Zoekresultaten

  1. fa aanvallen filter

    dank voor de screenshot... ik denk ik dat mijn dislexiese harses beRiCHten lazen ipv beVeLen XD ik begrijp het probleem en jouw oplossing dus ik heb er geen mening over of dit persé gewijzigd moet worden. ik heb zelf nog nooit gemicrofarmed zoals de script abusers tegenwoordig doen dus heb ik...
  2. starten met meerdere dorpen

    de internationale server, wereld 133 = 3 dorpen bij aanvang ;) doen ze wel vaker op die server. misschien 1 keer per jaar, ik weet het niet precies
  3. Aparte map voor de rooftochen

    ik hoef überhaupt geen rooftochten berichten het enige dat ik wil weten is wanneer ze klaar zijn (want ik zorg dat ze dezelfde looptijden hebben voor alle dorpen en alle rooftocht levels en enerzijds wil ik precies op dat tijdstip weten wanneer ze terug zijn maar ik hoef niet de spam... een...
  4. Uitbreiding FA

    Ik heb wel eens verzocht om de C knop te wijzigen; er ligt immers zelden 100% van wat de C knop zegt, omdat er vaak meefarmers zijn dus dat je C kan instellen als percentage van de huidige functie van C dat werd afgewezen omdat Inno het graag simpel houdt dus ik vrees dat je je Hcav op A zal...
  5. met PP betalen om een Vlag te Vervangen? (binnen 24 uur nadat je de vlag al had vervangen)

    :) dankjewel @LB ~ één van biede kiezen graag; gratis of een X aantal PP punten, dank u
  6. met PP betalen om een Vlag te Vervangen? (binnen 24 uur nadat je de vlag al had vervangen)

    Gisteren heb ik twee nukes geslacht, dus heb ik een rekruteervlag opgehangen in m'n main Nu wordt dat dorp aangevallen (4 nukes) Ik zou graag een DEF vlag ophangen maar dat kan niet vóórdat die trein arriveert. Ik voel me genaaid :( 24PP? Ik vind eigenlijk dat het gratis zou moeten zijn omdat...
Bovenaan