» Ridder hierheen stationeren.

DeletedUser6020

Guest
ik weet niet of het al zo is maar ik wil het niet nogmaals testen


als je 2 dorpen hebt kan je naar je 2e dorp gaan en klikken op de knop

» Ridder hierheen stationeren.

als je dit doet gaat je ridder naar het andere dorp


graag zou ik hier een java alert op hebben om dit nogmaals te bevestigen en ook met de tekst hoelang het duurt voor hij daar is (4uur)

ik kwam er gister namelijk achter dat hij 4 uur onder weg was en toen moest hij ook weer terug want ik wou hem niet in het andere dorp hebben

ik ging er namelijk vanuit dat jij de normale afstand loopt in dit geval 22 min

groet ATOG
 

DeletedUser

Guest
Off-topic: het is een JavaScript alert... Als je voor zoeits simpel al een java-programma zou moeten schrijven:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dan moet je maar weten dat dat 4 uur is (is dat zo dan:confused::p (ik speel niet op een wereld met ridders namelijk))
 

DeletedUser

Guest
dan heb je een extra waarschuwing
bij mij is het nog nooit gbeurt maar ik vindt het een prima idee
 

DeletedUser6020

Guest
in ieder geval een alert box zou mooi zijn netzo als je een gebouw afbreekt krijg je ook een melding die nogmaals vraagt of je het wel zeker weet

zoon melding zou hier ook op horen

" weet je zeker dat je je ridder wil verplaatsen je ridder zal 4 uur onderweg zijn en om xx:xx in het andere dorp aankomen"

xx:xx natuurlijk gewoon uitgrekenen

dit zal veel vrustraties schelen

het koste mij hierdoor een dag langer om te gaan edelen

(wou savonds edelen maar ridder was niet in mijn goede dorp omdat ik hem had weg gestuurd ik d8 dat hij hier namelijk maar de rijstijd over zou doen en 1 hokje heeft hij zo heem en weer gelopen nu duurde het 8 uur)
 

DeletedUser6020

Guest
ik ben benieuwd of je ook wat hoort als je idee word uitgevoerd word of wat hier aan gewerkt word ???
 

DeletedUser

Guest
>> ridder hierheen stationeren

ik vind het ook vreemd dat een ridder stationeren veeeeel langer duurt dan gewoon aanvallen of ondersteunen. dat is niet logisch dus dit is een goed idee
 

DeletedUser

Guest
mss moet hij zijn hele verhuis meepakken en duurt het daarom zo lang
 

DeletedUser

Guest
En de mogelijkheid om een ridderverplaatsing af te breken binnen de tien minuten? Die ontbreekt immers nog, dacht ik.

(Btw Landervdb, meer mensen maken die fout, mooi dat jij er nog dingen over opmerkt, maar ik heb het opgegeven:D)
 

DeletedUser

Guest
't is ook vreemd dat het nét zo lang duurt als wanneer je je ridder kapotloopt en in je dorp naar wens een nieuwe bouwt.
 

DeletedUser

Guest
Maar is het nodig? Wat heb je aan een ridder in een ander dorp?
 
Bovenaan