Zoekresultaten

  1. Spotprenten W89

    Waarom wordt er gekozen om buit uit te zetten.... Das de enige manier waarop de niet-pprammers nog een beetje lol kunnen hebben op een nieuwe wereld...
  2. Klassieke wereld - Waarom 2 dorpen start?

    Dank je wel voor je toelichting.
  3. Klassieke wereld - Waarom 2 dorpen start?

    Wilt? Daarnaast... Je snapt denk ik zelf ook wel dat zijn antwoord niet gewenst is. Het gebruik van de "^^" duidt op enig sarcasme wat een beetje misplaatst is. Maargoed, mijn mening. Jij mag een andere mening hebben.
  4. Klassieke wereld - Waarom 2 dorpen start?

    Beetje bijdehand? Dus ik ben de boosdoener terwijl ik alleen maar aangeef dat je reactie weinig zinvol is als antwoord op mijn vraag? In plaats van op je spreekwoordelijke jeweetwelletje getrapt te zijn, kan je je natuurlijk ook afvragen wat je eigen bijdrage is, en of die op zn plek was. Als je...
  5. Klassieke wereld - Waarom 2 dorpen start?

    Beetje vreemd als het onderwerp de klassieke wereld is en mijn vraag specifiek daar op gericht is toch?
  6. Klassieke wereld - Waarom 2 dorpen start?

    Wat wil je hiermee zeggen?
  7. Klassieke wereld - Waarom 2 dorpen start?

    Niet kritisch bedoeld, maar mag ik vragen wat de gedachte is achter het starten met 2 volledig uitgebouwde dorpen? En niet vanaf scratch?
  8. Nieuwe klassiek 1

    Dankjewel!
  9. Nieuwe klassiek 1

    Is er al iets bekend over de nieuwe klassiek 1? Het zou fijn zijn dat spelers een klein beetje op de hoogte worden gehouden.
  10. Nieuwe classic

    Top. Dat willen we hebben :)
  11. Nieuwe classic

    Wordt de nieuwe klassiek zonder pp? Oftewel gewoon ouderwets tribal wars?
Bovenaan