Zoekresultaten

  1. Einde wereld awards

    Beste speler: Bram/Istari :cool: Beste stam: Rise Meest veelbelovende speler voor de toekomst: Floris, Toppertje De beste stam speler: Jens/QID Het grootste ego: Thomas Beste leider: Tijn/Kaas, bedankt om het toch te doen. <3 Slechte leider: Meest overschatte stam: Meest onderschatte stam...
  2. Discussie Jouw favoriete wereldinstellingen

    Snelheid: - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 1.5 (150%) - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 0.6 (100%) - Aanvalstiming aanvallen: 100 ms - Aanvalstiming verdedigingen: 100 ms Spel Systeem - Ridder/Standbeeld: actief - Boogschutters/bereden Boogschutters: Actief -...
  3. Overig Warenhuis balancer

    Fixed, blijkbaar als je Off en Def pack op Auto run zet krijg je het...
  4. Overig Warenhuis balancer

    Hey, Hebben nog mensen de laatste tijd dat dit script bugged is? Je ziet bij het totale GS 'NAN' Verder balanced hij nog wel prima. Gr,
  5. Aanval BacktimeCalculator

    Hey Jens, Heb jij toevallig ook zo'n script dat uitrekend wanneer je moet cancellen voor een C-snipe? Gr, Mats
  6. Overig Warenhuis balancer

    Dit script heeft voor altijd altijd heel goed gewerkt, maar de laatste tijd heeft het soms 'lagg' ofzo, als ik enter duw, gaat het een stuk trager dan normaal... Nog iemand dit probleem? Anders ligt het misschien aan mijn computer.
  7. Farmen FarmGod

    Nee inderdaad, het ligt waarschijnlijk aan mijn instellingen en niet aan je script. maar ik weet niet hoe ik het gefixed krijg...
  8. Farmen FarmGod

    Ik heb hetzelfde probleem. Hij stuurt altijd maar 1 farm per barbarendorp bij mij, Verder werkt het wel prima.
Bovenaan