Zoekresultaten

  1. Kursoo

    Sjablonen AM

    Ik zat zo te denken zou het niet handig zijn moest je de sjablonen voor bouw, troepen, ... bij AM al op voorhand kunnen instellen, nog voor je de 5 dorpen bereikt hebt die nodig zijn om AM te kunnen gebruiken. Het idee is gegroeid uit het feit dat wanneer je 5 dorpen hebt het meestal al druk is...
  2. Kursoo

    Qui Intus Diaboli

    @Qui Intus Diaboli ben jij enkel script moderator of heb je nog meer bevoegdheden zoals bvb.: het AF in goede banen leiden ?
  3. Kursoo

    [Profiel] Black Snow

    1. De tekst: Black Snow (indien mogelijk bewegend) 2. Kleurencombinatie(s) Vrij te kiezen 3. Thema: Natuur, steden, dieren 4. Plaatje(s) om te gebruiken: / 5. Deadline: / 6. Prijs/gift: 700PP 7. Favoriet tot nu toe: /
  4. Kursoo

    [Stam] Algemeen

    Beste creatieve mensen, Graag had ik een afbeelding gevraagd die er iets militaristisch uitziet en in het TW tijdperk situeert. Momenteel kan ik niet meer zeggen, ik kan aanpassingen voorstellen of jullie kunnen me ook gerichte vragen stellen. Prijs overeen te komen. Alvast bedankt
  5. Kursoo

    Beperking gebruik PP functies

    Aangezien er allerhande beperkingen opgelegd worden om het spel eerlijker voor iedereen te laten verlopen lijkt de volgende stap vanzelfsprekend ;). Het beperken van de hoeveelheid pp die je in een bepaalde periode kan gebruiken. Ik zou naargelang mijn eigen ervaring een plafond van 3000 pp...
  6. Kursoo

    BG's ondersteunen

    Ik schrok me rot toen ik na 6j. terug keerde naar TW en merkte dat je niet meer buiten de stam kan ondersteunen. Is het mogelijk dat dit terug komt voor BG's zodat stammen die een bondgenootschap aangaan elkaar kunnen ondersteunen en het bondgenootschap ten volle kunnen benutten ? Het zou...
Bovenaan