1 april!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
lol slechte 1 april grap?? vip en gummi in 1 stam, 2 aardsrivalen bij elkaar, duidelijk 1 april, netzoals toen tbr opeens oorlog had met fictus op w2. is dit ook keiharde fake? :)

DeletedUser

Guest
hmm ik twijfel toch ofdat dat zo een grap is dan bewijzen ze zichzelf vandaag als stamhoppers ik had eig niet gedacht dat ferdy ging verplaatsen ;)

DeletedUser

Guest
Ik zou zeggen : Be Patience, komt wel vanzelf tevoorschijn of het echt is of een grap.

DeletedUser21298

Guest
Ik zou zeggen : Be Patience, komt wel vanzelf tevoorschijn of het echt is of een grap.

Het is een grap, waarom zou de stam anders opgericht zijn door Ptagi?
De resterende accounts in Gummi zijn wrs de inactieve ^^

DeletedUser

Guest
of dit een 1 april grap of niet is maakt niet uit, stel dit is echt en alle spelers van gummi en vip komen over tja fog, hoe gaan jullie hier mee concurreren dan? of weer een mass aan noobs recruteren, of een fusie met CK, jullie dorpenbouwers, ik zou voor dat laatste gaan, dat is meer van jullie niveau ^^

DeletedUser

Guest
en als je een oorlog met ze aan gaat zijn het allemaal gekookte eitjes ^^

DeletedUser

Guest
Nah geen 1 april grap...

Tenminste, anders zouden jullie er denk ik niet zo leuk over doen:p

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21298

Guest

Je zit er niet meer in :D

Resterende he ;)

of dit een 1 april grap of niet is maakt niet uit, stel dit is echt en alle spelers van gummi en vip komen over tja fog, hoe gaan jullie hier mee concurreren dan? of weer een mass aan noobs recruteren, of een fusie met CK, jullie dorpenbouwers, ik zou voor dat laatste gaan, dat is meer van jullie niveau ^^

Apart in 2 stammen of samen in 1 stam maakt echt niet veel uit, het zijn nog steeds dezelfde spelers ;)

PS: Dat van CK als dorpenbouwers was als grap bedoeld he, ik weet niet of je het zelf ook door hebt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan