Zoekresultaten

  1. Halfway to Nowhere

    [Profiel] Black Snow

    Dit is geweldig! Wat een designer!
  2. Halfway to Nowhere

    Profielplaatje | 300PP

    Ja ik snap het wel en ik ben ook niet zo duidelijk geweest waarvoor mijn excuses!
  3. Halfway to Nowhere

    Profielplaatje | 300PP

    Alvast bedankt voor de moeite iedereen! :) ik wacht vol geduld af! ThaFatality: persoonlijk niet men smaak, maar ik wil je gerust wel iets van PP storten voor alle moeite! Ben niet zo zot van duivels enzo ;)
  4. Halfway to Nowhere

    Profielplaatje | 300PP

    Aangezien ik eigenlijk zelf niet overtuigd ben van dat thema zou ik graag willen wisselen. Thema: beetje road to nowhere ofso ... / eigen inbreng Kleuren: niet te fel, ik ben fan van gouden teksten en donkere plaatjes :)
  5. Halfway to Nowhere

    Profielplaatje | 300PP

    Hoh denk dat ik het plaatje algemeen misschien iets te vrolijk vind ? Geen idee wat er precies mis mee is maar het voelt niet correct! Wel dikke so voor uw tijd en moeite!
  6. Halfway to Nowhere

    Profielplaatje | 300PP

    Alvast bedankt voor het maken! Ikzelf ben iets minder fan van de twee felle kleuren dooreen, maar zoals ik eerder al zei, hartelijk dank!
  7. Halfway to Nowhere

    Profielplaatje | 300PP

    Oke, ik geef 300PP! Hopelijk hebben jullie zin om iets te maken! :)
  8. Halfway to Nowhere

    Profielplaatje | 300PP

    Als ik een mooi plaatje zie wil ik eventueel wel meer PP geven :))
  9. Halfway to Nowhere

    Profielplaatje | 300PP

    Beste designers 1. De tekst: Halfway to Nowhere 2. Kleurencombinatie(s) - 3. Thema: Chelou (zie google) halfway to nowhere, dat rode mannetje mag er zeker op, maar hoeft niet persé! 4. Plaatje(s) om te gebruiken: - 5. Deadline: - 6. Prijs/gift: 300 pp 7. Favoriet tot nu toe: Alvast bedankt...
Bovenaan