1 april 2021: Feedback nieuwe regels omtrent oorlogsvoering

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.489
Wijziging regels oorlogsvoeren


Tribal Wars is gebaseerd op het voeren van oorlogen, het staat ook expliciet vervat in zijn naam. Essentieel in oorlogsvoeren is ook Politiek en Propaganda. Het is altijd de intentie geweest om dit laatste stuk zoveel mogelijk te promoten, we voeren hier nu graag enkele nieuwe regels voor in. De Nederlandse markt zal nu als testmarkt deze nieuwe regels invoeren die nadien uitgerold zullen worden op alle andere markten.

Beste spelers,

Vandaag kondigen we graag een wijziging aan met betrekking tot de regels van oorlogsvoering. Deze regels zullen het voeren van oorlogen duidelijker, transparanter en interessanter maken voor de community. Ook willen we het 'lid zijn' van een stam bevorderen.

In de huidige situatie volstaat het om een aanval te versturen om een oorlog te starten. In de toekomst zal hier een officiële aankondiging aan vooraf moeten gaan. De nieuwe regels gaan vanaf vandaag, 1 april in.

Laten we meteen in de details duiken:

  • Het is niet langer toegestaan om als lid van een stam meer dan 10 aanvallen te sturen naar een lid van een andere stam
    • De referentieperiode hier is 10 dagen.
  • Om deze limiet op te heffen moeter een officiële oorlogsverklaring geplaatst worden om 1 van de officiële communicatiekanalen van de community
    • Het Wereldforum
    • De Wereld Discord Chat.
  • Pas 24 uur na de officiële oorlogsverklaring mogen aanvallen aankomen.
    • Aanvallen mogen dus wel verstuurd worden voordat / binnen de 24 uur na aankondiging van de oorlog.
  • Spelers/dorpen die niet deel zijn van een stam mogen onbeperkt aangevallen worden.
  • Lopende oorlogen van voor 1 april moeten binnen de 24 uur aangekondigd worden.

Het is dus als stam vanaf nu van uitermate belang om zowel de Discord wereldchat + het wereldforum in de gaten te houden. Als speler is het belangrijk om geen vogel voor de kat te zijn en adviseren we je lid te worden van een stam.


Het niet volgen van de regelgeving ter aankondiging van oorlogen zal bestraft worden met puntenverlies van de overtredende spelers binnen een stam.

We hopen dat deze wijziging het spelen en oorlogsvoeren op Tribal Wars weer een stukje leuker maakt.

We wensen jullie nog veel plezier op Tribal Wars,

Jullie
Tribal Wars team

Feedback is welkom en wordt actief gelezen door de vertegenwoordigers van InnoGames.
 
Reactiescore
693
Had op zijn minst gezegd dat het door ging op een nieuwe speelwereld of pas vanaf juni ofzo xD
 
Reactiescore
21
[URL='https://forum.tribalwars.nl/index.php?goto/post&id=6512462']Duckje [/URL] zei:
Het is dus als stam vanaf nu van uitermate belang om zowel de Discord wereldchat + het wereldforum in de gaten te houden. Als speler is het belangrijk om geen vogel voor de kat te zijn en adviseren we je lid te worden van een stam.

Moet zijn Vis voor de kat te zijn
 
Reactiescore
1.016
Dit is wel de meest afgezaagde en domste 1 april grap ooit op TW.
 
Reactiescore
1.367
Dit zijn al settings op .fr als ik me niet vergis :#
 
Reactiescore
864
Ach kom op mensen moeten we constant zo zuur reageren?
 
Reactiescore
5.594
Top, nu alleen nog invoeren dat aanvallen alleen mogen aankomen tussen 15u-17u en ik ben tevreden
 
Reactiescore
5.594
Ook een goede aanvulling
 
Reactiescore
0
Je zou beter de samenwerking tussen stammen beperken 5 stammen en meer tegen 1 stam haalt de fun ook uit het game hoor je maakt gewoonigeen schijn van kans. Iemand uitschelden mag niet, maar iemand beliegen, bedriegen, onder druk zetten dat mag wel allemaal. Ik dacht dat dit een game was dat de ene stam de andere stam aanviel en soms met behulp van van een vrienden stam. Grote spelers kunnen kleine spelers niet aanvallen door het punten verschil, maar dan laat die grote speler een kleinere speler jouw edelen en staat vervolgens dat dorp af aan de grote speler, regel omzeild. De fun is er sinds Corona echt wel uit hoor ooit was dit een leuk game maar nu haken meer en meer spelers af. Als je mee wil moet je er zeer veel PP in pompen dus ja goed voor TW
Ooo ja en ik gebruik geen discord om te gamen en wil dat ook zo houden, dat iets onder voor jongeren die chatten een hele dag.
 
Reactiescore
0
@ McAwesome dat komt omdat ze vaak met meerdere op 1 account spelen dus 24/24 online zijn, Waar je als gewone normale speler niet tegen op kan want je kan niet zonder je slaap idd. Binnen een gezin op hetzelfde IP spelen met meerdere mag dan weer niet, dat ondervonden toen mijn zoon en ik beide begonnen te spelen op TW het was de zoon of de vader die online kon zijn. Maar multi spelers accounts mag wel, de regels zijn toch echt allemaal te omzeilen dus dan mag het. Er zijn ondertussen veel die gewoon een extra IP adres gebruiken ook dus die regel is alvast achterhaald TW leiding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan