Zoekresultaten

  1. Beverke

    Nacht brakers

    Ik farm alles kapot
  2. Beverke

    Inschrijftopic wvw 350.!!!

    @ItsDash @Calamus Incendium @simeco @Combino Pastasaus @Kapoentje @Candiu @Kerouac @chmegers @Ctrl Alt Delete @killingsspreeee @materlotti
  3. Beverke

    Inschrijftopic wvw 350.!!!

    1. Beverke
  4. Beverke

    Voetbal

    Vergeet niet dat we toen wel nog een Kompany en een Vermaelen hadden. Je kan zeggen wat je wil maar dat was een brok ervaring. Uiteraard hebben we met Toby en Jan ook nog een hele boel ervaring achteraan, maar die hebben in mijn ogen nooit het niveau can een kompany gehaald. Ach we gaan het...
  5. Beverke

    Voetbal

    Maakt momenteel het mooie weer bij Royal Antwerp. Dat hij niet goed genoeg is voor het nationale team van NL, daar ben ik het mee eens.
  6. Beverke

    [Discussietopic] WK 2022

    Als ik me goed ingelezen heb is Quid Pro Quo tijdens het laatste georganiseerde Vuelta spel niet erg actief geweest wanneer het om de knikkers ging.
  7. Beverke

    Voetbal

    WK* :D
  8. Beverke

    Voetbal

    Een Eden Hazard heeft nog 2 maanden om fit te geraken bij Real Madrid, waar die nooit speelt. Dus daar durf ik al gelijk een kruis over te maken. Willen we aanvallend voldoende kunnen brengen zal Lukaku fit moeten zijn en zelfs een Doku. En onze verdediging, ja… Dat zijn rampen. Zie je daar al...
  9. Beverke

    Voetbal

    Ik schat het Nederlandse team momenteel hoger in dan het Belgische team. Ook ben ik meer overtuigd over van Gaal als bondscoach dan Martinez. Laat ons hopen dat beide teams zo ver mogelijk geraken dit WK.
  10. Beverke

    [Discussietopic] WK 2022

    Hallo beste forumgebruikers, Ik zou graag een forumwedstrijd gaan organiseren omtrent het aankomende WK. Ikzelf dacht aan een soort pronostiek-achtig iets waarbij alle deelnemers dan punten kunnen verdienen. Lijkt het jullie dit plezant om te doen en heeft er misschien iemand leuke...
Bovenaan