1 maandje zijn we al aan het *sencured* op deze wereld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
372
Zoals de titel al zegt, zijn we nu één maand met deze wereld bezig. Een maand waarin heel veel dingen veranderd zijn. De critici die dit lezen zullen nu wel denken dat er helemaal niet veel veranderd is en dat dat ook helemaal niet kan binnen een maand. Deze hebben natuurlijk van een bepaald opzicht gelijk. In één maand kan helemaal niet veel veranderen en al helemaal niet aan het begin van een wereld. Persoonlijk vind ik dat deze wereld toch wel al een mooi aantal veranderingen is ondergaan. Ik wens iedereen veel plezier met het lezen van dit geleuter en ik wil nog even kwijt dat ik grof gezegd schijt heb aan wat jullie hierover denken. Gelieve alles te posten wat in je op komt negatief of positief, misschien hebben de mods dan wat eens wat extra werk ^^.

Goed aangezien iedereen ondertussen wel weet dat wereld 19 en 20 (die ik hierin eigenlijk buiten beschouwing laat) op 14 augustus 2010, 00:52 aangekondigd zijn, op 25 augustus in de loop van de ochtend gestart zijn. Terwijl ik dit type is dat ongeveer al een maand geleden, een maand met redelijk veel gebeurtenissen zoals eerder gezegd. Ik ben even terug gaan zoeken naar een van de eerste dingen die een wereld met zich meebrengt. De pre-mades en natuurlijk de instellingen van een wereld. Maar eerst even de premades. Het eerste dat mijzelf opvalt is dat CCCP en IMPACT naar mijn weten de enigste premades zijn die nog overeind staan. Beiden lijken van buitenaf redelijk stabiel. Om er veel meer onzin bij te posten die toch niemand boeit heb ik geen zin in. Daarom laat ik dit achterwege.

De gevallen/gefailde premades zijn er natuurlijk ook nog. Je had natuurlijk All-In, Codex, Crypto, #. Alt en nog een hele rits als ik het algemeen forum mocht geloven. Maar goed, niet alles heeft kans van slagen want anders zou het een ongeregeld zooitje worden.

De instellingen van wereld 19 lopen natuurlijk op snelheid 2 en troepensnelheid 2. Dit betekend dat er zalig snel gefarmed kan worden en dat de farmpjes zich ook weer redelijk snel kunnen vullen. Volgens mij wordt dit ook -nogal- veel gedaan gezien het farmtopic op wereld 19 nog redelijk actief is. Enja ik weet dat dit niet alles zegt maar ik zever hier ook maar wat bij elkaar omdat ik mezelf 24/7 verveel.

De ligging van de top 5 stammen is in mijn ogen niet helemaal het ideaalste wat iedere stam kan hebben.

Blauw: CCCP
Geel: Fitum
Groen: Ad-Fin
Wit: »Apo«
Rood: Royal.

map.php

Wat mijzelf gelijk opvalt is dat het rode nogal geclusterd ligt. Volgens mij liggen die elkaar nu al in de weg qua edeltargets en farmruimte. Maar goed dat is hun probleem en ze bestaan nog steeds dus blijkbaar kunnen ze ermee omgaan. Het 2e dat mij opvalt is dat de witte puntjes op de kaart (»Apo«) nogal ver van elkaar verwijderd liggen. Maar ook zij bestaan nog (of nog sinds kort, voor de preciezelingen) Blauw, CCCP, heeft een wat betere ligging maar zij liggen weer redelijk wat door Ad-Fin heen. Ik vraag me af wat dat gaat worden maar ik verwacht zo dat CCCP het wel overleefd. Over Fitum kan ik weinig zeggen, redelijke ligging maar ook niet ideaal daarom laat ik het hier maar bij.

Zo nu we alweer dus een maandje bezig zijn en je award geilers zoals -Purple Haze en puntengeilers zoals Emperor of the Game hebt, is het tot nu toe best een leuke wereld. Als ik iedere dag thuis kom en ik ga bijvoorbeeld naar het AF is er altijd wel een discussie gehouden die iets weg heeft van ik-ben-beter-dan-jou-en-jij-bent-noob. Best leuk om te lezen maar als het langdradig wordt is het weer oersaai.

Als laatste krijg ik het idee dat de moderators van wereld 19 half op vakantie zijn ofzo, ik bedoel er wordt nogal veel gespammed en maar weinig berichten zie ik verwijderd worden. Natuurlijk hartstikke fijn als je zelf een spambui krijgt maar ze mogen zich best wel wat meer onder de rest begeven :p

Nu er niet meer heel veel te vertellen valt zal ik deze post langzaam maar zeker af gaan ronden. Iedereen op wereld 19 nog veel succes gewenst in de toekomst en als het zou kunnen zou ik hopen dat iedereen het zou gaan maken op deze wereld, maar dat gaat natuurlijk niet want zoals gezegd krijg je dan een zooitje ongeregeld.

Nogmaals het maakt me niet echt uit wat iedereen hier post ik heb gewoon even gezegd wat ik denk/vind en daarbij ga ik het nu laten.

greetzzzz quonnie

laat the in before the locks maar komen ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: 1 maandje zijn we al aan het kloten op deze wereld

Mooi stukje leuter hoor :)
 

DeletedUser3115

Guest
Re: 1 maandje zijn we al aan het kloten op deze wereld

Het valt me vooral op dat het een wereld is met veel ineenstrengeling. Uiteraard te wijten aan het feit dat er een aantal spelers eerst in eenzelfde stam zaten die later opgesplitst werd in andere stammen OF overgegaan waren naar een andere stam (wat in feite op hetzelfde neer komt :)) Dat belooft dus vuurwerk in de niet zo verre toekomst ! MAG natuurlijk, want niets is zo saai als een "rustige" wereld, troepen dienen nu eenmaal om gebruikt te worden. Als "old-skool"-speler valt het me ook wel op dat er aggressiever en vooral sneller gespeeld wordt. Adelshoeven worden reeds gebouwd bij een relatief laag puntental terwijl dat vroeger niet zo was. Het is een kleine aanpassing maar het gaat me eerlijk gezegd wel af :)j
Wat betreft dat heen-en-weer-gegooi met modder op het AF : what's new ? ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: 1 maandje zijn we al aan het kloten op deze wereld

Haha is eigenlijk het enigste dat me in schiet :p
Maar er zit ook een grote kern van waarheid in.
Wel jammer dat je opent met 1 maand W19 en dan in eens niet over history gaat leuteren :eek:
daarvoor kwam ik hier eigenlijk :p
 

DeletedUser

Guest
Re: 1 maandje zijn we al aan het kloten op deze wereld

Ook voor jou geldt, het is enige i.p.v. enigste
 

DeletedUser

Guest
Re: 1 maandje zijn we al aan het kloten op deze wereld

Hoezo vindt je lange teksten saai terwijl die van jou ook redelijk lang is maar geen inhoud heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan