€9 voor premium

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Joee, uhm.

Ik zat effe te kijke om weer een premiumaccountje te activeren met SMS.
Maar dat kost nu g*********e €9,00!?

Wat is dit voor iets idioots?

Kom op zeg, dit is echt lame..

:mad:
 
Reactiescore
2.490
Re: What The F***?

Voor zover ik weet worden betalingen van €9 (600 punten (3 maanden) niet ondersteund door mobiele providers.

Kan je dus even verduidelijken waar je het over hebt?

JE topic-titel is overigens ook aangepast.

Groetjes,
Duckje
 

DeletedUser

Guest
Jazeker.

Een maand premium kost 200 punten.

200 punten kosten 3 euro nogwat.
Maar dit kan niet per mobiel opgewaardeerd worden.

De enige manier dat je via SMS kan opwaarderen is d.m.v. 3x 80 premiumpunten aanschaffen, wat in totaal €9,- kost!

Da's wel 6x zoveel als eerder, hè?? :(
 
Reactiescore
2.490
Jazeker.

Een maand premium kost 200 punten.

200 punten kosten 3 euro nogwat.
Maar dit kan niet per mobiel opgewaardeerd worden.

De enige manier dat je via SMS kan opwaarderen is d.m.v. 3x 80 premiumpunten aanschaffen, wat in totaal €9,- kost!

Da's wel 6x zoveel als eerder, hè?? :(

Ach op die manier.

Klopt, hier heb je helemaal gelijk in.

Ik raad je dan ook aan een andere betalinsmethode te gebruiken. (Wallie bijvoorbeeld)

Groetjes,
Duckje
 

DeletedUser

Guest
Maar het is toch absurd dat iedereen die met mobiel, en ik denk dat dat er een heleboel zijn, ineens 6x meer (€9!!!) voor één maandje premium moet betalen??

Kan dat niet wat aangepast worden? :D

Groetjes
 

DeletedUser23133

Guest
ik ben het met je eens.ik kocht ook altijd per sms maar ben nu verplicht om een andere methode te betalen,dit is niet handig want een walli koop je ook niet op iedere hoek.je zou toch zeggen dat ze zoveel mogelijk betalende spelers willen,waarom de boel dan zo ingewikkeld maken ?
 

DeletedUser32240

Guest
nja volgens mij heb je dan maar 4 oplossingen

- je pakt ander betalingsmogelijkheid
- je zoekteen sponser die je wel wat geld wilt geven zodanig dat je PA kunt kopen ( je ouders bijvoorbeeld :rolleyes: )
- indien je 16 bent, ga je op zoek naar weekend werk (kroeg, restaurant of andere bedrijven van de horeca sector)
- je gaat de rest van de tijd met je gratis PA verder spelen (wat niet lang is)

volgens mij zijn dat de enige mogelijke oplossingen dat je kan krijgen (of toch degene die het eerst in mij opkwamen :rolleyes:)
 

DeletedUser

Guest
nja volgens mij heb je dan maar 4 oplossingen

- je pakt ander betalingsmogelijkheid
- je zoekteen sponser die je wel wat geld wilt geven zodanig dat je PA kunt kopen ( je ouders bijvoorbeeld :rolleyes: )
- indien je 16 bent, ga je op zoek naar weekend werk (kroeg, restaurant of andere bedrijven van de horeca sector)
- je gaat de rest van de tijd met je gratis PA verder spelen (wat niet lang is)

volgens mij zijn dat de enige mogelijke oplossingen dat je kan krijgen (of toch degene die het eerst in mij opkwamen :rolleyes:)

- De klant is koning.
- Mocht ik willen.
- Heb ik al, maar €9,- is gewoon veel te veel.
- Naja.. geen commentaar.
 

DeletedUser

Guest
Koop gewoon wallie card jo maar 10 euro en je doet er 3 maand mee En is bij redelijk wat winkels te verkrijgen zelfs in een rot dorpje waar ik woon hebben ze die dingen bij winkels als de hem en musictstore.
 

DeletedUser

Guest
Hetzelfde met de huistelefoon, ik bel met de huistelefoon en dan moet ik minimaal 2x bellen voor 3 weken premium. En dat kost 6 euro, voor 3 weken. Ik vind het gewoon absurd.

Maar ik ga hier niet verder over discussiëren, het kan niet veranderd worden door ons Nederlands TW - team, dit zal door Innogames gedaan moeten worden dacht ik.

Maargoed, er zijn hier al wel 1000 topics voor geopend. Niets geholpen, hoop toch wel dat Innogames het over een tijdje weer aanpast;)
 

DeletedUser

Guest
ik ben het met je eens.ik kocht ook altijd per sms maar ben nu verplicht om een andere methode te betalen,dit is niet handig want een walli koop je ook niet op iedere hoek.je zou toch zeggen dat ze zoveel mogelijk betalende spelers willen,waarom de boel dan zo ingewikkeld maken ?

Wallie koop je zo goed als bij elk tankstation. Dat moet toch niet al te moeilijk te vinden zijn?
Is dus makkelijk zat om een andere betaalmogelijkheid te vinden.
 

DeletedUser

Guest
Elk tankstation? Toevallig bij ons tankstation weer niet :mad:

=P Nou, vooruit.
Maar bij de Shell, Total, Texaco en Tango wel.
Die zitten hier in de buurt en heb ik overal al wel eens een wallie gekocht.
Voor velen is het dus gewoon te doen om een Wallie te kopen.
Daarnaast kun je natuurlijk ook nog naar de Musicstore. Veel zitten op de middelbare school en meeste middelbare scholen zitten in plaatsen waar toch ook wel een MusicStore te vinden moet zijn xD.
 

DeletedUser

Guest
=P Nou, vooruit.
Maar bij de Shell, Total, Texaco en Tango wel.
Die zitten hier in de buurt en heb ik overal al wel eens een wallie gekocht.
Voor velen is het dus gewoon te doen om een Wallie te kopen.
Daarnaast kun je natuurlijk ook nog naar de Musicstore. Veel zitten op de middelbare school en meeste middelbare scholen zitten in plaatsen waar toch ook wel een MusicStore te vinden moet zijn xD.

:p

Ik zit op school in een (groot) dorp, is nog net geen stad;)
maar tankstation is redelijk dichtbij daar, misschien moet ik daar eens gaan kijken;)
 

DeletedUser17653

Guest
Het is toch ook niet de bedoeling om een hele maand PA te betalen met je GSM? Is enkel een handige, rappe methode.
 

DeletedUser46271

Guest
ik ben het met je eens.ik kocht ook altijd per sms maar ben nu verplicht om een andere methode te betalen,dit is niet handig want een walli koop je ook niet op iedere hoek.je zou toch zeggen dat ze zoveel mogelijk betalende spelers willen,waarom de boel dan zo ingewikkeld maken ?

Ten eerste er zijn meer winkels dan je denkt die walli cards verkopen en ten tweede is met gsm betalen altijd duurder geweest, nu is het jammere voor die mensen dat het nu x 6 is.

Hetzelfde met de huistelefoon, ik bel met de huistelefoon en dan moet ik minimaal 2x bellen voor 3 weken premium. En dat kost 6 euro, voor 3 weken. Ik vind het gewoon absurd.
hier weer hetzelfde het is gewoon absurd om met de telefoon te betalen het is altijd duurder geweest. Inplaats van op je luie R**t te zitten had je al lang op de walli site kunnen kijken waar je een walli card kunt kopen en op je fiets gesprongen !!!

Het is toch ook niet de bedoeling om een hele maand PA te betalen met je GSM? Is enkel een handige, rappe methode.

Het is gewoon een luie methode ^^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan