Zoekresultaten

  1. Old Sparky

    Backstabbers Farmercy

    Een straf uiteraard.. bv tijdelijke ban, dorpen of troepen in mindering brengen, … toch iets. Het verbaast me gewoon dat er geen sanctie komt bij zulk gedrag.
  2. Old Sparky

    Backstabbers Farmercy

    ‘Backstabben is iets dat al jaren gebeurt en hieraan kunnen we niets doen. Ik begrijp dat dit natuurlijk niet fijn is, maar hoe spelers zich gedragen en in welke stam ze zitten zijn ze vrij te kiezen. Het gedragen natuurlijk wel binnen de regels.’ Backstabben staat niet tussen de regels dus...
  3. Old Sparky

    Stam verlaten - aanvalsverbod

    Na het incident met Farmercy lijkt het me interessant om voor eens en altijd het backstab-gedrag uit te sluiten. Ik denk persoonlijk dat daar een vrij gemakkelijke oplossing voor is: na het verlaten van een stam kunt u oude stamgenoten niet aanvallen gedurende 24?uur. Hiermee zal voorkomen...
  4. Old Sparky

    Backstabbers Farmercy

    Op ons forum hadden ze gepost: Kay, Joël (Main van het account), Mel & Frederic.
  5. Old Sparky

    Backstabbers Farmercy

    Blijkbaar, en ze zullen wss terug hun naam veranderen en so it keeps going...
  6. Old Sparky

    Backstabbers Farmercy

    Bedankt voor de vele reacties. Uiteraard zijn er mensen pro en contra wat ik volledig begrijp. Het is en blijft wel een spel waar mensen tijd, fun? en geld in pompen en als je zo hun dorpen wilt gaan ‘stelen’ om toch maar te kunnen groeien zonder verliezen te maken in troepen. No go for me...
  7. Old Sparky

    Backstabbers Farmercy

    Zou niet mogen !
  8. Old Sparky

    Backstabbers Farmercy

    Moet je maar eens overkomen Ragnar.. Pomp je er geld in en wordt je door een eigen stamlid gen**kt dat anders geen schijn van kans maakt. Zo zie ik het ook.
  9. Old Sparky

    Backstabbers Farmercy

    Klopt maar als je 'bevelen delen' aan staan kan je mooi zien en uitrekenen wat iedereen heeft en daarop anticiperen op het juiste moment. Dit hebben ze namelijk gedaan als mijn volle clear gaan lopen was... Ik kon letterlijk niks doen. Heb nog gesniped en een cancelsnipe geplaatst met het restje...
  10. Old Sparky

    Backstabbers Farmercy

    Jah als dit effectief zo een spel geworden is om elkaar gewoon te naaien... Je vertelt je plannen door, aantal troepen, .... en dan leaven ze en op het juiste moment nemen ze je over. Bang voor een eerlijke strijd als je het mij vraagt. Anders hadden ze (misschien) geen kans... Nu hebben ze 3...
  11. Old Sparky

    Backstabbers Farmercy

    Yes, zeker jammer deze handelingen. en Joël (eigenaar) stuurt me dan nog op discord dat dit weldegelijk doelbewust was gedaan... Ik citeer 'sinds vorige wereld heb ik het beeld gekregen dat heel tw gewoon oneerlijk is en bullshit'
  12. Old Sparky

    Backstabbers Farmercy

    Hoi TW-spelers. Ik vind dat jullie dit even allemaal moeten weten. Farmercy speelt vuile spelletjes op deze wereld. Onze stam joinen met de intentie om naar de top te groeien en dan leaven op het moment dat ik een stamgenoot help en een edeltrein op me af sturen ... Als je zo de wereld wilt...
  13. Old Sparky

    Plaatje aanvragen Old Sparky

    nah, pixels o_O
  14. Old Sparky

    Plaatje aanvragen Old Sparky

    Beste designers, Iemand die iets in de aanbieding heeft mbt 'Old Sparky'? Ik denk hierbij aan een elektrische stoel, iets anders met elektriciteit, bliksem, ...? Indien gewenst, mag dit ook altijd gemaakt worden. Naam: Old Sparky Thema: elektrische stoel Groeten
  15. Old Sparky

    Plaatjes Aanbiedingen:

    Iemand iets in de aanbieding mbt 'Old Sparky'? Ik denk aan een elektrische stoel, iets anders met elektriciteit, bliksem, ...?
Bovenaan