§2 TW reglement VS ingame

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser61692

Guest
zoek de verschillen: (kijk vooral naar het dikgedrukte gedeelte
TW regelement op de website zei:
Grondstoffenleveringen (zenden en ontvangen), gezamenlijke aanvallen, aanvallen op elkaar en ondersteuning door spelers gestuurd die één internetverbinding of één computer delen zijn tijdens het gezamenlijke gebruik en 24 uur daarna niet toegestaan. Wanneer dezelfde internetverbinding of computer wordt gebruikt, moet je alle jouw bekende spelers aangeven onder "Instellingen" -> "Internetverbinding delen".

Deze regel geldt voor iedereen die aan één computer of LAN speelt. Het maakt niet uit of dit een keer of regelmatig gebeurt. Als LAN geldt bijvoorbeeld hetzelfde huishouden, dezelfde werkgever of school. Let op: Het systeem zal bijna alle regelovertredingen automatisch blokkeren. De uitzonderingen hierop zijn de gevallen bij een gedeelde internetverbinding:

ingame uitleg bij internet verbinding delen zei:
Als je met meerdere personen langer dan drie dagen een internetverbinding deelt, moet je dat hier aangeven. Grondstofleveringen en het sturen van ondersteuning is dan niet meer mogelijk. Een aantekening kan pas na drie dagen weer verwijderd worden.

Wanneer er op meerdere jou bekende accounts vanuit één verbinding gespeeld wordt zonder dat dit is aangegeven, kan dat tot een schorsing leiden.

Als je je sporadisch aanmeldt, is een aantekening niet nodig.

Iedere speler mag maar één account hebben. Lees a.u.b. de regels!

Elke speler op een internetverbinding moet alle bekende accounts vermelden.
Voorbeeld: Als drie spelers op één internetverbinding zitten, dan moet elke speler de andere twee accounts hier vermelden.

kan iemand mij uitleggen of ik nu wel of niet mijn internet moet delen met mensen die af en toe bij mij thuis inloggen
 
Reactiescore
2.489
Klopt, dit is een vertalingskwestie... (verschillen in taalversies). We zullen de vertaling aanpassen en laten updaten.

Vernieuwde tekst:
Als je met één of meerdere personen op eenzelfde internetverbinding speelt moet je dat hier aangeven. Grondstofleveringen, het sturen van bevelen (aanvallen & ondersteuningen) is dan niet meer mogelijk. Een aantekening kan pas na drie dagen weer verwijderd worden.

Wanneer er op meerdere jou bekende accounts vanuit één verbinding gespeeld wordt zonder dat dit is aangegeven, kan dat tot een schorsing leiden.

Van zodra je samen op één internetverbinding speelt, speel je het beste op veilig door dit hier aan te geven. (ook al speel je sporadisch vanaf dezelfde verbinding)

Iedere speler mag maar één account hebben. Lees a.u.b. de regels!

Elke speler op een internetverbinding moet alle bekende accounts vermelden.
Voorbeeld: Als drie spelers op één internetverbinding zitten, dan moet elke speler de andere twee accounts hier vermelden.
Groetjes
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan