum of op de blog.

1. De tekst:
Iets in de richting van '10 Jaar TribalWars.nl'. Voel je vrij het anders te verwoorden, zolang het maar in het 10 Jaar TW.nl thema zit. :)
2. Kleurencombinatie(s)
-
3. Thema: (10 jaar)
Tribalwars
4. Plaatje(s) om te gebruiken:
TW wallpapers/Google
5. Deadline:
Zo snel mogelijk :)
6. Prijs/gift:
100pp voor de forum variant en 100pp voor de blogvariant
7. Favoriet tot nu toe:

Afmetingen (.psd files van de banners met de randen er al in):
10 Jaar TW.nl Blog Banner
10 Jaar TW.nl Forum Banner

Voorbeelden:
219sxmc.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Schild is niet echt logisch zo, zou ie niet beter zijn als je ze voor de tekst verwerkt?
De rest is echt wel nice
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Vindt hem juist wel logisch zo, alleen hij mag er wel wat meer uit springen vindt ik persoonlijk, de 10 is erg donker. Wel heel nice gedaan :)
 

DeletedUser71075

Guest
Heel vet Tim! Alleen zoals UBM zegt, zou de 10 wel wit mogen oid.
 

DeletedUser63918

Guest

Deze is erg netjes! Meer uitleg hieronder;

Zit geen waarde aan. Je bent er redelijk vrij in, zolang ze maar niet 'te' groot worden. Breedte moet wel 728 pixels zijn. :)

Hopelijk zijn er niet meer mensen die er al aan begonnen waren.. Kreeg van onze CoMa's te horen dat ik een topic mocht beginnen voor de forum en blog banner. Ze doelde echter op de banners in de headers. De gekozen banner wordt dus voor iedere forum en blog bezoeker zichtbaar!

Helaas had ik het anders opgenomen en dacht ik aan normale banners voor o.a. een aankondiging. Momenteel probeer ik om te kijken of de banner van TI gebruikt kan worden voor een aankondiging, zodat het werk in ieder geval niet voor niets was.

Heb even de 2 banners al in .psd bestandjes gezet, zodat de randen van de banners al kloppen. Aan maten hoeft dus niet meer geklooid te worden.

10 Jaar TW.nl Blog Banner
10 Jaar TW.nl Forum Banner


Nogmaals mijn excuses dit gehele gebeuren. :(

E; De banner gemaakt door TI gaat in ieder geval wel gebruikt worden voor iets anders!
Zo is de moeite zeker voor niets geweest. PP volgt als het topic dicht gaat. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76417

Guest
Origineel
nrxcappowm1qa.png


BLOG
XXX

FORUM
b3avviqim683f.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan