0vd

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
op dit moment neem ik hem even serieus als jou hoor. En ik ben de meest objectieve persoon die er is want ik speel niet eens op W3.

Laat stok zijn antwoorden of vragen om hulp is hierheen kopieren dan..!

Wnr je van toeten noch blazen weet op W3 ben je idd de meest objectieve persoon wnr je je enkel baseert op wat hier geschreven wordt.
Je hebt geen idee van de voorgeschiedenis ermee en je kan niet anders dan je op dit forum baseren. Ik neem het jou dan ook niet kwalijk, je kent mij niet.

En met die antwoorden :

1) het is , zoals ik zeg , al lang zo en die mededelingen zullen wellicht niet meer in mijn leden hun box zitten. Maar hoedanook ,
2) die mededelingen kan je niets mee bewijzen of hij nu antwoordt ja of neen. Dus dat is nutteloos en dan wordt het weer 'n "nietes-welles" spelletje..
 

DeletedUser

Guest
het enigste wat mss niet juist was is dat wij de Aedis leiding minder vinden dan de Ovd leiding...
het is alleen wat minder gegaan bij Aedis, niks tegen darksin, jempie of thijs, ze zijn alledrie supper, alleen ging het blijkbaar niet.
ik moet wel zeggen dat het samenwerken bij Ovd veel beter is, maar daar kan de leiding niks aan doen, ze hebben geprobeert om leden actiever te maken, maar is niet echt gelukt, das al.

dus niks tegen Aedis, alleen spijtig dat het zo gegaan is.


Ik dacht dat ik ook gezegd had dat de ex-Aedis leden die nr 0vd zijn toegekomen , de leiders van ex-Aedis goed vonden. ;)
Als ik mijn pm's en forum bekijk zie ik wél enkel lof over de 0vd leiding in vgl met de ex-Aedis leiding, alhoewel ik zellf ook al gezegd heb dat ik geloof dat de ex-Aedis leiders allemaal goed hun job deden.
 

DeletedUser2313

Guest
het isniet omdat we vol lof over Ovd zijn, dat Aedis niet goed was he :p

maar dit was enkel opdat er geen kleine misverstanden zouden zijn tssn ex-Aedisleden
 

DeletedUser

Guest
omdat we hem intern overnamen en zijn buren op de hoogte waren mss ?? :confused: ja man.. denk toch es na. én lees beter , er staan voldoende redenen waarom hij geen hulp kreeg. Heb het allemaal verteld. Dus stop nu met je onzin en kom es met 'n goede post voor de dag dat iedereen jou wat serieuzer kan nemen.

Dus jullie waren dit al tijden van plan?
anders had je hem toch wel geholpen ipv te plannen hemo ver te nemen?
En ik mis die argumenten, kan je ze mss eens zeggen ipv eromheen te draaien ...
 

DeletedUser2313

Guest
kzal u helpe gillio

1. Was bijna nooit actief op het forum.
2. Steeg niet in ranking
3. Aanvaardde geen hulp van buurtgenoten om nieuw dorp in te nemen.
4. Antwoordde niet op berichten van de leiding.

kortom, geen nut voor de stam, stamgevoel was 0,00%

dit is wat ik heb gelezen in de posts van Gillio, iets wat hij al vaak herhaald heeft en waar hij niet om rondheendraaide.

mss wat beter lezen in het vervolg alvorens om meer uitleg te vragen.

want zo vallen we in herhaling he
 

DeletedUser

Guest
kzal u helpe gillio

1. Was bijna nooit actief op het forum.
2. Steeg niet in ranking
3. Aanvaardde geen hulp van buurtgenoten om nieuw dorp in te nemen.
4. Antwoordde niet op berichten van de leiding.

kortom, geen nut voor de stam, stamgevoel was 0,00%

dit is wat ik heb gelezen in de posts van Gillio, iets wat hij al vaak herhaald heeft en waar hij niet om rondheendraaide.

mss wat beter lezen in het vervolg alvorens om meer uitleg te vragen.

want zo vallen we in herhaling he

Punt 1 buiten beschouwing gelaten (daar kick je hem voor neem je hem niet om over)
Punt 2: Dan kan je nog wel in troepen stijgen. Dus daar kan je niet over oordelen.
Punt 3 en 4: Zijn woord tegen jullie woord. Zijn geen feiten.
Er moeten feiten komen mensen...
 

DeletedUser

Guest
Groundus jij komt met de domste tegen berichten, wat jij nu allemaal zit uit te braken hebben ze al lang uitgelegt.
En verder weet jij helemaal NIETS.

Je zit de hele tijd over hetzelfde te zeuren...
 

DeletedUser

Guest
Punt 1 buiten beschouwing gelaten (daar kick je hem voor neem je hem niet om over)
Punt 2: Dan kan je nog wel in troepen stijgen. Dus daar kan je niet over oordelen.
Punt 3 en 4: Zijn woord tegen jullie woord. Zijn geen feiten.
Er moeten feiten komen mensen...
Oke man feiten.

-HIJ WAS EEN NOOB
-HIJ WOU GEEN HULP
-HIJ IS INTERN GENOBELT WAT DE STAM TEN GOEDE BRENGT
-HIJ IS NIET GEKICKT WAT HET DORP IN OvD HIELD
-HIJ WERD TIJDELIJK ACTIEF OP HET FORUM
-HIJ HIELP ZIJN STAMGENOTEN EENS

Kijk... alleen maar positief!
 

DeletedUser

Guest
'n laatste maal Groundus , al ga je toch weer tegenstribbelen..

het is niet om één van deze feiten dat hij ontslaan is.

het is de samenhang van alle feiten en de voorgeschiedenis.

Verder hoef jij je daar niet mee te bemoeien.


Eventjes voor mijn stamleden hier: reageer niet meer op Groundus zijn berichten. Het enige wat er uitkomt is negatief over ons. Laat hem zijn in zijn eigen wereldje tegen 0vd om weet ik veel welke reden.
 

DeletedUser

Guest
'n laatste maal Groundus , al ga je toch weer tegenstribbelen..

het is niet om één van deze feiten dat hij ontslaan is.

het is de samenhang van alle feiten en de voorgeschiedenis.

Verder hoef jij je daar niet mee te bemoeien.


Eventjes voor mijn stamleden hier: reageer niet meer op Groundus zijn berichten. Het enige wat er uitkomt is negatief over ons. Laat hem zijn in zijn eigen wereldje tegen 0vd om weet ik veel welke reden.

Dan vraag ik me af hoe zo'n speler origineel al in zo'n stam komt?
Maar MikoB, hoe weet je dat zeker de feiten uit dat rijtje zijn:

-HIJ WAS EEN NOOB --> is voor ieder voorzichzelf om te bepalen wie hij n00b vind ...
-HIJ WOU GEEN HULP --> volgens hem hier wou hij die juist wel maar is er niet gereageerd.
-HIJ IS INTERN GENOBELT WAT DE STAM TEN GOEDE BRENGT --> feit..
-HIJ IS NIET GEKICKT WAT HET DORP IN OvD HIELD --> feit..
-HIJ WERD TIJDELIJK ACTIEF OP HET FORUM --> hierboven in voorgaande posts wordt van niet beweerd
-HIJ HIELP ZIJN STAMGENOTEN EENS --> hierboven in voorgaande posts wordt van niet beweerd

Maar ik houd mijn mond al Gillio, als jou geliefde 0vd zo met hun medeleden omgaat weet ik wel dat ik zo'n stam veracht.
 

DeletedUser

Guest
Voila, hier is een gedicht dat ik speciaal voor alle "herhalende" posts van zowel de aggressor (Groundus) als verdedigers in dit onderwerp heb geschreven.

zucht

steun
kreun
hijg
zwijg.


Dank u, dank u.
*buigt*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan