1 April 2013!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
1 April 2013!

Elk jaar hebben wij 'Yero FosGate' een verrassing voor de wereld!
  • 2010: De oprichting van 'Yero FosGate'. Twee Wereld 1 veteranen die zich aan Wereld 16 gaan koppelen! Men herkende ons aan de naam 'Yero, de naam stond gekoppeld aan de naam 'OwhPUS'.
  • 2011: De oprichting van 'FULguration' Het was een schok voor de wereld! Het oude 'Mental' ging in fusie met 'Synergia'. Een grof besluit van ons naar enkele spelers maar het was noodzaak! We hadden ambitieuze plannen, die we alle hebben waar gemaakt! Daar stond de stam ook voor, we maakte onze harde woorden waar!
  • 2012: Oprichting van 'Mental' Naar een hard gevecht in de wereld moest ook 'FULguration' keuzes maken. Onze naam Yero FosGate had zijn naam gezet met de stam FULguration! We deden afstand van een bepaalde rol en gaven het door aan 2 geweldige spelers! Zij hebben een korte oorlog mogen organiseren tegen 'Nilva' en die hebben ze gespeeld!
  • 2013: De oprichting van '???????' Dit zal onze laatste kans zijn om de wereld te laten schudden! En ook dit keer gaan we dat doen. Hoe 'Yero FosGate' dat gaat doen zullen jullie op 01 april zien en merken! Hou jullie oogjes open want het word een geweldig feest!:cool:

:p01 - 04 - 2013 - 13:00:p

Dit is volgens mij wel een beginnende leuke discussie:rolleyes:


Met vriendelijke groet,


Yero FosGate
 

DeletedUser20611

Guest
Ik wil nu geen lul zijn hé Yerotje maar in FUL hadden Sverre en ik toch ook al heel veel te zeggen en te doen hé ;)

PS: Ben benieuwd! Wat zou die gekke Yero nu weer uit zijn hoed toveren! Ik heb al een vermoeden! Hihi! :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.089
Ik weet het denk ik, ik denk dat yero fosgate naar fast en furious gaat overlopen :D
 

DeletedUser57023

Guest
Sorry Rob, ik denk dat ook.

I don't care, I love it!

we zien het van zelf wel!

ben stiekem wel benieuwd...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser55090

Guest
Hé eens weer wat te volgen voor mij. Long time ago
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat FUL paaseitjes in alle dorpen van GOH gaat verstoppen.
Dan maanden later zijn ze helemaal verrot en overlijden alle troepen van GOH aan de stank van de eieren.
En dan neemt FUL alle dorpen van GOH over.
 

DeletedUser55090

Guest
Ik denk dat FUL paaseitjes in alle dorpen van GOH gaat verstoppen.
Dan maanden later zijn ze helemaal verrot en overlijden alle troepen van GOH aan de stank van de eieren.
En dan neemt FUL alle dorpen van GOH over.

Zou een geweldige stunt zijn
 

DeletedUser

Guest
Nou als ik een "mental patient" zie met een mandje eieren op zijn rug weet ik dat hij afgeschoten moet worden :D
Kunnen choco eitjes btw ook rotten? Zo niet doe maar wat witte, altijd lekker :eek:
 

DeletedUser

Guest
Nou als ik een "mental patient" zie met een mandje eieren op zijn rug weet ik dat hij afgeschoten moet worden :D
Kunnen choco eitjes btw ook rotten? Zo niet doe maar wat witte, altijd lekker :eek:

Natuurlijk kunnen die rotten.
Alles kan rotten.
Zolang je er maar genoeg bacteriën op smeert :eek:
 

DeletedUser

Guest
Woorden schieten gewoon tekort in deze zaak.. Een backstab met biologisch gemodificeerde witte chocolade eitjes, echt laag! :(
 
Reactiescore
1.089
Ik denk dat FUL paaseitjes in alle dorpen van GOH gaat verstoppen.
Dan maanden later zijn ze helemaal verrot en overlijden alle troepen van GOH aan de stank van de eieren.
En dan neemt FUL alle dorpen van GOH over.

Bij nader inzien ga ik toch maar geen pasen vieren.
Sorry flappie, je moet wachten voor kerst wanneer je op het bord mag!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan