€9 voor premium

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Joee, uhm.

Ik zat effe te kijke om weer een premiumaccountje te activeren met SMS.
Maar dat kost nu g*********e €9,00!?

Wat is dit voor iets idioots?

Kom op zeg, dit is echt lame..

:mad:
 

DeletedUser

Guest
Ten eerste er zijn meer winkels dan je denkt die walli cards verkopen en ten tweede is met gsm betalen altijd duurder geweest, nu is het jammere voor die mensen dat het nu x 6 is.


hier weer hetzelfde het is gewoon absurd om met de telefoon te betalen het is altijd duurder geweest. Inplaats van op je luie R**t te zitten had je al lang op de walli site kunnen kijken waar je een walli card kunt kopen en op je fiets gesprongen !!!



Het is gewoon een luie methode ^^

Wat boeit mij het nou of het een luie methode is of niet??

Ik wil gewoon per SMS betalen, punt.

En zo absurd veel duurder dan andere methodes was het eerder ook niet.
 

Deleted User - 9131

Guest
Ik denk dat je vraag nu wel beantwoord is, indien je wilt discussiëren kun je hier je mening kwijt door hier een bericht te schrijven. Echter zal de regeling, tot mijn spijt, niet meer veranderd worden. Mocht je nog vragen kun je altijd een nieuw topic aanmaken, of reageren in deze indien de vraag relevant is aan het onderwerp.
 
Reactiescore
25
Ik denk dat je vraag nu wel beantwoord is, indien je wilt discussiëren kun je hier je mening kwijt door hier een bericht te schrijven. Echter zal de regeling, tot mijn spijt, niet meer veranderd worden. Mocht je nog vragen kun je altijd een nieuw topic aanmaken, of reageren in deze indien de vraag relevant is aan het onderwerp.

Zoals hierboven te lezen. Verdere discussie kan in het discussie topic.

Bij deze een slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan