Zoekresultaten

  1. Praattopic

    dat er nog maar vier continenten over zijn is een goed bewijs hiervan, het is idd zeer jammer voor alle 'casual spelers'.. Deze casual spelers spelen 1 wereld (enkele weken) en dan is de pret er direct vanaf
  2. Golden awards W94

    Primigenius heeft potentieel
  3. W89 - Stabpraktijken

    Primigenius van MBS deft niet eens, dat zijn weer interns voor loco
  4. Praattopic

    en MBS hebben moeilijk kunnen verdedigen. The berserker (samen met cure) heeft eerst een napje aangegaan met MBS, om zich helemaal te clusteren tussen MBS om daarna lekker met een uitvluchtje 'ruzie' te maken en dan te gaan edelen samen met cure op de boys.. Best sad story daar (niettegenstaande...
  5. Praattopic

    Ik snap daadwerkelijk niet waarom de twee grote stammen eerst de rim willen innemen waar niet eens rune dorpen liggen.. Laat de kleine spelers toch wat plezier hebben in de rim en met elkaar badderen. Vecht het onder jullie uit wie de wereldwinst neemt, is dit teveel gevraagd? :engel:
  6. Praattopic

    Machinist van cure bedoel ik
  7. Praattopic

    Dus als ik het goed begrijp mag je geen dorpen gratis internen? Dat werd nochtans door de treinbestuurder van Venom ook in overvloed gedaan richting The Berserk toe, raar dat hij niet geband werd!?
  8. Early game verwachtingen (stam)

    Recruit to win en daarna bij de eerste paar massen spelers die opgeven?
  9. Early game verwachtingen (stam)

    Wanneer gaan cure en venom met elkaar vechten ipv de kleinere stammen te bullyen?
  10. Backstabber of the year 2023

    Zekers, aramke spelen?
  11. Backstabber of the year 2023

    Met jou heb ik precies nog een eitje te pellen .rickienijver. Ik dacht al dat ik je van ergens herkende (Vjezze) :knight:
  12. Backstabber of the year 2023

    zekers, voor deze kruistocht hadden de manschappen veel motivatie
  13. Backstabber of the year 2023

    Hier komen de jongens niet zomaar mee weg, 2 clears inc op Rickie
Bovenaan