Zoekresultaten

  1. W95 instellingen

    Ik denk voor deze wereld dat dat niet geld ;) zal wel loslopen
  2. W95 instellingen

    Die boost regels zijn gewoon over de top volgens mij hoor, kan best een beetje minder? Dat iedereen kan sturen naar iedereen is toch chaotisch? waarom zou dat?
  3. W95 instellingen

    Dan is dat nog even afwachten dus^^ we gaan het zien vandaag, ik hoop wel dat je gewoon os kan sturen van en naar iedereen, mooie trage wereld. Heeft best potentie voor een geweldig wereld verloop zou je zeggen
  4. W95 instellingen

    En voor zover ik kan zien kan er ook OS geleverd worden buiten de stam? Wat zou betekenen dat kleine stammen veel beter kunnen samenwerken qua verdedigen tegen grotere spelers :biggrin:
  5. Katapulten afschaffen

    Ja je kan pp farmen, desondanks ga jij niet kunnen tippen aan spenders die 10k in een spel stoppen :p dus dan moet je niet gaan lopen beweren dat dat wel zo is.. En jij vind dat jullie mijn beweringen onderuit halen desondanks reageer je nu ook maar op 30% van mn hele bericht. En dan zeggen dat...
  6. Katapulten afschaffen

    Nee hoor, voorheen nooit gehad dat spelers pm's gingen sturen om te huilen over kata's. Op het forum valt het wel mee inderdaad^^ Ingame is het gehuil vooral het ergst. Mja populistisch schreeuwen? :biggrin: d8 het niet maar als jij dat vind he Als je goed heb gelezen heb ik ook nergens betwist...
  7. Katapulten afschaffen

    Nou dit dus, een klein clubje wat denkt het recht te hebben om te bepalen voor de rest vd wereld hoe er gespeeld moet worden. Als iemand niet met kata's wil spelen mij best maar hoe je tegenwoordig persoonlijk aangevallen word vanwege kata gebruik is gewoon te triest voor woorden :tongue: En...
  8. Katapulten afschaffen

    Zal vast zijn dat er enorm veel topics over zijn gemaakt, ik ben deze ook niet gestart hoor.. Ik reageer niet op hem zeg jij, op welke punten volgens jou dan? Volgens mij reageer ik netjes overal op hoor dus kom dan graag met concrete dingen. Dat het nooit meer weggaat beide is ook maar een...
  9. Katapulten afschaffen

    Wat is t volgens jou dan? Volgens mij is het nl een oorlogsspel en is het niet de bedoeling om aan het begin vd wereld afspraken te maken met elkaar.. En ik ken dit spel wss al langer dan jij doet maar goed, ik kom tenminste bij de echte werelden vandaan waar de spelers/stammen geen afspraken...
  10. Katapulten afschaffen

    Zit wel een beetje verschil tussen he, kata's zijn voor iedereen toegankelijk terwijl 1000den euros spenden in een spel niet voor iedereen is weggelegd.. Bovendien als je het echt gaat bekijken is de prem beurs en dat soort dingen 1 van de grootste spel verpesters.. Is niet zolang het maar in mn...
  11. Controle katapulten

    Lijkt me een enorm goed idee, het is de bedoeling dat katapulten weer een enorm groot onderdeel gaan vormen met aanvallen :)
  12. Praattopic

    Dat is nog niet eens alles, naar ik begreep schijnen topstammen tegenwoordig afspraken te maken over vanalles en nog wat. Net als dat topstammen elkaar vaak eerst laten liggen en eerst alle andere stammen wegwerken hoe ver weg het ook ligt ondanks dat de topstammen vaak allang tegen elkaar...
  13. Katapulten afschaffen

    Zeer bijzonder dat het gejank steeds groter word over een mechanisme wat al jaren in het spel zit, kan je er niet tegen dan stop je toch lekker met het spel? :biggrin: Volgens mij blijft dit een oorlogsspel, geen afspraken spel. Wat een pussy gedrag zeg.. Zullen we rammen ook maar verbieden...
Bovenaan