1-2-3-(4) stabje van stabje van,… (Wind)

Reactiescore
3.536
Ja hoor hier is weer het volgende backstab topic en deze keer gaat het over onze geliefde stam wind!
Uit vraag van verschillende wind leden zal ik mij vooral viseren op de backstab spelers in kwestie en de leiding met namen vooral (Aldo)

Wat dit topic uniek maakt is dat we het nu niet hebben over 1 stab maar we hebben het over maar liefst 3 stabs.
Het betreft de spelers Dj flüke die er 2 achter zijn naam heeft staan en Nolletje die achterloopt op hem met 1 stab maar hij heeft nog alle tijd deze schade in te halen want gekickt zal die echt niet worden.

Ik zal de stabs in volgorde uitleggen deze van naderbij toelichten zodat iedereen mee is.

Om het in het kort uit te leggen Dj flüke heeft zijn MB gestabt.
Hij heeft zijn MB al zijn troepen op een target laten doodlopen om hem de dag daarna gewoon zonder ook maar iets te zeggen over te nemen.

Hier zie je de briefwisseling tussen Dj fluke en zijn mb.
De rapportjes in deze pm zijn verlopen dus het openen van deze heeft weinig zin.
Als je echter de PM’s leest weet je voldoende.
Heer Artois 25.03.15 17:51
Toevallig niet op zoek naar een moraalbreker?
mvg

Dj Flüke 25.03.15 17:53
Jazeker.
Maar dan moet u wel zeer off ingesteld zijn.

Ik veronderstel dat u def ingesteld bent nu?

Groeten

Heer Artois 25.03.15 18:12
Momenteel wel, dat begrijp je wel denk ik hé, met een man met 11 dorpen naast de deur :D, maar binnen 48 uur kan ik een off van 2000 lc maken, binnen 4 dagen kan ik alles omgooien en op 5000 lc en 5000 bijl komen.

Heer Artois 25.03.15 18:18
Maar ik neem aan dat ik al wel kan beginnen met de troepen die ik al heb, ik kan ook verkennen als je wil, heb er nogal veel (zoals je aan den lijve hebt ondervonden)

Dj Flüke 25.03.15 18:20
Haha ja klopt ;)

Kan je u buurman eens verkennen aub?

En bouw maar vol off vanaf nu :)

Ik bescherm u

Heer Artois 25.03.15 18:21
[player]edsi[/player] bedoel je? Ik weet dat hij def is, is een vriend geweest van me. Zal het ff doen

Dj Flüke 25.03.15 18:23
verken hem even :)

Heer Artois 25.03.15 18:23
binnen 16min zijn ze er

Dj Flüke 25.03.15 18:35
de stam van [player]aawk[/player] is mijn stam

Dj Flüke 25.03.15 18:36
[player]awkk[/player]

Heer Artois 25.03.15 18:51
rapportje: http://nl42.tribalwars.nl/public_report/5b04341bce256a6a9b3421c21f9e78f2

Dj Flüke 25.03.15 18:52
oke mooi bedankt, heb jij toevallig al edels?

Heer Artois 25.03.15 18:53
nee, ben nu bezig aan smederij naar lvl 18 te brengen

Dj Flüke 25.03.15 18:53
ok :)

Heer Artois 25.03.15 18:57
Ga je hem aanvallen?

Dj Flüke 25.03.15 18:57
ik bespreek het even met mijn co

Heer Artois 25.03.15 18:58
Als je wilt kan ik morgenvroeg aanvallen, mijn troepen zijn nu nog onderweg naar andere plekken

Dj Flüke 25.03.15 19:00
nog even wachten, ik laat het jou weten

Heer Artois 25.03.15 19:01
Voorlopig nog niets in het stammenforum over die aanval, ik denk niet dat ze er iets aan gaan doen, het is al 2 weken stil op dat forum. Anders bol ik het daar af, heb toch niks aan hen

Dj Flüke 26.03.15 17:09
Hey,

De aanval mag je na het weekend versturen exacte tijden komen nog jou kant op ^^
Ben je al bezig met offtroepen te maken? :)

Mvg,

Jerry

Heer Artois 26.03.15 17:57
ja hoor, heb al 2000 bijl en 1000 lc, nog 1500 bijl en 500 lc in de aanmaak tegen morgenavond

Dj Flüke 26.03.15 18:03
Netjes en Deftroepen heb je niet?

Heer Artois 26.03.15 19:13
jawel

Dj Flüke 28.03.15 08:42
Goedemorgen,

Hoe staat het ermee? Zou je ons kunnen aangeven hoeveel troepen je op dit moment hebt? Off en Def, want dan kunnen we gaan bekijken hoe we de aanval gaan organiseren op Ghettopower. :)

Mvg,

Jerry

Heer Artois 28.03.15 09:50
1000speer
1000 zwaard
1500 bijl
350 Lc
20 zc
1000 scouts
50 ram
50 kata

Dj Flüke 28.03.15 10:53
Hey,

Stuur je troepen allemaal maar op Ghettopower. :) Als je troepen overhoudt mag je daarmee zijn dorp blijven farmen tot wij hem binnenhebben :)

Mvg,

Jerry

Heer Artois 28.03.15 13:10
Volgens een verkenning die ik net heb gedaan, zou alles op zijn dorp kapotgaan. Is dat een probleem? Werken jullie dan verder af?

Heer Artois 28.03.15 13:12
http://nl42.tribalwars.nl/public_report/eaf268df877215645bd67e0dae29184c

Dj Flüke 28.03.15 13:53
Hey,

Ik kan het bericht niet openen. Je bedoeld dat al jou troepen doodgaan? Ja ik zal dan de rest doodmaken in zijn dorp :).

Mvg,

Jerry

Heer Artois 28.03.15 13:54
OK. Ze zijn nu onderweg

Dj Flüke 28.03.15 14:04
Top! ^^

Zie het bericht wel verschijnen. :)

Heer Artois 28.03.15 15:46
http://nl42.tribalwars.nl/public_report/f35f2c1ef8ea20551e8f7489d3541f0f

Dj Flüke 28.03.15 15:49
Ik dacht dat je je Def er ook op zou gooien? Je word mijn MB, dus je moet alleen Off hebben. Gooi je Deftroepen er ook maar op. :)

Ik zal je dan vanavond albast wat OS sturen. :)

Mvg,

Jerry

Heer Artois 28.03.15 15:50
Ik moet toch een beetje def hebben, niet? Wat als iemand mij aanvalt?

Dj Flüke 28.03.15 15:51
Ik zorg wel voor Def in jou dorp ^^
Daarvoor ben je mijn moraalbreker. :)

Mvg,

Jerry

Heer Artois 28.03.15 15:52
ok. Volgens de simulator zal deze aanval niet veel afdoen, maar alle beetjes helpen. Hopelijk heeft hij zijn bw niet geactiveerd.

Dj Flüke 28.03.15 15:53
Top. :)
Zie het berichtje dan nog wel tegemoetkomen. :)

Zal het dorp dan zo snel mogelijk overnemen ^^

Mvg,

Jerry

Heer Artois 28.03.15 17:14
http://nl42.tribalwars.nl/public_report/0d4eaf3258f825aed46ee0cc65d08282

Dj Flüke 29.03.15 09:11
Oke, Nu eens kijken wat hij nog over heeft.
en dan neem ik hem

Heer Artois 30.03.15 22:36
Alsjeblieft. Maak er samen met Casi het beste van! Laat hem bloeden en boeten voor het breken van vertrouwen

Deze mededelingen werden door Heer Artois doorgestuurd.
 
Reactiescore
3.536
Zoals je onderaan in het bericht kan zien werd deze pm ons doorgestuurd met de tekst eronder wat hij ervan vindt.
Hun laatste contact voor de BS was de 29ste.
1 dag later volgde dit:
http://prntscr.com/6pek50
Nu ben ik dit gaan melden bij de leiding van wind die toen Dj Flüke om zijn kant van het verhaal te horen en deze zijn uitleg was: http://prntscr.com/71jy9u
Vrij logisch dat hij deze pm’s niet meer heeft aangezien deze er niet zijn geweest ^^
Wij hebben vervolgens deze uitleg aan zijn MB getoond en zijn antwoord daarop was dat hij na de stab nog pm’s naar Dj Flüke heeft gestuurd maar deze genegeerd werden.
En dat hij niet vanplan was te stoppen en dat Dj Flüke wel degelijk zonder enig overleg ect zijn MB die hij ging ‘beschermen’ gewoon heeft overgenomen.
Goed de leiding van Wind geloofde ons omdat te bewijzen toch te hard waren Dj Flüke geeft dit nog altijd niet toe.
Leiding wind heeft hem hierop aangesproken dat dit niet kon ect,… volgende keer komt hij er niet zo goed vanaf,…
Je kent die standaard uitleg wel.
Toeval of niet maar toen kwam stab 2 van Dj Flüke ook deze stab heeft weinig met mijn stam te maken maar dat wil niet zeggen dat wij daar vrede mee kunnen nemen.
In tegenstelling tot de andere stabs wil de leiding van Wind niet toegeven dat Dj Flüke hier in de fout is gegaan.
Ik deel deze mening niet dus ik zal deze ook van naderbij toelichten!
Voor ik met pm’s en PS kom over de officiële afspraken zal ik eerst vertellen wat er juist fout is gegaan.
Dj Flüke is zo’n speler die goed kan dreigen (zelf ondervonden) maar ingame gewoon niets voorstelt.
Zijn stammaat die stopt baranfac mocht hij internen http://prntscr.com/71k4iq
Echter waren er ook kapers op de loer kleinere spelers die wouden mee profiteren.
DJF (Dj Flüke) had daarom met de speler Amen een officiële afspraak gemaakt.
Deze hielt in dat Amen 1 gratis dorp van DJF kreeg in ruil daarvoor kreeg DJF een NAP zodat hij de vorige dorpen rustig kon internen.
Beide partijen gingen akkoord maar toen de intern klaar was en Amen dat dorpje nog niet ge edeld had, besloot DJF deze te pakken.
Wat dus tegen de afspraak was!
Als je denkt dat DJF kwam overleggen daarover of dit gewoon uberhoud komt melden ben je fout Amen is zelf nog een pm kunnen gaan sturen met de vraag waarom die zich niet aan hun afspraak gehouden heeft.
De reactie van DJF was dat baranfac dit dorp niet wou afgeven aan amen.
De leiding van wind gaf als uitleg dat de edellijnen waren veranderd (precies of je dan wel afspraken mag negeren?)
Pm die amen mij destijds doorstuurde waar o.a de afspraak instaat is hieronder te lezen:

Amen 11.04.15 14:30
Amen 03.04.15 21:29
Goedenavond Jerry & Miguel,

Zoals onlangs ruim besproken volgt hier mijn officieel verzoek voor een NAP.
Dit NAP geld tussen de huidige drie spelers van [ally]Powny[/ally] en [player]DJ Flüke[/player] & [player]Baranfac[/player].
Dit is uitgekomen door een eerder gesprek tussen Jerry & mij over wat te doen met toekomstig front wanneer zij [coord]401|531[/coord] en [coord]396|531[/coord] -inmiddels al geadeld door Amen- zouden internen voor de fusie met Baranfac.

» Voorwaarden:
- Dorp [coord]401|531[/coord] gaat spoedig -spoedig onder overleg- naar het account [player]Amen[/player].
- Beiden partijen vallen elkaar niet aan gedurende dit NAP.
- In principe is dit NAP voor onbepaalde tijd. Mocht er ergens iets mislopen of een van beiden partijen zich van dit NAP wilt ontdoen gaat er eerst een 'opzegtermijn' van 14 dagen van start.

Graag ontvang ik een bevestiging vanuit het account [player]DJ Flüke[/player] voor dit pact van start zal gaan.

Alvast bedankt heren!

Code:
- Amen,  

» Jorn x

Dj Flüke 03.04.15 21:37
Hey Jorn,

Mooi opgezet.
Ik ga akkoord met wat je hier neerzet met toch een aantal voorwaarden ^^

Het dorp van Baranfac krijg jij, maar moet nog even wachten aangezien we de clear die er staat goed willen gebruiken.

Donkong gaat niet verder naar het noorden. Als hij namelijk naar het noorden gaan edelen dan kan deze NAP niet lang duren.. :p

Hoor het wel van je :).

Mvg,

Jerry

Amen 03.04.15 22:14
Hey Jerry,

Bedankt.
Is voor mij prima, maar voor de goede orde gooi ik dat even voor Donkong. Weet niet precies wat afgesproken is tussen richtingen dus laat dat dan ook aan hem over haha.

Jullie trekken dan Westelijk door jullie BG |WAO| of hoe moet ik dat zien haha?

'Jorn x

Dj Flüke 03.04.15 22:29
Hey Jorn,

Ik moet eigenlijk eerst een beetje onder WAO door. Zodat ik sterk genoeg sta om tegen ze te gaan ^^

Kijk wel even hoe dat eruit gaat zien. Donkong zou een kaartje maken, maar is die niet meer op teruggekomen.

Aankomende Donderdag/Vrijdag moet wel haalbaar zijn. :)

Mvg,

Jerry

Amen 07.04.15 12:05
Amen 07.04.15 xx:50
Maar ik kan hem dus vertellen dat u niet naar het Noorden trekt (hun voorwaarden) dus dat het NAP dan van kracht kan gaan?
Code:
- Amen,  

» Jorn x

Donkong 07.04.15 xx:00
JAAA
Code:
- Amen,  

» Jorn x

Dj Flüke 07.04.15 12:10
Is inderdaad geregeld dan. ^^

Had aan hem een kaartje gevraagt en had hij niet meer op gereageerd. Het is in ieder geval geregeld zo. Op een goede NAP dan maar. :)

Mvg,

Hier werd eigenlijk al toegezegd dat dit zo zou gaan;
Dj Flüke 01.04.15 07:15
Goedemorgen,

Ik heb tegen Baranfacgezegt dat hij die 2 dorpen moet laten. Ga er wel vanuit dat je ons dan verder met rust laat. ^^

Al besproken over de solli? :)

Mvg,

Jerry

Voor mij was dit ideaal, gezien dit dorp toch wel aardig gestackt stond.
Team Fluke kon zo hun fusie afronden zonder gedoe of caps van ons.
Nu is het zo dat ik mijn vegen anders besteed heb en ineens met een vijandig dorp van 10k midden in mijn 'cluster' lig. Dat staat opnieuw gestackt en met een off dorp daar kan dat nog aardig wat schade aanrichten.
Daarnaast, volgens de voorwaarden van dit NAP vallen ze mij nu indirect aan; er is niks aan vooraf gegaan of woord van gekomen dat de afspraak niet kon worden nagekomen tot opeens dit gebeurde.

023 | Baranfac (401|531) K54 10,402 Baranfac [Wind] Dj Flüke [Wind] 2015-04-11 01:43:53

Amen 11.04.15 11:32
Nou heren? Wat is nu de bedoeling, zeg het maar.

'Jorn x

Dj Flüke 11.04.15 11:53
Baranfac wilde niet dat je het dorp zou krijgen. Kan er ook niet veel aan doen.

Kan je eventueel wel helpen met iets, maar kan het dorp dus niet afgeven.

Misschien komen we er op een andere manier uit?

Mvg,

Jerry

Dit is vaker toegezegd dan ik kan tellen door deze partij. Zelfs in een officieel contract. Wat ze nu doodleuk zonder ook maar enig bericht voorafgaand laten varen. Wat mij dus enorm ongunstig uit komt.
Een stabnouja, is misschien een zwaar woord. Maar ik vind het zeker een lichte vorm hiervan.

Lijkt mij in ieder geval duidelijk met wat voor mentaliteit deze jongens het spel willen spelen.

Amen zal hier indien dit nodig is nog op terug komen indien er vragen zijn.
 
Reactiescore
3.536
Nog enkele Pm’s die ik van hem doorgestuurd kreeg waarin je de goede communicatie duidelijk zichtbaar is.
Amen 15.04.15 01:50
Goedenavond Laurens,

Is er inmiddels al wat meer bekend?

'Jorn x

axfire 15.04.15 11:57
Hey,

Jij bent wel wat met Laurens :eek:

Naar mijn menig zeur je nu door en dan krijg je helemaal niks. Ik zal Laurens een vragen om jou een duidelijk antwoordt te geven, aangezien je niet naar de mijne luistert ;)
___________________________
Met vriendelijke groet,
[player]Axfire[/player]|Aldo

axfire 15.04.15 14:01
Ja ik las het en uiteindelijk is een antwoord van een andere speler van dit acc evengoed als het mijne.
Zal de conclusie die we maakten even samenvatten:

Was afgesproken dat je het dorp kreeg en er nap zou gelden, volledig mee akkoord
maar aangezien die ruil nog niet was gebeurd toen hij de nap moest opzeggen zitten we in een soort grijze zone.

Het netste is je het dorp geven, maar ik ga het hem niet verplichten, zo'n ruil moet je direct doen.

Mvg
Laurens


axfire 13.04.15 09:19
Hey,

Ik weet er het fijne niet van maar door omstandigheden in de edelrichting van Dj veranderd. Dat hij daarbij persoonlijke afspraken opzegt vind ik een vervolg.
Hij had het misschien moeten communiceren, maar die nieuwe afspraken staan er en blijven er staan ;)
___________________________
Met vriendelijke groet,
[player]Axfire[/player]|Aldo

axfire 13.04.15 17:56
Ik heb van Laurens gehoord dat jou een dorp beloofd is die je niet hebt gekregen. Veder heb jij een NAP met Dj Flüke die nu is opgezegd.

Geloof me ik vind het jammer voor de NAP en het dorp, maar om het stabben te noemen gaat in mijn ogen iets te ver, maar ieder zijn mening natuurlijk
___________________________
Met vriendelijke groet,
[player]Axfire[/player]|Aldo

Amen 13.04.15 18:02
Wel het is simpel. Hij heeft meerdere dagen dorpen kunnen adelen zonder enige druk vanwege het NAP. Ook heb ik niet middels de afspraak gedrukt op dit dorp. Hij heeft simpelweg mij misleid en gebruikt om op een eigen gekozen moment te kunnen optreden.
Het is niet eens ter spraken gebracht door het team.
Het schenden van deze afspraken levert hun een dorp van 10k op temidden van mijn 'cluster'. Oogt werkelijk klasse als er vanuit een kamp zo'n actie begaan wordt om toch stiekem die 1-0 te scoren.

Voor mij een duidelijke stab dus. Geen giga harde nee, maar een duidelijke en desalniettemin geen minder vervelende.

'Jorn x

axfire 13.04.15 18:04
Ik verwijs je dan weer door naar Laurens. Ik ken duidelijk het verhaal niet en heb tegenstrijdige info van DJ gekregen ;)
___________________________
Met vriendelijke groet,
[player]Axfire[/player]|Aldo

Hier zie je dat ze gewoon arrogant overkomen terwijl amen niet eens iets fout heeft gedaan.
Laurens,Ronald en Aldo hebben gewoon de balls niet hier dieper op in te gaan en DJ Fluke te dwingen dit dorp af te staan wat hij zou moeten doen afspraak is afspraak.
Amen is nu het slachtoffer van de zwakke manier van leiding geven binnen de stam wind.






Goed dit was alles wat betreft Dj Flüke nu gaan we het hebben over mijn persoonlijke favoriet (Nolletje)
Er is al wat op het AF over verteld geweest maar dat is allemaal vrij vaag gebleven al heeft de speler StrangeButtrue ex wind speler vrij concreet duidelijk gemaakt dat hij gestabt is geweest.
Strange was dus een wind speler en deze had een persoonlijke PBG met de speler Nolletje (die nu in wind zit)
Het is heel simpel Nolletje viel hem aan ondanks een PBG wat dus een stab is.
Ik ben mijn beklag gaan doen voor de 3de keer bij de leiding in wind.
Zij gingen dit ‘onderzoeken’ en waar ik 5 minuten over heb gedaan, hadden zij 5dagen voor nodig om mij dan dit verslag te geven.
Het verslag: http://prntscr.com/71kn9j
Ja ik had dezelfde reactie als ik dit las o_O
Om er dieper op in te gaan : hij zegt dat nolletje stabte uit angst?
Sterk argument vind ik persoonlijk als het uit angst is mag het natuurlijk wel!
Zoals Aldo zegt hebben ze dit besproken met de ‘gehele’ stam waarna ik een paar leden contacteerde en deze hier niets over wisten.
De spelers die er wel weet van hadden vonden dit allemaal een stab.

Nolletje gaat nu net als Dj Flüke goed in de gaten worden gehouden we weten allemaal wat dat inhoud? Juist helemaal niks :p
Ze vinden het lullig om een stab speler te kicken???
Omdat ik zo aanvallend was in onze gedeelde leidingschat op skype hebben zei de NAP met ons verbroken en deze heeft een opzeg termijn van 2weken.
Om het in hun woorden te zeggen ik ga het lullig vinden om deze 2 stabbers die beide met onze stam fronten aan te pakken ;)
Aangezien leiding wind wist dat ik dit op het AF zou gaan posten hebben zei nog voor ik deze post maakte al een tegen post gemaakt.
Aangezien ik dit objectief heb geschreven gewoon zoals het is niet meer niet minder en hun dit ook hebben gedaan verwacht ik helemaal dezelfde post.

Ik wil er dat nog even bijzeggen dat niet geheel wind staat achter deze keuzes het gaat vooral over Nolletje, Dj Flüke en leiding van wind met in het speciaal (Aldo)

Groetjes Jannes!
 

DeletedUser65921

Guest
Beste Lezers,

Ik zal weer proberen de problemen en vragen die spoedig na deze post zullen komen voor te zijn. |WAO| en WIND hebben gedurende 7 weken een NAP gehad die al bij redelijk veel mensen bekend was. Ik zeg gehad ja, want naar wat recente gebeurtenissen zijn (denk ik) beide partijen het erover uit dat de NAP niet meer zodanig functioneert dat wij hem in stand moeten houden. De post naar hen is enkele minuten voor deze post de deur uit gegaan, deze NAP is voorbij. Ik kom dit natuurlijk niet op het AF melden als deze NAP op een gewone manier aan zijn einde is gekomen. Ik zal jullie meenemen in en kijkje in mijn brein en Jannes heeft al aangegeven dit ook te gaan doen. Dit wel is waar vage dreigement is voor ons de druppel geweest.

De oorsprong van de NAP was een samenwerking tegen (v). Wij hebben dit echter nooit kunnen doen. Wij hebben wel wat dorpen van Kingsdorp gepakt, maar daar is het bij gebleven we kregen geen hulp van |WAO| en hierop was de NAP gebaseerd. Een paar weken later toen wij Kingsdorp bij wind hebben gehaald kwam de aap uit de mouw. *Exclusive en Kingsdorp hadden een NAP! Waardoor *Exclusive (v) niet kon aanvallen en de grootste reden van onze samenwerking niet is doorgegaan. Wij als leiding-WIND , hebben hier geen problemen of kritiek over gehad. Dit is een kleine stab is onze ogen en keuren we af, maar het is gebeurt. We hebben ze toen die NAP belangrijk was hun er niet op kunnen betrappen dus we hebben het laten liggen. De stabs die DJ Flüke heeft gedaan zijn net zo klein en zeker weten ook van minder belangrijke waarden.

Ons conflictje met |WAO| begint en eindig met iets wat DJ Flüke heeft gedaan en als ik de bewijzen moet geloven ik |WAO| hierin gelijk moet geven.
Dj Flüke zou zijn MB geëdelt hebben zonder dat zijn MB dit gewild had. Dj Flüke is echter een ordelijk mens en verwijdert alle PM’s die niet meer recent zijn. Van deze fout heeft hij geleerd en hij zal de PM’s waarin de afspraken zouden zijn gemaakt goed bewaren. Jannes zal ongetwijfeld met alle bewijzen aankomen deze avond en aangezien de bewijzen en toeval tegen Dj Flüke zijn zal ik hier uiteraard niet mee komen. Soms moet je het woord van een stam-lid geloven ondanks de bewijzen anders zijn, want met alles kan gespeeld worden.

Het tweede conflictje heeft |WAO| veroorzaakt. |WAO| heeft een MB van Dj Flüke geedelt. Dat dit een MB was is bij hun bekend. Het antwoord wat wij van hun krijgen is dit:
yalc2g5fjea.png
Opnieuw maken wij hier niet een al te groot probleem van, maar we hakken wel de knoop door dat onze leden niet de enige zijn die fouten maken. Maar nu heeft de stamleiding van |WAO| TOESTEMMING om een stab je doen. Hoe klein hij dan ook mag zijn.

Hoe dan ook Jannes blijft door zeuren op de eerste fout van Dj Flüke en wij hebben hem meerdere malen gezegd dat wij blij zijn met zijn oplettendheid over stabben, maar wij in dit geval de fouten van elkaar afstrepen en we dus verder willen gaan met de samenwerking en ver verleden achter ons willen laten.

Nu komt alleen het volgende conflict net toen we dachten een herhaling te voorkomen. Wij hadden de afspraak om een lijst van de MB's door te geven waardoor deze gespaard zouden blijven. Dj Flüke is echter een MB vergeten door te geven en deze MB is wel bekend bij casimodo.
8qqmiteniki.png
Yens, heeft maar wat graag gebruik gemaakt van deze fout en heeft weer een hoofddorp van een MB van Dj Flüke willen edelen. Dj Flüke wilde dit echter niet nog eens laten gebeuren en heeft zijn MB zitten stacken, waardoor Yens relatief vroeg in het spel twee clears verloren heeft.
Jullie vragen je AF wat casimodo hiermee te maken heeft en waarom ik hem erbij haal? Dat zit zo, casimodo en Yens waren tijdens dit incident bezig met een fusie.

Dj Flüke had niet mogen stacken uit zijn woede en hij heeft zijn excuses aangeboden en die worden zo ontvangen:
decbdknpspe.png
Hiermee heeft Dj Flüke in mijn ogen zijn best gedaan om iets goed te maken wat natuurlijk niet valt goed te maken, maar Jannes is hier wel redelijk kinderachtig bezig in mijn ogen.

Jannes zou ook nog met feiten komen dat Nolletje ons ex-stamlid Strange heeft gestabt. Hier heeft hij gelijk in. Nolletje handelde uit angst die achteraf niet waar en verkeerd geïnterpreteerd blijkt te zijn. Wij als stam hebben het er een avond in onze stamchat over gehad wat wij nu samen doen. Want wat Nolletje heeft gedaan is iemand waarmee je een PBG heb aanvallen en dat valt niet goed te praten of verkeerd te begrijpen en wij bedanken Jannes voor zijn oplettendheid over dit stuk. Als stam hebben wij echter besloten dat Nolletje in de stam BLIJFT. Dit heeft alles ermee te maken dat wij niet tijdens zijn solli hebben opgemerkt dat hij één van de stabbers was en, omdat wij iedereen een 2de kans gunnen hoe erg de stab ook geweest is. Wij gaan bij nolletje niet oude koeien uit de sloot ophalen. Wij hebben de fout gemaakt dat hij nu bij ons in de stam zit. Iets dat wij als Wind en zeker als leiding hadden moeten voorkomen, maar wij laten Nolletje niet stikken voor de fouten, waarmee wij de solli hebben bekeken. Net als de ligging. Wij hebben onze vrienden westen vast laten zetten met deze rekrutering. Hiervoor nogmaals onze excuses en we begrijpen dat deze join van hem de emmer heeft vol gemaakt.

Ik wil nog eens benadrukken dat ik |WAO| niet zwart wil maken!!! Ik recepteer ze nog allemaal en zie ze liever als vriend dan als vijand, maar je moet altijd een stap voorblijven, de aanval is de beste verdediging, zeggen ze .Alleen betreur ik het en voel ons benadeeld als we ons moeten verdedigen tegen het toch wel wat overdreven oogpunt van Jannes. Om beide kanten van het verhaal goed te willen begrijpen wil ik graag dat er pas echt discussies komen nadat Jannes in de naam |WAO| haar post heeft gedaan, want ik ben ook maar een mens en kan deze situaties anders op hebben gevat dan |WAO|. Het enige onderwerp waar wij met elkaar hebben kunnen praten in stabs en dit betreurt mij persoonlijk. Hoe erg de stabs ook je moet niet terug stabben, vind ik!

EDIT deze post is ettelijke uren opgesteld, zoals Jannes al vermelde in zijn posts.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65921

Guest
Hierbij wil ik nog even vermelden dat Jannes niet zo heilig is als hij zelf beweert.
In deze ons doorgestuurde pm conversatie zie je duidelijk dat hij tijdens de lopende nap spelers aanmoedigt om WIND spelers aan te vallen en hun zelfs daar een handje bij wil helpen.

TheUltimateFighter 30.04.15 22:46
Hey,

Heb jij toevallig 1-2 edels in je hoofddorp zoja kan ik je mss helpen.

Jannes.

Koning Dennis 30.04.15 23:19
Beste TheUlitimateFighter,

Ik heb op dit moment wel een paar edels in mijn dorp staan. Maar wat is het plan?

m.v.g

Dennis

TheUltimateFighter 01.05.15 01:28
[coord]368|436[/coord]

Dorp is pas ge edeld.
Verken het eens en pak het terug.
Hij wilt daar uitbreiden.

Koning Dennis 01.05.15 21:44
Ja dat vermoeden had ik ook al. Op dit moment zit ik midden in een fusie. Wij zouden wel aan dit plan mee willen werken als dit voor ons en voor jou gunstig is. Geef ons nog een paar dagen en dan is dat allemaal klaar. Het account waarop we verder gaan spelen is van frexi.

m.v.g.

Dennis

TheUltimateFighter 02.05.15 01:25
Mogelijk staan er geen troepen in dus als je even verkent en edels stuurt is het al van jullie.
Maar wat leuk een fusie hopelijk verloopt deze goed!

Jannes.

TheUltimateFighter 04.05.15 18:05
En?

Jannes.

Koning Dennis 04.05.15 18:09
Op dit moment hebben wij niet de gewenste capaciteit om een grote speler aam te kunnen. Daarom laten we het voor nu even voor wat het is en zullen we eerst de fusie doorzetten. De fusie duurt nu al lang genoeg namelijk

TheUltimateFighter 04.05.15 18:11
Mag ik jullie erop wijzen dat dat dorpje mijlenver van zijn cluster is en hij jullie dus niets kan maken?
Gewoon even verkennen ;)

Jannes.

Koning Dennis 04.05.15 18:59
Ja klopt dat had ik ook gezien. Ik moet eigenlijk eerst even kijken hoe goed onze band is met Nolletje om te voorkomen dat persoonlijke banden verslechteren.

TheUltimateFighter 04.05.15 19:32
Het is ook uit eigenbelang voor jullie nolletje heeft van zijn stam de opdracht gekregen om daar een nieuw cluster te maken dus dit is het moment dat je het nog kan voorkomen.

Jannes.
 
Reactiescore
1.015
Grappig dat er kritiek komt van Wind leden op de Rush! leiding, nu blijkt wel dat dit zeer onterecht is!. Als er bij ons iets mis is gelopen (tov Vitae), dan is daar net als bij Vitae zelf toen een duidelijk signaal/gevolg aan gegeven. Blijkbaar mogen de spelers in Wind van de leiding stabben!, en dat tot minstens 2x toe.

Zal ook niet heel Wind viseren maar zoals jannes zegt de spelers in kwestie en de abominabele leiding. ----> Aldo, de communicatie in je bovenstaande pm's is ronduit triest en uitdagend. Ik hoop dat je trots bent over hoe je je leden laat spelen en daar dan vervolgens stiekem achterstaat.

-> Laurens, van jou is het dan al niet erger dan van Aldo. Zelfde BS, maar een leider die zich zo gedraagt die tevens tw mod is? Je zou toch van een tw mod enig fatsoen mogen verwachten, maar blijkbaar zijn tijden veranderd ...

proficiat aan de desbetreffende leden van de stabs en de leiding van Wind!. Werd wel eens tijd dat jullie ware aard op het AF kwam :).
 
Reactiescore
3.536
Kan je ergens aan tonen waarin ik ook maar 1 regel overtreed?
Wij hadden een NAP en geen BG dat houd in dat wij buiten het feit dat wij elkaar niet mogen aanvallen met onze stam accounts geen verbintenis hebben met elkaar ik mag doen en laten wat ik wil als ik maar niet de NAP schent met de afgesproken regels die wij hebben gemaakt.

Ik ben tegen stabs en regels overtreden maar buiten dat speel ik het spelletje ook gewoon zoals het hoort.
Nogmaals ik heb nergens ook maar 1 afspraak overtreden.

Er is een verschil tussen een BG waarin je samen werkt en een NAP waarin je elkaar met de afgesproken accounts niet mag aanvallen.

Wil ik ernog aan toevoegen dat ik dus wel op het randje heb gespeeld maar hier niet over ben geweest normaal is zelfs dit niet mijn bedoeling maar 3stabs dan krijg je mij op mijn paard!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser65921

Guest
Je weet zelf ook wel dat dat totaal niet de bedoeling van een nap is Jannes.
Je kan nu hypocriet gaan doen wat je wil, maar dit is net hetzelfde als die mb oorlogjes die gevoerd werden, stiekeme manieren zoeken om de ander tegen te werken terwijl het niet expliciet in de regels staat.

@Magister ik vraag me af of je überhaupt mijn posts gelezen hebt.
Zowel is je reactie niet serieus te nemen.
Zoniet mis je een heel stuk context die niet in Jannes zijn post staat.

Waar het op neerkomt is dat we beide acties absoluut niet goedkeuren en zowel nolletje als fluke weten dit ook, maar met een beetje aanvoelen van de situatie en als je niet zwart/wit gaat denken verdienen beide spelers gewoon een tweede kans.
Ik weiger mensen voor altijd af te straffen op één fout, als ze tonen niet eruit te leren zullen ze afgeschreven worden.
 
Reactiescore
1.015
Je weet zelf ook wel dat dat totaal niet de bedoeling van een nap is Jannes.
Je kan nu hypocriet gaan doen wat je wil, maar dit is net hetzelfde als die mb oorlogjes die gevoerd werden, stiekeme manieren zoeken om de ander tegen te werken terwijl het niet expliciet in de regels staat.

@Magister ik vraag me af of je überhaupt mijn posts gelezen hebt.
Zowel is je reactie niet serieus te nemen.
Zoniet mis je een heel stuk context die niet in Jannes zijn post staat.

Waar het op neerkomt is dat we beide acties absoluut niet goedkeuren en zowel nolletje als fluke weten dit ook, maar met een beetje aanvoelen van de situatie en als je niet zwart/wit gaat denken verdienen beide spelers gewoon een tweede kans.
Ik weiger mensen voor altijd af te straffen op één fout, als ze tonen niet eruit te leren zullen ze afgeschreven worden.

Nou, ik heb beide posts gelezen, en hoe spijtig dat je dat ook mag vinden. Jullie zijn gewoon 100% in fout. Toegeven, dat is makkelijk (gemeend of gewoon om er goed uit te zien), maar een gevolg aan geven. Je zegt hier LETTERLIJK, spelers verdienen een 2de kans?
--> wel, DJF heeft al 2x gestabt, dus die verdient dan eigenlijk een 3de kans??
Ik had verwacht dat personen als jou staan voor eerlijk spel, dus ja, mijn reactie die is heel serieus te nemen ;)
 
Reactiescore
3.536
Je weet zelf ook wel dat dat totaal niet de bedoeling van een nap is Jannes.
Je kan nu hypocriet gaan doen wat je wil, maar dit is net hetzelfde als die mb oorlogjes die gevoerd werden, stiekeme manieren zoeken om de ander tegen te werken terwijl het niet expliciet in de regels staat.

@Magister ik vraag me af of je überhaupt mijn posts gelezen hebt.
Zowel is je reactie niet serieus te nemen.
Zoniet mis je een heel stuk context die niet in Jannes zijn post staat.

Waar het op neerkomt is dat we beide acties absoluut niet goedkeuren en zowel nolletje als fluke weten dit ook, maar met een beetje aanvoelen van de situatie en als je niet zwart/wit gaat denken verdienen beide spelers gewoon een tweede kans.
Ik weiger mensen voor altijd af te straffen op één fout, als ze tonen niet eruit te leren zullen ze afgeschreven worden.

Wel stab je of wel niet ik kan daar geen middenweg in zien kan aan mij liggen.
DJF heeft wel meer als 1 fout gemaakt.

En ja is dat niet juist het leuke aan diplomatiek om de afspraken zo in jouw richting te draaien zodat jouw stam er optimaal gebruik van weet te maken?
 
Reactiescore
372
Waar het op neerkomt is dat we beide acties absoluut niet goedkeuren en zowel nolletje als fluke weten dit ook, maar met een beetje aanvoelen van de situatie en als je niet zwart/wit gaat denken verdienen beide spelers gewoon een tweede kans.
Ik weiger mensen voor altijd af te straffen op één fout, als ze tonen niet eruit te leren zullen ze afgeschreven worden.

Stel Jannes of iemand anders stabt één van de spelers van Wind waardoor jullie als stam zwaar benadeelt worden, dan zou jij Jannes een tweede kans geven, zolang hij maar laat zien dat hij er van geleerd heeft? Dit is wat je wilt zeggen toch?
 

DeletedUser65921

Guest
1) wij vonden die tweede actie van fluke geen stab, slecht afgesproken en niet volledig netjes geregeld ja, maar zeker niet meer dan WAO acties die hierboven staan
2) je mag denken wat je wil van makkelijk gezegd, maar feit is dat dit onze denkwijze is
3) ik zie niet in waarom je dit perse op mij persoonlijk wil betrekken, maar als je even navraagt bij mensen die me kennen hoor je direct dat ik op 2 werelden (w29 en w33) de winnende stam verlaten heb/gestopt omdat er stabs kwamen.
4) over dat in je eerste post van ik als mod, ik speel hier dus dat heeft niks te maken met mijn mod zijn.

Stel Jannes of iemand anders stabt één van de spelers van Wind waardoor jullie als stam zwaar benadeelt worden, dan zou jij Jannes een tweede kans geven, zolang hij maar laat zien dat hij er van geleerd heeft? Dit is wat je wilt zeggen toch?

Ja, ik zeg niet dat ik op dat moment niet boos zou zijn.
Maar op termijn zeker ja.

Wel stab je of wel niet ik kan daar geen middenweg in zien kan aan mij liggen.
DJF heeft wel meer als 1 fout gemaakt.

En ja is dat niet juist het leuke aan diplomatiek om de afspraken zo in jouw richting te draaien zodat jouw stam er optimaal gebruik van weet te maken?

Ergens is mensen aanmoedigen je nap aan te vallen gewoon aan vallen.
Je vergeet gewoon alle vuile spelletjes die jouw stam heeft gedaan even en overdrijft alle fouten van onze kant.

En dat eerste heb ik al eerder gezegd dat je alles te zwart wit ziet ja, in alles zijn gradaties en contexten die ertoe doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
372
Met deze uitspraak spreek je als leider van en dus namens heel Wind? Of is dit je persoonlijke opinie? Aangezien je dit beleid toepast op nolletje, neem ik aan het eerste?
 
Reactiescore
3.536
Dus |WAO| en wind maken een NAP geen BG met de reden samen te werken tegen V.
V bestond toen uit meerdere leden dan kingsdorp.

Jij vind dat wij wind gestabt hebben omdat exclusive een persoonlijke NAP had met kingsdorp?

Ik zie daar in de verre verte geen Backstab in en vind niet dat je dit kan vergelijken met de 3 actie's die ik vermeld heb hierboven.


Verder kwam die persoonlijke NAP met kingsdorp veeeel later als die NAP met jullie toen jullie massa op kingsdorp deden vroeg hij of wij treintjes van jullie konden snipen wij hebben dit afgewezen ookal zou dit niet moeten want wij hebben maar een NAP en geen BG.

Dit kan je navragen aan kingsdorp zelf die nu bij jullie in de stam zit.

Ik zeg niet dat wij heilig hebben gespeeld maar enkel dat wij geen regels of afspraken genegeerd hebben.
 
Reactiescore
372
Dit is mijn persoonlijke mening.

Waarom pas je het beleid dan toe op nolletje, als dit jouw persoonlijke visie is? Want ik kan me nauwelijks voorstellen dat er spelers in Wind zitten die het met zo'n beleid eens zijn. Jij bent namelijk bereid om stabbers een tweede kans te geven. Ik ken een aantal Wind spelers en ik garandeer je dat zij fel tegen het stabben van spelers zijn. Ze zouden een stabber nooit een tweede kans geven.

De enige conclusie die ik hieruit kan trekken is dat jullie deze stab dit keer maar tolereren om jezelf niet te benadelen... Want als je vanuit een neutraal standpunt naar deze situatie kijkt (wat ik doe) dan weet je ook wel dat zoiets niet door de beugel kan... Ik vind het raar dat je het toelaat eerlijk gezegd. Soms verdient iemand geen tweede kans. Die tweede kans kunnen ze dan krijgen op een andere wereld.

Want het signaal dat je nu naar de rest van de wereld afgeeft is dat stabben getolereerd wordt, en dat je zelfs na het stabben nog een tweede kans krijgt.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser3104

Guest
Ik vraag me toch echt af hoe je in die tweede stab van DJF geen stab kan zien. Zo te lezen had Amen zonder NAP wel gefuckt met die fusie, nu heeft DJF dus vrij baan gehad en het heeft hem niks gekost. In mijn ogen toch echt een stab.
 

DeletedUser

Guest
mooi, ik kijk al uit naar het volgende wat vanuit die hoek gaat komen :D
 
Reactiescore
1.015
1) wij vonden die tweede actie van fluke geen stab, slecht afgesproken en niet volledig netjes geregeld ja, maar zeker niet meer dan WAO acties die hierboven staan
2) je mag denken wat je wil van makkelijk gezegd, maar feit is dat dit onze denkwijze is
3) ik zie niet in waarom je dit perse op mij persoonlijk wil betrekken, maar als je even navraagt bij mensen die me kennen hoor je direct dat ik op 2 werelden (w29 en w33) de winnende stam verlaten heb/gestopt omdat er stabs kwamen.
4) over dat in je eerste post van ik als mod, ik speel hier dus dat heeft niks te maken met mijn mod zijn.

1) als jij dat niet vind, dan is het een verschil in mening. Dan zal ik de jouwe respecteren in de veronderstelling dat jij dat dan ook doet.

2) ja, makkelijk gezegd want als je bv. nu verneemt dat nolleke vroeger stabde en dit nu weer deed (uit angst of welke reden dan ook, dat doet er niet toe) dan vind ik dat je je conclusies moet trekken zeker mbt punt 3.

3) Als dat zo is, dan snap ik helemaal niet welk standpunt jij hier inneemt

4) een mod hoort een 'voorbeeldfunctie' uit te dragen tegenover de rest van de community. Anders waren jullie slechts gewone AF-gangers zoals ik,Jan en alleman. Daarom ben ik extra verbaasd, dat dit het gevolg is wat je geeft aan de voorgevallen actie(s).
 
Bovenaan