1 april!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21298

Guest
Het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit....

Het is ook een feit dat FOG gewoon een stam is dat bestaat uit matige spelers met een grote mond, en die hier alleen maar Poppie joppie doen op het forum!!!
Actie is reactie, dus ja, als je een stam blijft stapelen met stront zal het nooit een geslepen diamant worden....

Als wij matige spelers zijn dan zijn de ex-Gummi leden die ons aanvielen ook matig. Jullie hadden de spelers djock en TDS (onze "noob" zoals sommigen zeggen) massaal aangevallen. Hieruit is niet veel resultaat gekomen :eek:

Onze ondersteuning deed er ook langer over omdat djock en TDS bijna heel K53 waren en careless daar ook inmiddels zwaar onder vuur lag door TSB.

M.a.w. jullie hebben zwaar gefaald! Face it!

So far the average players of the "mighty" tribe of Gummibears lol!

DeletedUser21298

Guest
Nogmaals. Dorpen vol pleuren kan iedereen :).

Leer lezen, onze os deed er een pak langer over dan een grote hoop van jullie aanvallen!

Flikker op met je volproppen :D
Jullie zijn degene die Demo hebben volgepropt.

DeletedUser16768

Guest
Demo kan het makkelijk zonder OS.
Die kan met 1000 speer nog meer dan jullie met 40k Sp en 40k Zw;)

DeletedUser

Guest
Leer lezen, onze os deed er een pak langer over dan een grote hoop van jullie aanvallen!

Flikker op met je volproppen :D
Jullie zijn degene die Demo hebben volgepropt.

Waarschijnlijk daarmee dat ik altijd op zo een 50ks peer 50k zwaard enzo stuitte terwijl mijn aanvallen 80uur+ liepen...

DeletedUser

Guest
waar gaat dit over waar is een stam voor.
om als team samen te werken lijkt me logisch dat je os bied aan de personen aan het front.

DeletedUser21298

Guest
Waarschijnlijk daarmee dat ik altijd op zo een 50ks peer 50k zwaard enzo stuitte terwijl mijn aanvallen 80uur+ liepen...

Altijd? Hmm
Kijk, onze ondersteuningen liepen dikwijls ook 80 uur en zelfs meer. Normaal plan je dan al voorop hoeveel os er in elk dorp gaat moeten staan zodat je het net kan uithouden, aangezien de looptijden lang waren weet je niet of er 10k van alles of 50k van alles gaat komen te staan.

Als je zelf een beetje redeneert weet je dit zelf ook :rolleyes:

DeletedUser

Guest
ehm fog, je kan nu het resultaat van gummi wel gaan afkraken, maar ik heb nog geen enkele aanval gezien van Fog op een topstam:rolleyes:

DeletedUser21298

Guest
ehm fog, je kan nu het resultaat van gummi wel gaan afkraken, maar ik heb nog geen enkele aanval gezien van Fog op een topstam:rolleyes:

Op ViB bedoel je dan? Wel de aangrenzende spelers zullen wel iets belangrijker te doen gehad te hebben ;) (en nee begin nu niet over internen want Gummi kan het ook goed)

DeletedUser

Guest
Jonges toch =D

Toen de Gummibeertjes de oorlog hadden verklaart aan FOG, heeft FOG wel degelijk dorpjes afgesnoept van Gummi. Tenzij jullie Gummi geen topstam vinden, waar ik dan maar van uit ga want anders zou je wel weten dat FOG wat dorpjes heeft afgesnoept.

DeletedUser

Guest
Nee hoor. Maar dit weer volledig op een ander niveau.

Wij nemen top 15 spelers, jullie nemen top 200 spelers.

Maar we hebben deze discussie reeds gevoerd. Als je ze wil voortzetten stel ik voor dat we daarvoor naar 'Het nivea van fog' trekken, of dat van gummi. As you prefer..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan