1 aprilgrap

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser27153

Guest
nogmaals: Dit is geen 1 aprilgrap. Wegens deze veranderingen zullen we, om verdere verwarring te voorkomen, op tribalwars.nl ook geen 1 aprilgrap houden.


:)
 

DeletedUser36170

Guest
Er is geen sprake van een 1 aprilgrap momenteel.
En er zal er ook geen sprake van zijn dit jaar.

Hoe spijtig het ook mag zijn, we kunnen niet altijd lachen :)

Groeten,
NeoTek.
 

DeletedUser

Guest
Er is geen sprake van een 1 aprilgrap momenteel.
En er zal er ook geen sprake van zijn dit jaar.

Hoe spijtig het ook mag zijn, we kunnen niet altijd lachen :)

Groeten,
NeoTek.

Dat geloof ik nu ook weer niet ;p
Dat de grap niet dat is van PA, ok, maar geen grap ;p neeen ;p
 

DeletedUser8730

Guest
Er is geen sprake van een 1 aprilgrap momenteel.
En er zal er ook geen sprake van zijn dit jaar.

Hoe spijtig het ook mag zijn, we kunnen niet altijd lachen :)

Groeten,
NeoTek.

....
.....
......

Ik hoop het echt dat dit een 1 april grap is...
Sorry hoor.
Maar wat info los halen bij de mods lukt me wel :p
Toch denk ik dat het een 1 april grap is.
 

DeletedUser36170

Guest
....
.....
......

Ik hoop het echt dat dit een 1 april grap is...
Sorry hoor.
Maar wat info los halen bij de mods lukt me wel :p
Toch denk ik dat het een 1 april grap is.
Het is nochtans echt waar... dus info loshalen zal niet veel uitmaken vrees ik, gezien alle moderators hetzelfde zullen zeggen... :eek:
Als er al spelers zullen stoppen, zullen er meer stoppen na 8 april, dan vóór 8 april, vrees ik.
 

DeletedUser

Guest
Het is nochtans echt waar... dus info loshalen zal niet veel uitmaken vrees ik, gezien alle moderators hetzelfde zullen zeggen... :eek:
Als er al spelers zullen stoppen, zullen er meer stoppen na 8 april, dan vóór 8 april, vrees ik.

en het staat ook op het forum van spanje, dus als het een 1 april grap is slaat tribalwars echt op hol, want in spanje kennen ze geen 1 april (de geintjes uthalen dan)
 

DeletedUser

Guest
en het staat ook op het forum van spanje, dus als het een 1 april grap is slaat tribalwars echt op hol, want in spanje kennen ze geen 1 april (de geintjes uthalen dan)

Awel, dan kunnen ze dat daar introduceren :p
Serieus nu, gaat er echt geen 1 aprilgrap komen, bv een nieuwe wereld ofzo :eek:
 

DeletedUser26928

Guest
Het is nochtans echt waar... dus info loshalen zal niet veel uitmaken vrees ik, gezien alle moderators hetzelfde zullen zeggen... :eek:
Als er al spelers zullen stoppen, zullen er meer stoppen na 8 april, dan vóór 8 april, vrees ik.

Jep zullen vele denk ik stoppen dus innogames zal die prijsverhoging voelen omdat ze dan alsnog verlies draaien ivm vlee stoppen omdat innogames dom weg prijzen verhoogd!

of alle mods zijn omgekocht om zelfde te zeggen zodat goede 1 april grap wordt :D
 

DeletedUser

Guest
Jep zullen vele denk ik stoppen dus innogames zal die prijsverhoging voelen omdat ze dan alsnog verlies draaien ivm vlee stoppen omdat innogames dom weg prijzen verhoogd!

of alle mods zijn omgekocht om zelfde te zeggen zodat goede 1 april grap wordt :D
dan zijn alle servers omgekocht voor een 1april grap op tw.nl :D
 

DeletedUser

Guest
De 1 aprilgrap van dit jaar is dat we allemaal denken dat de prijsverhoging de 1 aprilgrap is terwijl dat helemaal niet zo is. Ik heb die mods door hoor ^^
 

DeletedUser

Guest
De grap is dat er geen grap is, eigenlijk gewoon geniaal bedacht.
Dat het nl tw team zo geniaal is had ik nooit verwacht, maar ben er eindelijk achter gelukkig :p
 

DeletedUser

Guest
Jep zullen vele denk ik stoppen dus innogames zal die prijsverhoging voelen omdat ze dan alsnog verlies draaien ivm vlee stoppen omdat innogames dom weg prijzen verhoogd!

of alle mods zijn omgekocht om zelfde te zeggen zodat goede 1 april grap wordt :D

of de mods weten niet dat het een grap is:p

dat is de grap:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan