1-2-3-(4) stabje van stabje van,… (Wind)

DeletedUser69389

Guest
Ligt er natuurlijk ook aan op welke manier de mannen van Robryr de stam verlaten hebben, welke manier dat is heb ik geen weet van. Of dit op een vriendelijke, enigszins positieve manier was, of dat er verlaten is met wat negatieve gevoelens waardoor Wind zich bedreigd voelt i.v.m. de ligging van het account o.i.d.

Dat ze overigens niet geassocieerd willen worden met stab en/of merkwaardig gedrag van hun stam siert ze wel, zeker. Maar zolang er niks is afgesproken tijdens de leave (een tijdelijke NAP bijv) is Wind toch vrij om het team aan te vallen? Natuurlijk zou het niet helemaal netjes zijn, maar goed, je moet als stam wel anticiperen op een situatie als deze. Als Robryr (ook) is weggegaan met de intentie om in een verdere fase de strijd aan te willen gaan met Wind(?), begrijp ik dat ze z.s.m. hun dreiging willen uitschakelen.

Anyway, beiden kanten wel te begrijpen. Ik heb verder natuurlijk geen weet hoe de leave precies gegaan is en welke woorden er precies gewisseld zijn daarbij.


Kleine off-topic:

Wees jij laatst Liptonia niet op z'n spelling in z'n posten? Het is geassocieerd i.p.v. geassocieert. :Embarrassment:

Even teruglezen en dan weet je het antwoord.;)
 

DeletedUser

Guest
En dan bleef underground tacticz. op het forum maar zagen over hoe erg sommige spelers wel zijn in het omgaan met stabs in hun stam. Hij zit hier zelf de schijnheilige uit te hangen tegen een 'toekomstige' (toch niet) stamgenoot :rolleyes:
 

DeletedUser73696

Guest
En dan bleef underground tacticz. op het forum maar zagen over hoe erg sommige spelers wel zijn in het omgaan met stabs in hun stam. Hij zit hier zelf de schijnheilige uit te hangen tegen een 'toekomstige' (toch niet) stamgenoot :rolleyes:

Daarom staat Martijn dus als zielig ventje bekend. Aangezien ik NU een topic heb geopend met; Algemeen aannemen. Aangezien Martijn juist iemand was die er fel op tegen was.
 

DeletedUser69389

Guest
Daarom staat Martijn dus als zielig ventje bekend. Aangezien ik NU een topic heb geopend met; Algemeen aannemen. Aangezien Martijn juist iemand was die er fel op tegen was.

Lekker op bashen man. Ik ga me toch niet verantwoorden tegen jou over welke denkstappen ik heb gemaakt of met wie ik heb gesproken.;)
 

DeletedUser65921

Guest
In tegenstelling tot anderen zagen wij u wel als een goede toevoeging, helaas weigerde men u keer op keer.

Dat is niet als ik was eerst tegen maar heb denkstappen gemaakt en ben van mening veranderd.
Dat is gewoon lekker hypocriet doen.
 
Reactiescore
206
Nou zet hem op oude stabbert.
Eens kijken of ik je op een doodsimpele manier twee dorpen kan ontfutselen morgen ochtend ;)
 

DeletedUser68252

Guest
Er zitten nog altijd 9 spelers in Wind, benieuwd waar deze zullen gaan.
 

DeletedUser75737

Guest
Denk een nieuwe stam oprichten genaamd tornado :cool:

Grapje
 
Bovenaan