Zoekresultaten

  1. Kursoo

    Aparte map voor de rooftochen

    Het zou kunnen maar lijkt me eenvoudig om gewoon de berichten aan te vinken en snel naar een aangemaakte map te verplaatsen om dan later te bekijken, ik heb zo al meerdere mappen en werkt goed.
  2. Kursoo

    Voorsteltopic Classic #33

    De meeste spelen classic om geen pp-beurs te hebben en nog is 'echt' te kunnen spelen. Speed is er voor spelers die een hoge speelsnelheid willen.
  3. Kursoo

    Herstart

    Niet altijd, ik weet niet zeker of het met deze instellingen kan.
  4. Kursoo

    Co gezocht rim Zuid-Oost

    Zoek niet verder wij zullen jullie binnenkort wel overnemen :p
  5. Kursoo

    Farmen FarmGod

    Moet je een dorp eerst handmatig aanvallen voor het wordt toegevoegd ?
  6. Kursoo

    Mijn comeback

    Ik meld me aan. Maak jij de planning van wie wanneer mag ? Ik zou mijn 30min. graag opdelen in telkens 10min tijdens het rukken wanneer ik aan de wereld winst denk.
  7. Kursoo

    Sjablonen AM

    Bij mij duurt het instellen van de bouw volgorde toch wel wat langer maar ik kan me er dan ook niet 'aanzetten' en snel alles in 1 keer doen. Ik doe dat ik stukken vandaar het voorstel. Ik zie dat ik de enige ben die hier een voordeel in ziet dus mag eigenlijk verwijderd worden.
  8. Kursoo

    Praattopic

    Sommige mensen zouden dan kunnen zeggen besteed je geld aan wat verwennerij voor je vrouw/vriendin en niet in een 'pay to win' TW gedoe :p
  9. Kursoo

    Prope Periculosius

    Als je na jouw beschrijving van prope door hun gestabbed bent denk ik niet dat je dan nog snel rust vindt in de wereld en misschien zelfs TW want zij zijn zeker niet de enige. Bedankt dat je me magmador verduidelijkt want ik heb hem/hun in W86 gekent en hierbij heb je men vermoedens bevestigt...
  10. Kursoo

    Sjablonen AM

    Ik zat zo te denken zou het niet handig zijn moest je de sjablonen voor bouw, troepen, ... bij AM al op voorhand kunnen instellen, nog voor je de 5 dorpen bereikt hebt die nodig zijn om AM te kunnen gebruiken. Het idee is gegroeid uit het feit dat wanneer je 5 dorpen hebt het meestal al druk is...
  11. Kursoo

    Handelaar gebruik bij premium beurs

    Ik denk het wel. Als Amsterdam toen wapens zou verkocht hebben aan Brugge zou Amsterdam handelaren naar Brugge met wapens moeten sturen en deze handelaren nemen de betaling in ontvangst waarna ze weer terug keren, dus Brugge heeft geen handelaren nodig voor deze transactie enkel Amsterdam...
  12. Kursoo

    Handelaar gebruik bij premium beurs

    Zoals Rob zegt. Degene die gs verstuurt heeft handelaren nodig om die te transporteren en de koper niet. Als je gs van dorp A verstuurt heb je ook enkel handelaren nodig in het dorp dat de gs verstuurt en in dorp B niet, is gewoon logisch.
  13. Kursoo

    Praathoek

    Hoeveel adelshoeves heb je nodig om in deze wereld een edel kan maken ??
  14. Kursoo

    Premium Beurs

    Vanaf post #13
  15. Kursoo

    Praathoek

    En wat hebben we geleerd ? Scheld geen mensen uit voor wat dan ook en we krijgen geen ban :)
  16. Kursoo

    Qui Intus Diaboli

    @Qui Intus Diaboli ben jij enkel script moderator of heb je nog meer bevoegdheden zoals bvb.: het AF in goede banen leiden ?
  17. Kursoo

    Praathoek

    Dit is mijn eerste classic wereld en zie nu dat het ook een zeer kleine wereld is, er valt ook weinig te zeggen.
  18. Kursoo

    Kata's op boer

    Jammer dat zulke mensen hier toegelaten worden, maar is mijn zorg niet meer was ook volledig off topic. Voor jou/jullie fijn weekend
  19. Kursoo

    Kata's op boer

    Jij weet niet waar je het over hebt en je staat nu op negeren.
  20. Kursoo

    Kata's op boer

    Ik eer hiermee de mensen die overwinning op 8 mei 1945 op Nazi-Duitsland hebben mogelijk gemaakt. Maarschalk Georgi Zhoekov is al lang gelden overleden dus wat heeft hij met de huidige oorlog te maken ? Je bent de bekrompen geest, je probeert me al heel dit topic neer te halen en dan nog zonder...
Bovenaan